Zoemend geluid Polo 6R GTI

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Ruud9n3GTI
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 aug 2013, 21:55
Type auto: Polo 9n3 GTI

Zoemend geluid Polo 6R GTI

Bericht door Ruud9n3GTI »

Goedemorgen,

Mijn auto heeft voornamelijk bij koude start last van een zoemend geluid wat ergens bij de motor/vooras vandaag komt.

Inmiddels is de auto al 3 keer terug geweest naar de dealer, en onder andere een motorsteun vervangen, maar toch is het probleem nog niet opgelost.

Zijn en mensen hier die dit ook hebben (gehad)? Ik hoor het dus voornamelijk bij koude start, maar ook soms als de motor warm is. Bij warme motor alleen als ik optrek of met lage snelheid een bochtje maak.

Het geluid is te omschrijven als een stuk metalen plaat dat je omlaag drukt en bij loslaten weer omhoog veert.

Groeten Ruud
Gebruikersavatar
24TUNED
Berichten: 95
Lid geworden op: 06 apr 2015, 22:15
Contacteer:

Re: Zoemend geluid Polo 6R GTI

Bericht door 24TUNED »

Heb dit zelf ook al enkele keren gehad, maar dan met mijn TT. Probeer eens of hij het geluid ook maakt, wanneer je de airco aan of uitschakelt. Bij mijn verdween het geluid altijd bij inschakelen van de airco.
24TUNED.com | Importeur en distributeur voor Nederland van het Duitse Bull-X uitlaatsystemen -- HF-Series intercoolers, Cold Air Intakes, Carbon luchtaanzuigingen en Turbo-optimalisatie onderdelen -- Performance Fluid Systems -- Silicone Factory Hoses
Afbeelding
Ruud9n3GTI
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 aug 2013, 21:55
Type auto: Polo 9n3 GTI

Re: Zoemend geluid Polo 6R GTI

Bericht door Ruud9n3GTI »

Nee bij mij maakt dat niet uit. Zowel met de airco ingeschakeld als uitgeschakeld maakt hij dat geluid. Ze denken nu aan de abs die steeds een zelftest uitvoert. Breng hem straks weer terug!
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten