Spiegel kapot, vandalisme of...?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
240
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jul 2011, 22:13

Spiegel kapot, vandalisme of...?

Bericht door 240 »

Heb ik weer, rij net weg van een grote parkeerplaats en zie dat mijn rechterspiegel helemaal naar voren geklapt zit.
Bij thuiskomst gecheckt, bleek dat de spiegel heel gemakkelijk naar voren en naar achteren te draaien valt. De linkerspiegel zit heel strak vast...

Heeft er nu weer iemand met zijn takken aan mijn auto gezeten, of is dit iets wat vaker voorkomt, losgetrilt schroefje of zo?
In dat eerste geval meld ik de schade natuurlijk aan bij mijn verzekering. Het electrische binnengedeelte lijkt overigens nog goed te werken.
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Spiegel kapot, vandalisme of...?

Bericht door kevin78 »

heb keer zelfde gehad.. was gewoon iemand met ze tas tegen spiegel gestoten en intern iets afgebroken duur grapje
Gebruikersavatar
240
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jul 2011, 22:13

Re: Spiegel kapot, vandalisme of...?

Bericht door 240 »

Ja zie je wel, ongelooflijk weer, zoiets MERK je toch. Ik had hem ook nog zo geparkeerd dat er in een cirkel van 10m geen andere auto te bekennen was...

Ik ga de verzekering maar weer bellen... zucht!
Gebruikersavatar
Gies
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Spiegel kapot, vandalisme of...?

Bericht door Gies »

Je zou ze toch .......... :evil:
Afbeelding
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Gebruikersavatar
240
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jul 2011, 22:13

Re: Spiegel kapot, vandalisme of...?

Bericht door 240 »

Op z'n minst ja! Kan hem dinsdag al laten maken en gelukkig gaat het mij niets kosten.
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten