Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
Mikjeee
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 dec 2014, 11:08
Type auto: Golf Mk5 GTI DSG
Locatie: Gelderland

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Mikjeee »

Wij rijden nu ongeveer 3 weken met Full Milltek onder onze mk5 GTI, ook zitten twijfelen tussen resonated en non-resonated.
Uiteindelijk toch voor de non-resonated gekozen, tot nu toe geen spijt van!
(Afgelopen tijd met lekke voorpijp rondgereden, dat maakte een stuk meer herrie als nu met de Milltek :lol: )

Ben wel benieuwd in hoeverre het geluid nog wat zal veranderen naarmate de uitlaat wat langer onder de auto zit
Passat Variant B6 2.0 R-line
Golf Mk2 2.9 VR6
ex Golf Mk3 GTI 8v
ex Mk1 cabrio 1.8
ex Golf mk5 GTI DSG
Gebruikersavatar
Crocky
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
Locatie: België

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Crocky »

Mikjeee schreef:Wij rijden nu ongeveer 3 weken met Full Milltek onder onze mk5 GTI, ook zitten twijfelen tussen resonated en non-resonated.
Uiteindelijk toch voor de non-resonated gekozen, tot nu toe geen spijt van!
(Afgelopen tijd met lekke voorpijp rondgereden, dat maakte een stuk meer herrie als nu met de Milltek :lol: )

Ben wel benieuwd in hoeverre het geluid nog wat zal veranderen naarmate de uitlaat wat langer onder de auto zit
Welke downpipe heb je, zonder katalysator of met?
Gebruikersavatar
Mikjeee
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 dec 2014, 11:08
Type auto: Golf Mk5 GTI DSG
Locatie: Gelderland

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Mikjeee »

Crocky schreef:
Mikjeee schreef:Wij rijden nu ongeveer 3 weken met Full Milltek onder onze mk5 GTI, ook zitten twijfelen tussen resonated en non-resonated.
Uiteindelijk toch voor de non-resonated gekozen, tot nu toe geen spijt van!
(Afgelopen tijd met lekke voorpijp rondgereden, dat maakte een stuk meer herrie als nu met de Milltek :lol: )

Ben wel benieuwd in hoeverre het geluid nog wat zal veranderen naarmate de uitlaat wat langer onder de auto zit
Welke downpipe heb je, zonder katalysator of met?
200 cells kat
Passat Variant B6 2.0 R-line
Golf Mk2 2.9 VR6
ex Golf Mk3 GTI 8v
ex Mk1 cabrio 1.8
ex Golf mk5 GTI DSG
Gebruikersavatar
John
Berichten: 602
Lid geworden op: 09 feb 2015, 21:28
Type auto: Golf MK7 GTI
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door John »

Ik heb een 3 inch catback resonated systeem wat mij heel goed bevalt.

Ik had eerst (bleek achteraf en was fout gegaan bij het leveren) een non-resonated systeem maar dat was echt niet te doen.
Met een koude start maakte ik de buurt wel aardig wakker en met optrekken en op de snelweg een kabaal van heb ik jou daar.
Had gewoon koppijn van het geluid.

Dus ik adviseer een resonated systeem wat ik persoonlijk zo ie zo mooier en warmer vind klinken.
Baarlo '97..'98
Worthersee '06.'07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'17.'18.'19
Wolfsburg '08.'13
Edition38 '07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'18.'19
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Golf88 »

Vergeet niet dat een 6 ook veel harder klinkt dan een 5 ;)
Michel5gti
Berichten: 388
Lid geworden op: 22 dec 2013, 15:36
Type auto: MK6 Edition 35
Locatie: Veluwe

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Michel5gti »

Ik had een milltek turbo-back non-resonated & 200 cell kat op m'n mk5 klinkt super.
Nadeel: na een jaar beginnen ze echt los te komen en worden ze steeds luider.
Zou persoonlijk de volgende keer voor resonated gaan.
Geluid blijft natuurlijk wel persoonlijk :D
MK6 GTI Edition 35 DSG Candywhite/ JD 310PK / Full R20 Brakes/ OEM black 18" wheels

Ex-car:
MK5 GTI Laserblue (JD 275pk)
siepwokkel
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 mar 2015, 17:08
Type auto: Scirocco R

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door siepwokkel »

Volledige jm uitlaat met alleen een middendemper. Geluid is perfekt. Niet te luid.
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Dexizzle »

Ik wakker dit topic nog even aan. Ik ben van plan binnenkort een ritje te maken richting DVX.

Dat het een Milltek non-resonated word ben ik al uit maar weet nog niet of ik voor de 2.75" of de 3" moet gaan. Weet iemand hier of daar veel prijsverschil in zit?
Ook vraag ik me af of een cat persee nodig is, of in iedergeval aan te raden is? Had namelijk al even contact gehad met een van de mannen van DVX en dit is wat hij er over zei:

"De ene downpipe heeft een catalisator en de andere niet. Prijsverschil van +/-400€ en dient tot niets eigelijk."

Dient tot niets lijkt mij een beetje vreemd niet?
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door ferry »

In nl zou je een kat moeten houden om door de keuring te komen. Maar ik heb ook hier op het forum gelezen dat als er geen foutmelding is er geen meting op uitlaatgassen word gedaan. De tuner die jij kiest zou jou het verschil moeten kunnen opgeven als je wel of geen kat er tussen houd.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Race Eend »

Ik denk dat ze bedoelen dat ze sowieso niet door de keuring komen in België. Met of zonder sportkat.
Dat je daarom net zo goed zonder kan nemen omdat je toch bij elke keuring je originele uitlaat mag terug gaan plaatsen.

Zonder kat is het meteen wel een stuk luider, dan is resonated vaak een betere keuze.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Dexizzle »

Race Eend schreef:Ik denk dat ze bedoelen dat ze sowieso niet door de keuring komen in België. Met of zonder sportkat.
Dat je daarom net zo goed zonder kan nemen omdat je toch bij elke keuring je originele uitlaat mag terug gaan plaatsen.

Zonder kat is het meteen wel een stuk luider, dan is resonated vaak een betere keuze.
Dat maakt het al een stuk duidelijker, thanks. Als ik dat zo hoor kan ik het beste dan ook voor een cat gaan :geek:
Davy@DVX
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 jan 2015, 19:00
Type auto: Golf MK6 R20

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Davy@DVX »

Race Eend schreef:Ik denk dat ze bedoelen dat ze sowieso niet door de keuring komen in België. Met of zonder sportkat.
Dat je daarom net zo goed zonder kan nemen omdat je toch bij elke keuring je originele uitlaat mag terug gaan plaatsen.

Zonder kat is het meteen wel een stuk luider, dan is resonated vaak een betere keuze.
Dat klopt Mark, want in België slaat de keuring echt op niets.
VW golf mk6 R20 DSG @ 460pk 515nm.
VW transporter T5 2.0TDI edition 25 @ 180pk 400nm.
VW golf 5 TDI endurance trackday tool.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Crocky
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
Locatie: België

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Crocky »

Geraken wij in België niet door de keuring met een sportkat met attesten?
De keuring hier slaat inderdaad echt op niets. Ben begin dit jaar nog afgekeurd geweest op de ophangingstest met mijn ED35, 20.000 km toen. Deze test is totaal niet voor sportophangingen. Terug moeten gaan op winterbanden,volle benzinetank en gewicht in koffer moeten plaatsen... Slaat toch op niets.
Gebruikersavatar
Sebster
Berichten: 94
Lid geworden op: 19 aug 2015, 08:17
Type auto: Edition 35

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Sebster »

Crocky schreef:Even dit oude topic weer oppikken. Is er iemand die een non-res met decat downpipe heeft? Zo ja, hoe klinkt dit? Ik heb nu de catback non-res en voor mij mag het nog net iets luider :D . Op Youtube zijn er echter enkele filmpjes van catless downpipes met non-res catbacks en sommige merken klinken echt bijna als tractoren... Daar ben ik nu ook niet bepaald voor te vinden.
Sorry dat ik hier een jaar later nog op inhaak, maar ben je uiteindelijk nog voor die setup gegaan? Decat DP & non res catback.

Heb een set Bull X einddempers gekocht (because badass looks) maar op dit moment nog volledig standaard catback.
Downpipe 3.5'' zonder cat zit er al wel onder. Wil eigenlijk weten of die setup (catless & non res dus) onder lichte belasting een beetje uit te houden is.

Misschien andere hier?
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
papejojo
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 mei 2016, 11:15
Type auto: Golf 5 gti

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door papejojo »

Sebster schreef:
Crocky schreef:Even dit oude topic weer oppikken. Is er iemand die een non-res met decat downpipe heeft? Zo ja, hoe klinkt dit? Ik heb nu de catback non-res en voor mij mag het nog net iets luider :D . Op Youtube zijn er echter enkele filmpjes van catless downpipes met non-res catbacks en sommige merken klinken echt bijna als tractoren... Daar ben ik nu ook niet bepaald voor te vinden.
Sorry dat ik hier een jaar later nog op inhaak, maar ben je uiteindelijk nog voor die setup gegaan? Decat DP & non res catback.

Heb een set Bull X einddempers gekocht (because badass looks) maar op dit moment nog volledig standaard catback.
Downpipe 3.5'' zonder cat zit er al wel onder. Wil eigenlijk weten of die setup (catless & non res dus) onder lichte belasting een beetje uit te houden is.

Misschien andere hier?
Ik rij momenteel zo rond, alles van cts wel, dus zonder cat en non resonated (heb de wagen zo gekocht). Vooral bij koude start maakt hij wel veel lawaai en zijn de buren niet content, eens hij warm is vind ik het meevallen, dan maakt hij gewoon een mooi luid sportief geluid. Kom je vaak in 'kleine' straten dan kan het ook wel 'echoën' wat voor sommige mensen teluid zal zijn. Op autostrade vind ik het geluid goed meevallen, je kan zo nog een gesprek voeren zonder je stem zwaar te verheffen.

Conclusie is als je ambetante buren/agenten in de buurt hebt, het waarschijnlijk beter is van een resonated te steken.. Hou je wel van een beetje geluid, gewooon non-resonated steken.. Persoonlijk ga ik hem zo laten totdat de agenten mij tegenhouden en ik hem zou moeten veranderen

mvg
Golf 5 GTI -edition 30 blok- stage 3
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Famous1303 »

Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! :lol: 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sebster
Berichten: 94
Lid geworden op: 19 aug 2015, 08:17
Type auto: Edition 35

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Sebster »

Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! :lol: 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine :cry:
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it :roll: )



Ik rij momenteel zo rond, alles van cts wel, dus zonder cat en non resonated (heb de wagen zo gekocht). Vooral bij koude start maakt hij wel veel lawaai en zijn de buren niet content, eens hij warm is vind ik het meevallen, dan maakt hij gewoon een mooi luid sportief geluid. Kom je vaak in 'kleine' straten dan kan het ook wel 'echoën' wat voor sommige mensen teluid zal zijn. Op autostrade vind ik het geluid goed meevallen, je kan zo nog een gesprek voeren zonder je stem zwaar te verheffen.

Conclusie is als je ambetante buren/agenten in de buurt hebt, het waarschijnlijk beter is van een resonated te steken.. Hou je wel van een beetje geluid, gewooon non-resonated steken.. Persoonlijk ga ik hem zo laten totdat de agenten mij tegenhouden en ik hem zou moeten veranderen

mvg[/quote]

Klinkt interessant, even ter bevestiging, je rijdt een MKVI? Ik vraag t ff omdat ik Audi a6 zie staan :shock:

Bedankt voor je reactie
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Famous1303 »

Sebster schreef:
Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! :lol: 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine :cry:
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it :roll: )

Bedankt voor je reactie
Dat doet die hier dus perfect, even gas erop en iedereen kijkt om. Laag in de toeren heb je alleen een wat zwaardere roffel welke je buiten de auto hoort.

De DSG klapt al erg hard, zeker als die goed warm is. Zelf zou ik niet voor non-resonated kiezen als ik mijn auto vanaf buiten hoor.

Hoe ga je het testen bij de uitlatenboer?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sebster
Berichten: 94
Lid geworden op: 19 aug 2015, 08:17
Type auto: Edition 35

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Sebster »

Famous1303 schreef:
Sebster schreef:
Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! :lol: 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine :cry:
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it :roll: )

Bedankt voor je reactie
Dat doet die hier dus perfect, even gas erop en iedereen kijkt om. Laag in de toeren heb je alleen een wat zwaardere roffel welke je buiten de auto hoort.

De DSG klapt al erg hard, zeker als die goed warm is. Zelf zou ik niet voor non-resonated kiezen als ik mijn auto vanaf buiten hoor.

Hoe ga je het testen bij de uitlatenboer?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik laat alles vanaf de cat (niet dat ik die nog heb) voorzien van 3" waarbij de middendemper komt te vervallen. Ipv de grote einddemper komen dan de 2 BULL-X eind dempers.
Het zal me benieuwen :roll:
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
kurtje
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 aug 2012, 10:54
Type auto: 2018 VW GOLF R
Locatie: Beringen België

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door kurtje »

Hier ook non resonated en super tevreden van!
Ik ben zelf blij dat ik niet de resonated heb genomen, dit klinkt sportief maar niet overdreven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Koude start
https://www.youtube.com/watch?v=QdztsX2y-zg

enkele pops op lage snelheid :)
https://www.youtube.com/watch?v=KOr1kuAovmY
2018 GOLF MK7.5 R
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
papejojo
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 mei 2016, 11:15
Type auto: Golf 5 gti

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door papejojo »

Sebster schreef:
Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! :lol: 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine :cry:
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it :roll: )



Ik rij momenteel zo rond, alles van cts wel, dus zonder cat en non resonated (heb de wagen zo gekocht). Vooral bij koude start maakt hij wel veel lawaai en zijn de buren niet content, eens hij warm is vind ik het meevallen, dan maakt hij gewoon een mooi luid sportief geluid. Kom je vaak in 'kleine' straten dan kan het ook wel 'echoën' wat voor sommige mensen teluid zal zijn. Op autostrade vind ik het geluid goed meevallen, je kan zo nog een gesprek voeren zonder je stem zwaar te verheffen.

Conclusie is als je ambetante buren/agenten in de buurt hebt, het waarschijnlijk beter is van een resonated te steken.. Hou je wel van een beetje geluid, gewooon non-resonated steken.. Persoonlijk ga ik hem zo laten totdat de agenten mij tegenhouden en ik hem zou moeten veranderen

mvg
Klinkt interessant, even ter bevestiging, je rijdt een MKVI? Ik vraag t ff omdat ik Audi a6 zie staan :shock:

Bedankt voor je reactie[/quote]


Ah oei onderschrift nog niet veranderd :( nee rij in een V gti (met edition 30 motor)
mvg
Golf 5 GTI -edition 30 blok- stage 3
KRASSIE
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 jul 2016, 19:44
Type auto: GTI 6

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door KRASSIE »

Allen,

Ik denk aan een Milltek systeem maar voor zo iets prijzig wil ik er wel zeker van zijn dat ik het juiste kies.

Op lange afstanden en zeker als die goed heet is, vind ik de standaard uitlaat al best wat geluid produceren.

Ik ben bij een Milltek dealer geweest en die zegt dat ik van de 'non' het gelukkigst ga worden maar ik wil alleen iets zwaarder geluid en niet een heleboel decibels erbij want we willen ermee naar Spanje..............

De filmpjes op jouwbuis word ik niet veel wijzer althans kan ik niet goed bepalen hoe wat klinkt.
Alvast bedankt!

Mvg,

Erik
Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2015, 11:53
Type auto: Golf MK5 GTI pirelli
Locatie: Gelderland

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door Mathieu »

Ik heb zelf een golf 5 gti met een non res milltek sinds een paar weken.
Ik vind hem super!
Op de snelweg heb ik bij geen een snelheid een dreun door de auto.
Als ik dan accelereer hoor je hem zeker goed brullen.
Vooral als hij goed warm is.

Maar bij constante snelheid is het nauwelijks geluid
Gebruikersavatar
MK5GTI
Berichten: 412
Lid geworden op: 10 aug 2015, 19:24
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Omgeving Deventer.

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door MK5GTI »

100% eens met bovenstaande post!

Met rustig rijden is het niet/nauwelijks luider dan origineel.
Ik zou zeker weten de non-resonated pakken. Ik vindt die zelfs nog vrij stil voor een systeem met maar 1 demper..
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
KRASSIE
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 jul 2016, 19:44
Type auto: GTI 6

Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?

Bericht door KRASSIE »

Markvanliempt schreef:Ik zit ook echt te twijfelen resonated of non resonated. En iemand tips waar ik de milltek het beste kan kopen?
Mark, mag ik jou vragen wat je uiteindelijk hebt gedaan?

Heeft er iemand een resonated Milltek systeem en wat is het verschil in geluid met de originele uitlaat?

Tis jammer dat men het je niet even laat testen voordat je de buidel open trekt. :cry:
Tuurlijk men moet de uitlaat ook voor je bestellen maar toch.

Thanks.
Laatst gewijzigd door KRASSIE op 18 jul 2016, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten