Golf 7 GTI Perf. te koop

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door marcel48 »

Geachte liefhebbers,

In januari 2014 kocht ik mijn zesde gti, het werd een tornado red driedeurs gti perf. met onder meer dsg, panorama schuifdak, wegklapbare trekhaak,achteruitcamera,18'' lm velgen austin, xenon plus verlichting, executive plus pakket, park distant control voor en achter, winterpakket, instaplijsten en lakverzegeling.
De aanschafwaarde bedroeg 47.000 euro. Kenteken 5-SNF-41_

De auto rijdt fantastisch, hij heeft nu 11.000 km gereden en op de terugreis van mijn laatste vakantie heb ik op de teller 252 aangetikt.
Het verbruik over 1000km bij hoge snelheden over de Duitse autowegen, meestal waar het mogelijk was tussen de170 en 220 km was 1 op 12. Op de heenreis naar Oostenrijk heb ik met een fluwelen voet gereden, niet harder dan 120 km, verbruik 1op 17,5.
Mijn golf 7 GTi is derhalve behoorlijk zuiniger dan mijn golf gti 6.
Daarnaast zorg het sperdifferentieel ervoor, dat je in de bochten een fantastische wegligging hebt.


Ik ben derhalve zeer tevreden over mijn gti, toch ben ik tijdens een vakantie bij het Gardameer verliefd geworden op een Audi a5.
Misschien komt die verliefdheid door mijn leeftijd, want ik ben in mijn 66e levensjaar.
Intussen al bij de vw/audi dealer geweest, kreeg tehoren dat in het najaar 2015 de nieuwe audi a4 zal uitkomen, betekent dat enkele maanden later de nieuwe a5 zal volg

In januari 2016 wordt mijn huidige gti 2 jaar en zal ik bij schatting 30.000 km gereden hebben.
Mocht iemand serieuze interesse hebben in mijn gti, dan hoor ik dat gaarne.
Bij een goed bod kan mijn golf eerder verkocht worden
Er kan in december 2015 2 jaar vw garantie worden bijgekocht.

Groeten uit Limburg

Marcel
Dorps
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:04
Type auto: Golf GTI 2015
Locatie: Den Haag

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door Dorps »

Misschien wat foto's plaatsen dat helpt ook met de verkoop.

Succes.
Golf GTI 2015 / Chiptuning stage 1 van APR
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door marcel48 »

Hallo Dorps,
Bedankt voor je tip, maar ik denk niet , dat ik via gti forum een zulke jonge auto zal verkopen.
Ik kan natuurlijk ook geen auto inruilen. De gti's die hier op deze site te koop worden aangeboden zijn toch meestal wat ouder, derhalve ook goedkoper.
Maar wat heet goedkoop, als je een kat in de zak koopt, wat je kan gebeuren.


Het is ook geen must, ik zal mijn gti inruilen, wanneer de nieuwe Audi a5 op de markt komt.
Op een Duitse site las ik, dat de audi verwacht wordt eind 2015.
Stel, dat er een goed bod komt voor mijn gti, dan moet ik toch een auto hebben totdat de nieuwe audi a5 komt.
Dan rij ik toch liever met mijn gti door, is echt geen straf.
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door ferry »

Dus je bied je auto hier te koop aan. Maar gaat er vanuit dat hij hier niet wordt vekocht. Maar nu hou je hem toch zelf?
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door bzb »

toen ik me gti zocht had ik me ook eerst aangemeld op t forum, ik heb een week later een 1 jaar oude gti gevonden met 8900 km op de teller, ze zijn er dus wel, geintreseerden voor vrij nieuw :mrgreen:
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door marcel48 »

Beste Ferry,

De gewenste nieuwe auto komt dus naar verwachting eind 2015.
Wil ik mijn gti nu verkopen, schat ik de de vermoedelijke opbrengst waarde op 37.000.
Ik verwacht eind 2015 dat mijn gti 32.000 bij inruil opbrengt.
Dus ik kan nog ruim een jaar doorrijden voor 5.000 euro.
Conclusie je moet niet een nieuwe auto binnen een jaar verkopen.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door Crokko »

@marcel48
marcel48 schreef:Hallo Dorps,
Bedankt voor je tip, maar ik denk niet , dat ik via gti forum een zulke jonge auto zal verkopen.
marcel48 schreef:Het is ook geen must, ik zal mijn gti inruilen, wanneer de nieuwe Audi a5 op de markt komt.
marcel48 schreef:Conclusie je moet niet een nieuwe auto binnen een jaar verkopen.
Wat lullie nou?

Verkoop je nou die Golf7 gti performance of niet?
Afbeelding
Barbaric
Berichten: 260
Lid geworden op: 19 nov 2013, 22:19
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door Barbaric »

Haha
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door marcel48 »

Ik mag mijn gti van mijn partner niet verkopen tenzij er een goed bod komt.
Een goed bod is 40.000 euro, km stand is nu 11.425
Real-One
Berichten: 132
Lid geworden op: 31 mei 2014, 19:40
Type auto: BMW F30 335
Locatie: Friesland

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door Real-One »

Ik zou lekker doorrijden tot de A5 er is. Voor €35k is er al een jongere GTI PP te koop, en voor €40k heb je een nieuwe (showroom model)
Gebruikersavatar
maRRRtinus
Berichten: 381
Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
Type auto: Audi TTS comp 500

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door maRRRtinus »

We've got a dreamer :lol:
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door marcel48 »

Beste mensen,

Bedankt voor jullie adviezen.

T.z.t. zal ik mijn inruilprijs hier bekend maken.
Mij valt wel op, dat voor gti,s met weet ik hoeveel eigenaren en gereden en hopelijk niet meer km, vaak ouder dan 5 jaar de hoofdprijs gevraagd wordt, vaak zit de nieuwe eigenaar al na korte tijd met de gebakken peren.
Je kunt of een nieuwe auto rijden, je hebt dan wel geen zorgen en geen onderhoud op de beurten.
Of je rijdt een gebruikte auto, dan heb je als je pech hebt te maken met onkosten en ergernis.

Gelukkig verkeer ik de in omstandigheden, dat ik een nieuwe auto auto kan kopen en geld wil uitgeven voor een nieuwe auto.
Ik moet alleen mijn partner overtuigen.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door Crokko »

maRRRtinus schreef:We've got a dreamer :lol:
:lol:
marcel48 schreef:Mij valt wel op, dat voor gti,s met weet ik hoeveel eigenaren en gereden en hopelijk niet meer km, vaak ouder dan 5 jaar de hoofdprijs gevraagd wordt, vaak zit de nieuwe eigenaar al na korte tijd met de gebakken peren.
En dat baseert u op?

De aanschaf van een nieuwe auto (door een particulier) is in de regel niet aan te raden. De afschrijving in de eerste twee jaar is gigantisch.

Na 9 maanden zou ik met die roze bril weer naar die zo goed als nieuwe GTI kijken, want die Audi-vlinders in de buik zorgen voor krampen in de portemonnee. ;)
Afbeelding
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door yal »

Helaas kunnen nieuwe auto's ook veel ellende veroorzaken , weet ik maar al te goed.....
Gelukkig verdien ik mijn eigen geld en maakt mijn partner het niet uit of ik nieuwe GTI koop , ze heeft zelf ook een bijna nieuwe auto.

@marcel48 , nog een 1 jaar doorrijden en maar €5000,- afschrijven , ik denk dat dat een utopie is.
Evenals nu nog €40.000,- vangen voor een auto die nieuw €47.000,- kostte.....

Een mooie inruilprijs bij de dealer betekent vaak weinig korting op de nieuwe auto.
Ik hoop voorlopig ff door te rijden , vandaar dat ik 4 jaar garantie heb....helaas noodzakelijk bij VW.

Succes met de verkoop.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door bzb »

marcel48 schreef:Beste mensen,

Bedankt voor jullie adviezen.

T.z.t. zal ik mijn inruilprijs hier bekend maken.
Mij valt wel op, dat voor gti,s met weet ik hoeveel eigenaren en gereden en hopelijk niet meer km, vaak ouder dan 5 jaar de hoofdprijs gevraagd wordt, vaak zit de nieuwe eigenaar al na korte tijd met de gebakken peren.
Je kunt of een nieuwe auto rijden, je hebt dan wel geen zorgen en geen onderhoud op de beurten.
Of je rijdt een gebruikte auto, dan heb je als je pech hebt te maken met onkosten en ergernis.

Gelukkig verkeer ik de in omstandigheden, dat ik een nieuwe auto auto kan kopen en geld wil uitgeven voor een nieuwe auto.
Ik moet alleen mijn partner overtuigen.
voor het bedrag wat jij kwijt ben in 1 jaar met een nieuwe kan ik 2 keer een nieuwe motor kopen met nog wat beurten erbij, beste blijft een jaar oude met garantie kopen, kwart van de prijs weg en eigenlijk nog zo goed als nieuw
Real-One
Berichten: 132
Lid geworden op: 31 mei 2014, 19:40
Type auto: BMW F30 335
Locatie: Friesland

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door Real-One »

Mooie reacties allemaal ;) ik vind het maar apart verhaal dit. Alvast je huidige auto verkopen voor een auto die over 1,5 jaar pas geleverd wordt.
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door ferry »

Inderdaad. Vandaar ook mijn reactie. Ik begrijp het niet zo goed. Maar ieder zijn ding!
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door Edition30 »

Lijkt mij erg vervelend als je binnen een jaar al weer uitgekeken bent op je auto. Ik rijd al weer ruim vier jaar met nog veel plezier rond in mijn Edje. Maakt het leven wel makkelijker ........ :lol:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Dorps
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:04
Type auto: Golf GTI 2015
Locatie: Den Haag

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door Dorps »

En deze discussie omdat ik alleen maar vroeg of die wat foto's wou plaatsen :P

Maar goed er zal altijd weer een gek zijn die het graag wilt hebben denk ik dan maar ;)
Golf GTI 2015 / Chiptuning stage 1 van APR
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Re: Golf 7 GTI Perf. te koop

Bericht door marcel48 »

Beste luitjes,

Van de week op bezoek geweest bij vw /audi dealer.
Uitgebreid gepraat, conclusie ik rij tot het moment , dat de nieuwe a5 op de weg komt met mijn
gti perf.

En dat is zeker geen straf, maar ook het beste voor mijn portemonnee.
Dus in mijn gti niet te koop en kan dit item naar de prullenbak.
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten