RNS510 kaartversie V8.

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
passat8630
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 nov 2012, 13:47
Type auto: passat variant

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door passat8630 »

jup, KlouxOne 1+ , het werkt nu wel degelijk, mijn flitspalen en plaatsen staan nu in de gps.

Alleen jammer dat je geen vocale waarschuwing krijgt wanneer je de poi's naderd....spijtig(heb ik toch zo gelezen), zou anders TOP zijn.
Ik versta niet waarom ze dat niet aanpassen, is toch een logische zaak....?!

trouwens een handige site om je poi's in te laden, is deze hier : http://www.volkswagen.de/de/navigation/ ... mlung.html
passat8630
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 nov 2012, 13:47
Type auto: passat variant

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door passat8630 »

Gezien de rns jammer genoeg geen vocale verwittigingen geeft bij het naderen van poi zoals een flitspaal of dergelijke ben ik op zoek geweest naar een simpele app voor lijn android phone.
Ik heb een hele goeie gevonden, nl. CAMSAM https://play.google.com/store/apps/deta ... msam&hl=nl
Je kan die app zowel met 3g gebruiken (dan heb je online de mobile plaatsen van medegebruikers) of offline, dan heb je de flitsplaatsen databasebestand die je helpt.
Verwittigd je mooi wanneer je een flitspaal/plaats, trajectmeging, roodlichtcamera,..naderd
Prachtig programma!
Ibiza_boy
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 jun 2011, 14:17

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door Ibiza_boy »

Beste,

Ik heb twee Rsn510 steken in mijn wagens.

De ene Rns is eentje van 2008-2009 dus de kaarten zijn veel te oud geworden en zou deze graag update? Graag zou ik de flitspalen er ook op krijgen en mss eventueel de max snelheid maar dit hangt mss af met de stand van het toestel? Deze wagen hft wel een achteruitrijcamera. Tot welke versie kan je deze update? 1200? 1300? denk dat die nu op 900 staat.

Had ook graag op de nieuwere versie, wagen van 2010 dat de dvd vrijschakeling heb om films te kunnen bekijken? Eventueel daar ook een update voor de kaarten.

Kunnen jullie mij hier verder helpen? eventueel Linkjes?

Thanks
Mvg
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KnuffelTurk »

Mail staffpride maar even die kan je helpen met alles.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten