ATM chiptuning

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jim90
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 feb 2014, 21:23
Type auto: golf 6 gti

ATM chiptuning

Bericht door jim90 »

Heeft iemand ervaring met atm tuning? Ik zie dat je daar van 210 pk naar 260 pk en 280nm naar 380nm gaat (stage 1?).. ik wil graag wat meer vermogen, maar niet met risico's. Ik heb een gti 6 handgeschakeld.

En merk je veel verschil met deze toename :D
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: ATM chiptuning

Bericht door Edition30 »

jim90 schreef:............ ik wil graag wat meer vermogen, maar niet met risico's. :D

Tsja. ......, als Je wilt Dat het gewoon goed gebeurd, dan weet ik wel waar je heen moet gaan.

En of je het verschil voelt, je krijgt gewoon een andere auto! :D

Kijk eens in het rollenbanktopic in de eerste post, hier staan verschillende opties en de resultaten.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
jim90
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 feb 2014, 21:23
Type auto: golf 6 gti

Re: ATM chiptuning

Bericht door jim90 »

Edition30 schreef:
jim90 schreef:............ ik wil graag wat meer vermogen, maar niet met risico's. :D

Tsja. ......, als Je wilt Dat het gewoon goed gebeurd, dan weet ik wel waar je heen moet gaan.

En of je het verschil voelt, je krijgt gewoon een andere auto! :D

Kijk eens in het rollenbanktopic in de eerste post, hier staan verschillende opties en de resultaten.
Dat is mooi om te horen!

En waar moet ik dan heen ? JD? :roll:
infine
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 aug 2014, 16:12
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: ATM chiptuning

Bericht door infine »

Inderdaad JD bijvoorbeeld, je weet zeker dat t goed gebeurd.
Ik ben 1keer bij ATM geweest, dit was met een renault clio. Een nieuwe, zo'n belastingsvrije. Afspraak gemaakt, en alles verliep prima. Totdat ze niet meer wisten waar ze mee bezig waren, ze kwamen niet eens in de computer. Terwijl ze wel grote verhalen hadden van tevoren, over dat ze al meerdere nieuwe Clio's gechipt hadden allemaal zonder problemen. Ik geloof er alleen niet meer zo in.

De keuze moet je zelf maken.
Gebruikersavatar
jim90
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 feb 2014, 21:23
Type auto: golf 6 gti

Re: ATM chiptuning

Bericht door jim90 »

Bedankt voor de informatie.

Daar was ik al bang voor. Bij ATM kost het € 400.. en bij JD € 699,- groot verschil.
Dan wordt het sowieso JD.

Stage 1 met een stijging van 100 nm en 50 pk, kan dat geen kwaad voor de motor/koppeling (ik heb een handbak).
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: ATM chiptuning

Bericht door ferry »

Kijk even in het rollenbank topic. Daar staan zat resultaten in. Desnoods pb je iemand hoelang hun er al mee rijden. En het beste is dat je de tuner waar je heen wilt gewoon een mailtje stuurt. Over het algemeen zijn ze gewoon eerlijk voor wat wel en niet kan!
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: ATM chiptuning

Bericht door Pedro »

Ik heb ervaring met ATM (Audi A3 8V 1.4 ). En met Hartog (ED30, V GTI, Audi A4 avant B6 1.9 tdi, Audi A4 B7 1.8T), en met JD (Golf IV TDI).

Prima te spreken over alle drie. Er zijn zeker verschillen in kwaliteit en ook in prijs. Ik zou zelf echter in de toekomst ook weer bij alle drie terug kunnen komen.
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: ATM chiptuning

Bericht door Pedro »

Btw, Arjan van ATM heeft op dit moment ook een VI GTI die getuned is. Dus voor vergelijk wat je krijgt kun je altijd vragen of je een proefrondje met hem mag maken in zijn auto.
Gebruikersavatar
jim90
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 feb 2014, 21:23
Type auto: golf 6 gti

Re: ATM chiptuning

Bericht door jim90 »

Ik denk dat ik toch maar naar JD ga, voor stage 1. Toch even wat meer pk en koppel. Zoals ik bij iedereen zie in hun onderschrift heeft iedereen hun golf getuned.. ben ik dan de enige die bang is dat er iets niet goed gaat :roll:
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: ATM chiptuning

Bericht door Timmy »

jim90 schreef:Ik denk dat ik toch maar naar JD ga, voor stage 1. Toch even wat meer pk en koppel. Zoals ik bij iedereen zie in hun onderschrift heeft iedereen hun golf getuned.. ben ik dan de enige die bang is dat er iets niet goed gaat :roll:
Tja, dat kan je niet met zekerheid zeggen. Bij sommige gaat het goed, bij mij lag binnen 2 weken de koppeling eruit. Heb er nog eventjes mee door gereden, met de winter rijd je over het algemeen wat rustiger, dus minder last van gehad.
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast