VW UP

Alle gerelateerde Foto's Video's en andere Media items
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VW UP

Bericht door wehoo »

golfruud schreef:Klopt, maar de 5 deurs kunnen ze ook nog niet invoeren en de 3 deurs met schuifdak kunnen ze nog niet bestellen.
Mijn vrouw heeft wel al getekend, maar ze kan hem nog veranderen omdat de 3 deurs met schuifdak nog niet kunnen bestellen. Aflevertijd van de UP 3 d. met schuifdak is maart 2012 en van de UP 5 d. april 2012. ( zoals het nu staat)
Ja.. dat heb ik ook gelezen. Alleen of dit officieel bevestigd wordt, was mij niet duidelijk.
De VW dealer zal je ongetwijfeld dit kunnen bevestigen, als er besteld kan worden bij de fabriek. Maar je moet er wel bij op blijven; is de bestelling eenmaal doorgevoerd, is het moeilijk (zo niet onmogelijk) om deze te veranderen. Persoonlijk vraag ik me af of de 5-deurs een voordeel oplevert bij dit formaat auto. Het toevoegen van de achterdeuren gaat toch voor een groot gedeelte van de grootte van de voordeuren af. M.a.w. de instap vóór wordt hierdoor kleiner.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: VW UP

Bericht door golfruud »

Persoonlijk vraag ik me af of de 5-deurs een voordeel oplevert bij dit formaat auto. Het toevoegen van de achterdeuren gaat toch voor een groot gedeelte van de grootte van de voordeuren af. M.a.w. de instap vóór wordt hierdoor kleiner.[/quote]

Daar heb je gelijk in, maar mijn vrouw vind een 5 deurs makkelijker en zei moet beslissen. :oops:
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VW UP

Bericht door wehoo »

golfruud schreef:zij moet beslissen. :oops:
Dat is hier niet anders en daarom komt (wil ze) er geen Up, maar blijft ze rijden in de (oudere) Variant. :lol: :lol:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: VW UP

Bericht door RobvR »

golfruud schreef:Persoonlijk vraag ik me af of de 5-deurs een voordeel oplevert bij dit formaat auto. Het toevoegen van de achterdeuren gaat toch voor een groot gedeelte van de grootte van de voordeuren af. M.a.w. de instap vóór wordt hierdoor kleiner.

Voordeel van de 5-deurs in smalle parkeervakken is dat je beter uit je auto kan stappen.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: VW UP

Bericht door golfruud »

Daar heb je gelijk in, maar je zicht naar buiten " door de deurstijl " is weer minder. :roll:
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VW UP

Bericht door wehoo »

@RobvR.
Je quote gaat fout en daardoor komen uitspraken bij de verkeerde persoon terecht.
Maar t.a.v. het parkeren maak je wel een punt. Nooit zo bij stil gestaan. Mijn eerste 3-deurs was ook een Mini (original) en daarna nog een Honda Accord hatchback (je zat wel in de buurt met je Civic). Maar dat is van die tijd, dat er minder auto's reden en parkeerplaatsen breder waren. Die waren nog niet ingericht voor Ups, Aygo's of Rio's, maar vooral gebaseerd op Commodores, Senators en (ietwat overdreven) Buicks.

@golfruud.
Deurstijl en zichtprobleem? Daar zijn toch buitenspiegels voor. ;) 8-)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: VW UP

Bericht door golfruud »

wehoo schreef:@RobvR.
Je quote gaat fout en daardoor komen uitspraken bij de verkeerde persoon terecht.
Maar t.a.v. het parkeren maak je wel een punt. Nooit zo bij stil gestaan. Mijn eerste 3-deurs was ook een Mini (original) en daarna nog een Honda Accord hatchback (je zat wel in de buurt met je Civic). Maar dat is van die tijd, dat er minder auto's reden en parkeerplaatsen breder waren. Die waren nog niet ingericht voor Ups, Aygo's of Rio's, maar vooral gebaseerd op Commodores, Senators en (ietwat overdreven) Buicks.

@golfruud.
Deurstijl en zichtprobleem? Daar zijn toch buitenspiegels voor. ;) 8-)
Af en toe moet je ook over je schouder kijken , naar de dames 8-) :oops:
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: VW UP

Bericht door RobvR »

Golfruud; Je bedoelt "naar de mannen kijken" want je vrouw gaat er toch in rijden.. :D
Groet RobvR
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: VW UP

Bericht door golfruud »

RobvR schreef:Golfruud; Je bedoelt "naar de mannen kijken" want je vrouw gaat er toch in rijden.. :D
Je hebt gelijk :oops: :oops: :oops: Ik zat aan mijn eigen auto te denken!! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: VW UP

Bericht door RobvR »

golfruud schreef:
RobvR schreef:Golfruud; Je bedoelt "naar de mannen kijken" want je vrouw gaat er toch in rijden.. :D
Je hebt gelijk :oops: :oops: :oops: Ik zat aan mijn eigen auto te denken!! :lol: :lol:
Ooh gelukkig, ik schrok al :lol:
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: VW UP

Bericht door Renekesgti »

Hierbij.

ABHD review van de UP! Uiteraard niet met veel enthousiasme door Wouter... ;)

http://www.abhd.nl/video/volkswagen-up/

René
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: VW UP

Bericht door RobvR »

Puff, wat vindt die man zichzelf goed zeg.

René waarom deze link :D
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: VW UP

Bericht door Renekesgti »

Omdat ik stiekem wellicht ook niet zo'n liefhebber ben van de UP! ;)
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: VW UP

Bericht door golfruud »

golfruud schreef:Geurt2007,

Mijn vrouw heeft precies de zelfde uitvoering besteld, maar dan een witte met schuifdak.
Moet alleen tot april wachten. Kan ze weer een tijdje vooruit. :D :D
Zag net in de nieuwe prijslijst van jan. 2012 van de UP dat de UP's met schuifdak pas in augustus 2012 te leveren zijn. (executive pakket 75 euro duurder geworden en er komt een 60 en 75 pk bleumotion)
Morgen naar de dealer om de koop te ontbinden, want mijn vrouw heeft geen zin om nog 8 maanden te wachten. :oops: :oops:
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VW UP

Bericht door wehoo »

golfruud schreef:Morgen naar de dealer om de koop te ontbinden, want mijn vrouw heeft geen zin om nog 8 maanden te wachten. :oops: :oops:
Succes met de onderhandelingen. Het zal niet makkelijk zijn, omdat deze door VW (en andere fabrikanten) gehanteerde koopovereenkomsten vanwege latere (te late) levering niet te ontbinden zijn.

Citaat uit de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden (VW):
Artikel VI termijnen:
1. Opgegeven leveringstermijnen zijn indicatief en nimmer te beschouwen als fatale termijnen, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk het tegendeel is overeengekomen. Bij niet "tijdige" levering dienen wij derhalve eerst schriftelijk in gebreke te worden gesteld.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: VW UP

Bericht door golfruud »

wehoo schreef:
golfruud schreef:Morgen naar de dealer om de koop te ontbinden, want mijn vrouw heeft geen zin om nog 8 maanden te wachten. :oops: :oops:
Succes met de onderhandelingen. Het zal niet makkelijk zijn, omdat deze door VW (en andere fabrikanten) gehanteerde koopovereenkomsten vanwege latere (te late) levering niet te ontbinden zijn.

Citaat uit de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden (VW):
Artikel VI termijnen:
1. Opgegeven leveringstermijnen zijn indicatief en nimmer te beschouwen als fatale termijnen, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk het tegendeel is overeengekomen. Bij niet "tijdige" levering dienen wij derhalve eerst schriftelijk in gebreke te worden gesteld.
Ja, je hebt gelijk, maar die van mijn vrouw is nog niet besteld, omdat dat nog niet mogelijk was om een UP te bestellen met een glazendak. Ze heeft wel een handtekening gezet.
We zullen kijken hoe het loopt.
Gebruikersavatar
geurt2007
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 jun 2011, 17:44
Type auto: Golf 6R

Re: VW UP

Bericht door geurt2007 »

golfruud,

Ja, tot augustus wachten is veel te lang en er is dan misschien al wel de mogelijkheid om de gt-up te bestellen.
Ik kreeg van de week een mail dat onze up in productie is gegaan.
Ben benieuwd of de up al in januari geleverd word.

Mvg.
Golf 6R Stage 3 387,4 pk / 504 Nm
Gebruikersavatar
Jorrie2
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 dec 2011, 12:47
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: VW UP

Bericht door Jorrie2 »

Afgelopen zaterdag zag ik er al een aantal staan bij mijn werk. Buiten beeld stonden er nog een paar :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VW UP

Bericht door wehoo »

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: VW UP

Bericht door RobvR »

Groet RobvR
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: VW UP

Bericht door golfruud »

Mijn vrouw heeft nu een weekje haar high UP bleumotion, maar ik kan niets anders zeggen dan Top.
Prima karretje.
Plaats reactie

Terug naar “Foto / Video / Media Album”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten