Update firmware RNS 510

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
hscmk24
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2015, 17:33
Type auto: Passat 170PK-DSG

Update firmware RNS 510

Bericht door hscmk24 »

Hallo forumleden,

Ik heb op dit moment veel tijd en wil proberen de firmware op mijn RNS 510 te updaten.
Ik durf dat omdat ik inmiddels weet dat er op dit forum experts zitten die dit ten aller tijde voor elkaar kunnen krijgen, ook als je fouten maakt.
Ik heb met interesse het meeste wat wordt geschreven op de diverse forums gelezen en daar wordt je over het algemeen niet wijzer van.

Eerst heb ik een goed gekeken welke versie ik heb en daar begint het probleem voor mij al. Ben al een RNS kwijt geraakt door diefstal en er zit nu dus sinds enkele jaren een nieuwe in waarvan je dan verwacht als je alles leest dat dit een redelijk moderne versie is, MAAR volgens mij niet.

De info op de unit: VW Nummer: 1TO035680AX (A versie??) Hardware: H05 Firmware: 1120(per 43/2011) Dd:43/2011.
Zoals ik het nu begrijp, een A versie met firmware versie 1120.

Heb volgens de richtlijnen update CD(s) gedownload en gebrand en geprobeerd te installeren ook volgens de richtlijnen (zonder sleutel-reset met SET UP+EJECT+INFO enz enz)

Volgens de diverse info heb ik het geprobeerd met 3810a en daarna 4120 (O.a. i.v.m. partitieverdeling 90-5-5 en de nieuwere 75-20-5 - music/maps/poi)
De navi reageert op de CD's maar na verloop van tijd (ca 15min) geeft hij een error melding.

Ga het nu nog een keer proberen met versie 4020.
Lukt dat niet dan maak ik gewoon lekker een afspraak met Erwin.

Alle firmware gedownload van www.firmware.com.

Wil wel graag weten wat ik verkeerd heb gedaan.

Groeten,
Hans Stoffels.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] en 1 gast