Beste forumleden,
ik ben bezig met om mijn auto gereed te maken voor een herchip bij JD.
ik heb nu een 3' katloze downpipe en een carbonio intake.
De carbonio wil ik gaan vervangen door een CTS intake.
Nu kwam ik op internet een brandstofpomp tegen voor een redelijke prijs.
Deze zou tot 265L/uur kunnen leveren.
http://vagnetics.nl/product/deatschwerk ... g-en-play/
Weet iemand wat de standaard brandstofpomp van een mk5 gti levert (motorcode BWA) ?
En heeft iemand ervaring met een upgrade HPFP bij een stage 2 chip?
zo ja, welk merk en welke vermogens zijn hierbij haalbaar?
ik hoor het graag
Iemand ervaring met een DeatschWerks DW65c HPFP ?
Iemand ervaring met een DeatschWerks DW65c HPFP ?
Turbolag is just foreplay
broaap tsshh
broaap tsshh
Re: Iemand ervaring met een DeatschWerks DW65c HPFP ?
Als jouw auto een T(F)SI motor heeft, dan is de HPFP de pomp die op de fuelrail zit en word 'aangedreven' door de nokkenas-cam..
De pomp van jouw link is een hoge opbrengst brandstofpomp voor in de brandstoftank.
Deze DW wordt al jaren door diverse gebruikers over heerl Europa gebruikt, met voor zover ik weet goede ervaringen.
Mocht je deze pomp willen overwegen, zoek ff verder op internet, hij is een stuk goedkoper verkrijgbaar!
De pomp van jouw link is een hoge opbrengst brandstofpomp voor in de brandstoftank.
Deze DW wordt al jaren door diverse gebruikers over heerl Europa gebruikt, met voor zover ik weet goede ervaringen.
Mocht je deze pomp willen overwegen, zoek ff verder op internet, hij is een stuk goedkoper verkrijgbaar!
- NielsED30
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Iemand ervaring met een DeatschWerks DW65c HPFP ?
Persoonlijk zou ik dan een RS3 pomp in de tank plaatsen, dan heb je ook voldoende capaciteit en dat past gewoon zoals de originele ook erin zit. Met zo'n DW pomp moet je toch al snel het e.e.a. aanpassen (was bij mijn Mk4 met walbro pomp wel het geval).
In principe moet je zoeken naar een Loba HPFP upgrade, die kunnen meer druk leveren dan de originele pompen. De in-tank pomp zal niet zo snel een probleem geven bij een stage 2 tuning.
In principe moet je zoeken naar een Loba HPFP upgrade, die kunnen meer druk leveren dan de originele pompen. De in-tank pomp zal niet zo snel een probleem geven bij een stage 2 tuning.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten