Standaard radio in GTI VI vernieuwd ?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

Standaard radio in GTI VI vernieuwd ?

Bericht door M USA »

Ik heb me laten vertellen dat oa de radio is vernieuwd vanaf het nieuwste bouwjaar van de GTI VI.
Ander kleur display enzo. Weet iemand het verschil te vertellen in de standaard radio (zonder navi) en de nieuwste standaard radio (zonder navi) van de GTi VI ??

Omdat het executive pakketje nu gratis wordt weggegeven (65 euro) bij de nieuwe GTI VI, wil ik dat pakketje wel (zit gelijk ook alarm-plus bij die ik moet hebben) Maar de navi wil ik niet die in het pakket zit. Die worden dagelijks eruit gejat bij VW en Audi en dat risico wil ik niet lopen.

Ik moet een optie hebben om het executive pakket met een radio te krijgen zonder de navi. Dus vandaar mijn vraag: wat is het zichtbare verschil tussen mijn huidige radio in mijn GTI VI en de nieuwste GTI VI ??
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Standaard radio in GTI VI vernieuwd ?

Bericht door wehoo »

M USA schreef:Ik heb me laten vertellen dat oa de radio is vernieuwd vanaf het nieuwste bouwjaar van de GTI VI.
Ander kleur display enzo. Weet iemand het verschil te vertellen in de standaard radio (zonder navi) en de nieuwste standaard radio (zonder navi) van de GTi VI ??
....
Dus vandaar mijn vraag: wat is het zichtbare verschil tussen mijn huidige radio in mijn GTI VI en de nieuwste GTI VI ??
Ja... van een blauw naar een wit display. (Standaard wordt de rcd310 meegeleverd). In de executive pakketen zit of de RNS310 of de RNS510 (executive plus). Veranderingen binnen de pakketten wordt door VW (eigenlijk) niet gedaan.
Geleverd bij de wagens die vanaf kalenderweek 22 worden geproduceerd.

Afbeelding

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Quantor
Berichten: 67
Lid geworden op: 30 nov 2011, 19:18
Type auto: Golf Mk6 GTI
Locatie: Eindhoven

Re: Standaard radio in GTI VI vernieuwd ?

Bericht door Quantor »

Ik heb de blauwe RCD nu en dat is eigenlijk wel het eerste wat ik wil veranderen aan m'n GTI. Lijkt echt niet als je in het donker aan het rijden ben. Zo'n zwarte display lijkt me een stuk beter. Ben me ook aan het inlezen in de niet OEM navigatiesystemen. Iemand tips?
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten