Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
- Mikjeee
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 11:08
- Type auto: Golf Mk5 GTI DSG
- Locatie: Gelderland
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Wij rijden nu ongeveer 3 weken met Full Milltek onder onze mk5 GTI, ook zitten twijfelen tussen resonated en non-resonated.
Uiteindelijk toch voor de non-resonated gekozen, tot nu toe geen spijt van!
(Afgelopen tijd met lekke voorpijp rondgereden, dat maakte een stuk meer herrie als nu met de Milltek )
Ben wel benieuwd in hoeverre het geluid nog wat zal veranderen naarmate de uitlaat wat langer onder de auto zit
Uiteindelijk toch voor de non-resonated gekozen, tot nu toe geen spijt van!
(Afgelopen tijd met lekke voorpijp rondgereden, dat maakte een stuk meer herrie als nu met de Milltek )
Ben wel benieuwd in hoeverre het geluid nog wat zal veranderen naarmate de uitlaat wat langer onder de auto zit
Passat Variant B6 2.0 R-line
Golf Mk2 2.9 VR6
ex Golf Mk3 GTI 8v
ex Mk1 cabrio 1.8
ex Golf mk5 GTI DSG
Golf Mk2 2.9 VR6
ex Golf Mk3 GTI 8v
ex Mk1 cabrio 1.8
ex Golf mk5 GTI DSG
- Crocky
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
- Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
- Locatie: België
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Welke downpipe heb je, zonder katalysator of met?Mikjeee schreef:Wij rijden nu ongeveer 3 weken met Full Milltek onder onze mk5 GTI, ook zitten twijfelen tussen resonated en non-resonated.
Uiteindelijk toch voor de non-resonated gekozen, tot nu toe geen spijt van!
(Afgelopen tijd met lekke voorpijp rondgereden, dat maakte een stuk meer herrie als nu met de Milltek )
Ben wel benieuwd in hoeverre het geluid nog wat zal veranderen naarmate de uitlaat wat langer onder de auto zit
- Mikjeee
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 11:08
- Type auto: Golf Mk5 GTI DSG
- Locatie: Gelderland
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
200 cells katCrocky schreef:Welke downpipe heb je, zonder katalysator of met?Mikjeee schreef:Wij rijden nu ongeveer 3 weken met Full Milltek onder onze mk5 GTI, ook zitten twijfelen tussen resonated en non-resonated.
Uiteindelijk toch voor de non-resonated gekozen, tot nu toe geen spijt van!
(Afgelopen tijd met lekke voorpijp rondgereden, dat maakte een stuk meer herrie als nu met de Milltek )
Ben wel benieuwd in hoeverre het geluid nog wat zal veranderen naarmate de uitlaat wat langer onder de auto zit
Passat Variant B6 2.0 R-line
Golf Mk2 2.9 VR6
ex Golf Mk3 GTI 8v
ex Mk1 cabrio 1.8
ex Golf mk5 GTI DSG
Golf Mk2 2.9 VR6
ex Golf Mk3 GTI 8v
ex Mk1 cabrio 1.8
ex Golf mk5 GTI DSG
- John
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 09 feb 2015, 21:28
- Type auto: Golf MK7 GTI
- Locatie: Hoeksche Waard
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Ik heb een 3 inch catback resonated systeem wat mij heel goed bevalt.
Ik had eerst (bleek achteraf en was fout gegaan bij het leveren) een non-resonated systeem maar dat was echt niet te doen.
Met een koude start maakte ik de buurt wel aardig wakker en met optrekken en op de snelweg een kabaal van heb ik jou daar.
Had gewoon koppijn van het geluid.
Dus ik adviseer een resonated systeem wat ik persoonlijk zo ie zo mooier en warmer vind klinken.
Ik had eerst (bleek achteraf en was fout gegaan bij het leveren) een non-resonated systeem maar dat was echt niet te doen.
Met een koude start maakte ik de buurt wel aardig wakker en met optrekken en op de snelweg een kabaal van heb ik jou daar.
Had gewoon koppijn van het geluid.
Dus ik adviseer een resonated systeem wat ik persoonlijk zo ie zo mooier en warmer vind klinken.
Baarlo '97..'98
Worthersee '06.'07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'17.'18.'19
Wolfsburg '08.'13
Edition38 '07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'18.'19
Worthersee '06.'07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'17.'18.'19
Wolfsburg '08.'13
Edition38 '07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'18.'19
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Vergeet niet dat een 6 ook veel harder klinkt dan een 5
-
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 22 dec 2013, 15:36
- Type auto: MK6 Edition 35
- Locatie: Veluwe
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Ik had een milltek turbo-back non-resonated & 200 cell kat op m'n mk5 klinkt super.
Nadeel: na een jaar beginnen ze echt los te komen en worden ze steeds luider.
Zou persoonlijk de volgende keer voor resonated gaan.
Geluid blijft natuurlijk wel persoonlijk
Nadeel: na een jaar beginnen ze echt los te komen en worden ze steeds luider.
Zou persoonlijk de volgende keer voor resonated gaan.
Geluid blijft natuurlijk wel persoonlijk
MK6 GTI Edition 35 DSG Candywhite/ JD 310PK / Full R20 Brakes/ OEM black 18" wheels
Ex-car:
MK5 GTI Laserblue (JD 275pk)
Ex-car:
MK5 GTI Laserblue (JD 275pk)
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 17:08
- Type auto: Scirocco R
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Volledige jm uitlaat met alleen een middendemper. Geluid is perfekt. Niet te luid.
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Ik wakker dit topic nog even aan. Ik ben van plan binnenkort een ritje te maken richting DVX.
Dat het een Milltek non-resonated word ben ik al uit maar weet nog niet of ik voor de 2.75" of de 3" moet gaan. Weet iemand hier of daar veel prijsverschil in zit?
Ook vraag ik me af of een cat persee nodig is, of in iedergeval aan te raden is? Had namelijk al even contact gehad met een van de mannen van DVX en dit is wat hij er over zei:
"De ene downpipe heeft een catalisator en de andere niet. Prijsverschil van +/-400€ en dient tot niets eigelijk."
Dient tot niets lijkt mij een beetje vreemd niet?
Dat het een Milltek non-resonated word ben ik al uit maar weet nog niet of ik voor de 2.75" of de 3" moet gaan. Weet iemand hier of daar veel prijsverschil in zit?
Ook vraag ik me af of een cat persee nodig is, of in iedergeval aan te raden is? Had namelijk al even contact gehad met een van de mannen van DVX en dit is wat hij er over zei:
"De ene downpipe heeft een catalisator en de andere niet. Prijsverschil van +/-400€ en dient tot niets eigelijk."
Dient tot niets lijkt mij een beetje vreemd niet?
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
In nl zou je een kat moeten houden om door de keuring te komen. Maar ik heb ook hier op het forum gelezen dat als er geen foutmelding is er geen meting op uitlaatgassen word gedaan. De tuner die jij kiest zou jou het verschil moeten kunnen opgeven als je wel of geen kat er tussen houd.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Ik denk dat ze bedoelen dat ze sowieso niet door de keuring komen in België. Met of zonder sportkat.
Dat je daarom net zo goed zonder kan nemen omdat je toch bij elke keuring je originele uitlaat mag terug gaan plaatsen.
Zonder kat is het meteen wel een stuk luider, dan is resonated vaak een betere keuze.
Dat je daarom net zo goed zonder kan nemen omdat je toch bij elke keuring je originele uitlaat mag terug gaan plaatsen.
Zonder kat is het meteen wel een stuk luider, dan is resonated vaak een betere keuze.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Dat maakt het al een stuk duidelijker, thanks. Als ik dat zo hoor kan ik het beste dan ook voor een cat gaanRace Eend schreef:Ik denk dat ze bedoelen dat ze sowieso niet door de keuring komen in België. Met of zonder sportkat.
Dat je daarom net zo goed zonder kan nemen omdat je toch bij elke keuring je originele uitlaat mag terug gaan plaatsen.
Zonder kat is het meteen wel een stuk luider, dan is resonated vaak een betere keuze.
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Dat klopt Mark, want in België slaat de keuring echt op niets.Race Eend schreef:Ik denk dat ze bedoelen dat ze sowieso niet door de keuring komen in België. Met of zonder sportkat.
Dat je daarom net zo goed zonder kan nemen omdat je toch bij elke keuring je originele uitlaat mag terug gaan plaatsen.
Zonder kat is het meteen wel een stuk luider, dan is resonated vaak een betere keuze.
- Crocky
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
- Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
- Locatie: België
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Geraken wij in België niet door de keuring met een sportkat met attesten?
De keuring hier slaat inderdaad echt op niets. Ben begin dit jaar nog afgekeurd geweest op de ophangingstest met mijn ED35, 20.000 km toen. Deze test is totaal niet voor sportophangingen. Terug moeten gaan op winterbanden,volle benzinetank en gewicht in koffer moeten plaatsen... Slaat toch op niets.
De keuring hier slaat inderdaad echt op niets. Ben begin dit jaar nog afgekeurd geweest op de ophangingstest met mijn ED35, 20.000 km toen. Deze test is totaal niet voor sportophangingen. Terug moeten gaan op winterbanden,volle benzinetank en gewicht in koffer moeten plaatsen... Slaat toch op niets.
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Sorry dat ik hier een jaar later nog op inhaak, maar ben je uiteindelijk nog voor die setup gegaan? Decat DP & non res catback.Crocky schreef:Even dit oude topic weer oppikken. Is er iemand die een non-res met decat downpipe heeft? Zo ja, hoe klinkt dit? Ik heb nu de catback non-res en voor mij mag het nog net iets luider . Op Youtube zijn er echter enkele filmpjes van catless downpipes met non-res catbacks en sommige merken klinken echt bijna als tractoren... Daar ben ik nu ook niet bepaald voor te vinden.
Heb een set Bull X einddempers gekocht (because badass looks) maar op dit moment nog volledig standaard catback.
Downpipe 3.5'' zonder cat zit er al wel onder. Wil eigenlijk weten of die setup (catless & non res dus) onder lichte belasting een beetje uit te houden is.
Misschien andere hier?
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Ik rij momenteel zo rond, alles van cts wel, dus zonder cat en non resonated (heb de wagen zo gekocht). Vooral bij koude start maakt hij wel veel lawaai en zijn de buren niet content, eens hij warm is vind ik het meevallen, dan maakt hij gewoon een mooi luid sportief geluid. Kom je vaak in 'kleine' straten dan kan het ook wel 'echoën' wat voor sommige mensen teluid zal zijn. Op autostrade vind ik het geluid goed meevallen, je kan zo nog een gesprek voeren zonder je stem zwaar te verheffen.Sebster schreef:Sorry dat ik hier een jaar later nog op inhaak, maar ben je uiteindelijk nog voor die setup gegaan? Decat DP & non res catback.Crocky schreef:Even dit oude topic weer oppikken. Is er iemand die een non-res met decat downpipe heeft? Zo ja, hoe klinkt dit? Ik heb nu de catback non-res en voor mij mag het nog net iets luider . Op Youtube zijn er echter enkele filmpjes van catless downpipes met non-res catbacks en sommige merken klinken echt bijna als tractoren... Daar ben ik nu ook niet bepaald voor te vinden.
Heb een set Bull X einddempers gekocht (because badass looks) maar op dit moment nog volledig standaard catback.
Downpipe 3.5'' zonder cat zit er al wel onder. Wil eigenlijk weten of die setup (catless & non res dus) onder lichte belasting een beetje uit te houden is.
Misschien andere hier?
Conclusie is als je ambetante buren/agenten in de buurt hebt, het waarschijnlijk beter is van een resonated te steken.. Hou je wel van een beetje geluid, gewooon non-resonated steken.. Persoonlijk ga ik hem zo laten totdat de agenten mij tegenhouden en ik hem zou moeten veranderen
mvg
Golf 5 GTI -edition 30 blok- stage 3
- Famous1303
- Berichten: 1115
- Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
- Type auto: Polo AW GTI
- Locatie: Gelderland
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it )
Ik rij momenteel zo rond, alles van cts wel, dus zonder cat en non resonated (heb de wagen zo gekocht). Vooral bij koude start maakt hij wel veel lawaai en zijn de buren niet content, eens hij warm is vind ik het meevallen, dan maakt hij gewoon een mooi luid sportief geluid. Kom je vaak in 'kleine' straten dan kan het ook wel 'echoën' wat voor sommige mensen teluid zal zijn. Op autostrade vind ik het geluid goed meevallen, je kan zo nog een gesprek voeren zonder je stem zwaar te verheffen.
Conclusie is als je ambetante buren/agenten in de buurt hebt, het waarschijnlijk beter is van een resonated te steken.. Hou je wel van een beetje geluid, gewooon non-resonated steken.. Persoonlijk ga ik hem zo laten totdat de agenten mij tegenhouden en ik hem zou moeten veranderen
mvg[/quote]
Klinkt interessant, even ter bevestiging, je rijdt een MKVI? Ik vraag t ff omdat ik Audi a6 zie staan
Bedankt voor je reactie
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
- Famous1303
- Berichten: 1115
- Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
- Type auto: Polo AW GTI
- Locatie: Gelderland
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Dat doet die hier dus perfect, even gas erop en iedereen kijkt om. Laag in de toeren heb je alleen een wat zwaardere roffel welke je buiten de auto hoort.Sebster schreef:Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it )
Bedankt voor je reactie
De DSG klapt al erg hard, zeker als die goed warm is. Zelf zou ik niet voor non-resonated kiezen als ik mijn auto vanaf buiten hoor.
Hoe ga je het testen bij de uitlatenboer?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Ik laat alles vanaf de cat (niet dat ik die nog heb) voorzien van 3" waarbij de middendemper komt te vervallen. Ipv de grote einddemper komen dan de 2 BULL-X eind dempers.Famous1303 schreef:Dat doet die hier dus perfect, even gas erop en iedereen kijkt om. Laag in de toeren heb je alleen een wat zwaardere roffel welke je buiten de auto hoort.Sebster schreef:Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it )
Bedankt voor je reactie
De DSG klapt al erg hard, zeker als die goed warm is. Zelf zou ik niet voor non-resonated kiezen als ik mijn auto vanaf buiten hoor.
Hoe ga je het testen bij de uitlatenboer?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het zal me benieuwen
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
-
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 aug 2012, 10:54
- Type auto: 2018 VW GOLF R
- Locatie: Beringen België
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Hier ook non resonated en super tevreden van!
Ik ben zelf blij dat ik niet de resonated heb genomen, dit klinkt sportief maar niet overdreven.
Koude start
https://www.youtube.com/watch?v=QdztsX2y-zg
enkele pops op lage snelheid
https://www.youtube.com/watch?v=KOr1kuAovmY
Ik ben zelf blij dat ik niet de resonated heb genomen, dit klinkt sportief maar niet overdreven.
Koude start
https://www.youtube.com/watch?v=QdztsX2y-zg
enkele pops op lage snelheid
https://www.youtube.com/watch?v=KOr1kuAovmY
2018 GOLF MK7.5 R
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Klinkt interessant, even ter bevestiging, je rijdt een MKVI? Ik vraag t ff omdat ik Audi a6 zie staanSebster schreef:Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker! 135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it )
Ik rij momenteel zo rond, alles van cts wel, dus zonder cat en non resonated (heb de wagen zo gekocht). Vooral bij koude start maakt hij wel veel lawaai en zijn de buren niet content, eens hij warm is vind ik het meevallen, dan maakt hij gewoon een mooi luid sportief geluid. Kom je vaak in 'kleine' straten dan kan het ook wel 'echoën' wat voor sommige mensen teluid zal zijn. Op autostrade vind ik het geluid goed meevallen, je kan zo nog een gesprek voeren zonder je stem zwaar te verheffen.
Conclusie is als je ambetante buren/agenten in de buurt hebt, het waarschijnlijk beter is van een resonated te steken.. Hou je wel van een beetje geluid, gewooon non-resonated steken.. Persoonlijk ga ik hem zo laten totdat de agenten mij tegenhouden en ik hem zou moeten veranderen
mvg
Bedankt voor je reactie[/quote]
Ah oei onderschrift nog niet veranderd nee rij in een V gti (met edition 30 motor)
mvg
Golf 5 GTI -edition 30 blok- stage 3
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Allen,
Ik denk aan een Milltek systeem maar voor zo iets prijzig wil ik er wel zeker van zijn dat ik het juiste kies.
Op lange afstanden en zeker als die goed heet is, vind ik de standaard uitlaat al best wat geluid produceren.
Ik ben bij een Milltek dealer geweest en die zegt dat ik van de 'non' het gelukkigst ga worden maar ik wil alleen iets zwaarder geluid en niet een heleboel decibels erbij want we willen ermee naar Spanje..............
De filmpjes op jouwbuis word ik niet veel wijzer althans kan ik niet goed bepalen hoe wat klinkt.
Alvast bedankt!
Mvg,
Erik
Ik denk aan een Milltek systeem maar voor zo iets prijzig wil ik er wel zeker van zijn dat ik het juiste kies.
Op lange afstanden en zeker als die goed heet is, vind ik de standaard uitlaat al best wat geluid produceren.
Ik ben bij een Milltek dealer geweest en die zegt dat ik van de 'non' het gelukkigst ga worden maar ik wil alleen iets zwaarder geluid en niet een heleboel decibels erbij want we willen ermee naar Spanje..............
De filmpjes op jouwbuis word ik niet veel wijzer althans kan ik niet goed bepalen hoe wat klinkt.
Alvast bedankt!
Mvg,
Erik
- Mathieu
- Berichten: 86
- Lid geworden op: 27 apr 2015, 11:53
- Type auto: Golf MK5 GTI pirelli
- Locatie: Gelderland
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Ik heb zelf een golf 5 gti met een non res milltek sinds een paar weken.
Ik vind hem super!
Op de snelweg heb ik bij geen een snelheid een dreun door de auto.
Als ik dan accelereer hoor je hem zeker goed brullen.
Vooral als hij goed warm is.
Maar bij constante snelheid is het nauwelijks geluid
Ik vind hem super!
Op de snelweg heb ik bij geen een snelheid een dreun door de auto.
Als ik dan accelereer hoor je hem zeker goed brullen.
Vooral als hij goed warm is.
Maar bij constante snelheid is het nauwelijks geluid
- MK5GTI
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 10 aug 2015, 19:24
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Omgeving Deventer.
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
100% eens met bovenstaande post!
Met rustig rijden is het niet/nauwelijks luider dan origineel.
Ik zou zeker weten de non-resonated pakken. Ik vindt die zelfs nog vrij stil voor een systeem met maar 1 demper..
Met rustig rijden is het niet/nauwelijks luider dan origineel.
Ik zou zeker weten de non-resonated pakken. Ik vindt die zelfs nog vrij stil voor een systeem met maar 1 demper..
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
Re: Golf 6 GTI Milltek Cat-Back Resonated OF Non Resonated!?
Mark, mag ik jou vragen wat je uiteindelijk hebt gedaan?Markvanliempt schreef:Ik zit ook echt te twijfelen resonated of non resonated. En iemand tips waar ik de milltek het beste kan kopen?
Heeft er iemand een resonated Milltek systeem en wat is het verschil in geluid met de originele uitlaat?
Tis jammer dat men het je niet even laat testen voordat je de buidel open trekt.
Tuurlijk men moet de uitlaat ook voor je bestellen maar toch.
Thanks.
Laatst gewijzigd door KRASSIE op 18 jul 2016, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten