100 tot 200km/h tijd vw golf 7 gti

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: 100 tot 200km/h tijd vw golf 7 gti

Bericht door PassatB8TDI »

Vw golf gti schreef: 18 nov 2020, 16:55 Zo te zien scheeld het niet zo veel sec of 2 mischien .en ik heb al versterkte koppeling sach ze kan tot 550 koppel maar dan nog kost het mij ongeveer 4k voor stage 3 denk idd dat ik het geld dan beter steek in andere dingen voor mijn auto .gaat nu ook wel goed met 320 pk en 470 koppel

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Mwa wel meer dan 2 seconden hoor... Als je grip hebt, dan lukt 100-200km/h wel in circa 9 seconden met een handbak. Ik heb met de stopwatch 110-210km/h van dat filmpje bijgehouden en kwam toen uit op 10.1 seconden. Dat is ook nog eens met behoorlijk wat wheelspin.

Ik denk dat je wel meer kwijt bent dan 4k voor stage 3.
Gebruikersavatar
Vw golf gti
Berichten: 419
Lid geworden op: 09 aug 2020, 21:46
Type auto: Golf mk7 gti perform

Re: 100 tot 200km/h tijd vw golf 7 gti

Bericht door Vw golf gti »

PassatB8TDI schreef:
Vw golf gti schreef: 18 nov 2020, 16:55 Zo te zien scheeld het niet zo veel sec of 2 mischien .en ik heb al versterkte koppeling sach ze kan tot 550 koppel maar dan nog kost het mij ongeveer 4k voor stage 3 denk idd dat ik het geld dan beter steek in andere dingen voor mijn auto .gaat nu ook wel goed met 320 pk en 470 koppel

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Mwa wel meer dan 2 seconden hoor... Als je grip hebt, dan lukt 100-200km/h wel in circa 9 seconden met een handbak. Ik heb met de stopwatch 110-210km/h van dat filmpje bijgehouden en kwam toen uit op 10.1 seconden. Dat is ook nog eens met behoorlijk wat wheelspin.

Ik denk dat je wel meer kwijt bent dan 4k voor stage 3.
Ik heb gemeten 13.6 .100 naar 200 km/h zal wel iets langer duren want was gewoon op digitale snelhiedsteller van auto gemeten .maar gaat toch vrij vlot en nog meer als 4k uit geven voor dat beetje verschil liever niet dan steek ik het geld liever in andere dingen voor auto .heb pas maxton bodykit besteld als die er op staat mischien later nog eens een andere uitlaat of zo kopen steek ik mijn geld liever daar in Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: 100 tot 200km/h tijd vw golf 7 gti

Bericht door StarSqream »

Vw golf gti schreef: 18 nov 2020, 09:19 Ga eens zien voor zo een dragy aan de kopen en dan toch eens proberen voor niet te schakelen naar 5de versnelling en kijken wat mijn tijd dan is .maar is niet altijd mogelijk hier in belgie .zou niet willen dat ze mijn auto in beslag nemen Afbeelding 80 tot 120 tijd is dan natuurlijk wel mogelijk en dit dan doen bij mijn winterset 17 inch want heb de meting gedaan de vorige keer met mijn zomer velgen zijn 19 inch .en volgend jaar ook zien voor een stage 3 als ik terug beetje budget heb want heb pas velgen en nieuwe koppeling en vliegwiel laten plaatsen was 5k kwijt Afbeelding benieuwd wat vermogen dat ik dan ga hebben .zou ik het verschil hard merken als hij in stage 3 staat ? Is het de moeite (geld waard ) voor dat te laten doen ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Stage 3 op een GTI is zwaar overkill. Je hebt echt 4 wielaandrijving nodig bij stage 3. Zelfs stage 2 is het niet waard naar mijn mening. Die clip die hier gepost is geeft t al aan. Gaat heel snel en dan zoekt ie grip en verliest ie snelheid en agag ie weer verder.
Gebruikersavatar
Vw golf gti
Berichten: 419
Lid geworden op: 09 aug 2020, 21:46
Type auto: Golf mk7 gti perform

Re: 100 tot 200km/h tijd vw golf 7 gti

Bericht door Vw golf gti »

StarSqream schreef:
Vw golf gti schreef: 18 nov 2020, 09:19 Ga eens zien voor zo een dragy aan de kopen en dan toch eens proberen voor niet te schakelen naar 5de versnelling en kijken wat mijn tijd dan is .maar is niet altijd mogelijk hier in belgie .zou niet willen dat ze mijn auto in beslag nemen Afbeelding 80 tot 120 tijd is dan natuurlijk wel mogelijk en dit dan doen bij mijn winterset 17 inch want heb de meting gedaan de vorige keer met mijn zomer velgen zijn 19 inch .en volgend jaar ook zien voor een stage 3 als ik terug beetje budget heb want heb pas velgen en nieuwe koppeling en vliegwiel laten plaatsen was 5k kwijt Afbeelding benieuwd wat vermogen dat ik dan ga hebben .zou ik het verschil hard merken als hij in stage 3 staat ? Is het de moeite (geld waard ) voor dat te laten doen ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Stage 3 op een GTI is zwaar overkill. Je hebt echt 4 wielaandrijving nodig bij stage 3. Zelfs stage 2 is het niet waard naar mijn mening. Die clip die hier gepost is geeft t al aan. Gaat heel snel en dan zoekt ie grip en verliest ie snelheid en agag ie weer verder.
Idd ga het bij stage 1 houden gaat ook al lekker snel .en dan doe ik andere aanpassingen uiterlijk wagen AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: 100 tot 200km/h tijd vw golf 7 gti

Bericht door PassatB8TDI »

StarSqream schreef: 18 nov 2020, 19:53 Stage 3 op een GTI is zwaar overkill. Je hebt echt 4 wielaandrijving nodig bij stage 3. Zelfs stage 2 is het niet waard naar mijn mening. Die clip die hier gepost is geeft t al aan. Gaat heel snel en dan zoekt ie grip en verliest ie snelheid en agag ie weer verder.
Eens.

Opzich kan het wel, als je het persé wilt, maar dan moet je de eerste 3 versnellingen inknijpen qua vermogen, waardoor je nog steeds op hetzelfde vermogen (of minder zelfs) uitkomt als wat je nu hebt. Dan kan je eindelijk volgas gaan zonder/weinig wheelspin in de vierde versnelling, zit je tegen de 200km/h aan. Leuk voor als je in Duitsland woont, maar voor Nederland of België niet ideaal als je het mij vraagt.
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 49 gasten