Nieuwe GTI

Leuke advertentie gezien of juist een bijzondere? Plaats een link.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Nieuwe GTI

Bericht door Vissa »

surfroy01 schreef: 16 mar 2020, 14:16 Maar als je goed oplet kun je op zo'n manier ook een auto 'goedkoop' verkrijgen. Ik heb zo mijn auto voor een belachelijk lage prijs verkregen. Met cosmetische maar netjes opgelapte schade, dus hoofdprijs betalen en dan de deksel op je neus krijgen is pech, maar als je goed onderhandelt leg je die pijn bij de verkopende partij.
Ik heb hem toen ook voor een veel lagere prijs gekocht als de NL auto's die toen te koop stonden. Alleen moet hij dus nu ook weer weg voor veel lager, en met een hoop geneuzel. Voor mij die paar 1000 niet meer waard. Ik hou het vanaf nu bij 100% originele NL auto's. :)
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Nieuwe GTI

Bericht door Edition30 »

Als je toch naar een import zoekt, dan zelf kijken over de grens. Een goede GTI zoeken bij een VW dealer in b.v. Duitsland, dan weet je wat je koopt. Als er sprake van schade is in Duitsland moet dat dan vermeld worden en een dealer zal ook niet rommelen met de km stand.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Plaats reactie

Terug naar “Advertentie gevonden?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten