ruitenwisser interval

De titel spreekt voor zich, plaats hier alles over VAG-COM.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

ruitenwisser interval

Bericht door Glenne »

Hallo,

vroeger had ik in mijn seat leon 1m een interval knopje met 4 standen, zoals nu in mijn golf.
Echter heb ik de indruk dat elke stand ook variabel is en zijn eigen leventje leidt.
Is het via vagcom in te stellen dat ie bv stand 1 om de 20sec wist, stand 2 om de 14sec, stand 3 om de ... ik veronderstel wel dat je snapt wat ik bedoel.

Indien de automatische ruitenwissers te deactiveren zijn mag dat eventueel ook, zolang de interval (hendel 1x omhoog dus) blijft werken natuurlijk.

Bedankt,
Glenn
Golf VI GTI
PatrickR
Berichten: 308
Lid geworden op: 01 nov 2012, 14:38
Contacteer:

Re: ruitenwisser interval

Bericht door PatrickR »

Dat deactiveren van de regensensor ga ik ook wel even proberen! Ik heb hetzelfde probleem met mijn Leon 1P.
Mijn Leon 1M had een fijne regensensor, die werkte goed. Die van de 1P is veel te ongevoelig, en de gevoeligheid is helaas niet in te stellen met vagcom.
Ik zal morgen eens de regensensor deactiveren (rain closing gebruik ik toch niet) als dat kan, en kijken of hij dan als standaard interval ruitenwisser werkt.
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: ruitenwisser interval

Bericht door KlouxOne »

naar mijn weten zijn die standen niet voor intervallen maar voor de gevoeligheid van de sensor. Ik weet wat je bedoel mijn oude Ibiza had dit ook. Ik ben het zelf nog niet in VCDS tegen gekomen omdat per stand in te stellen. geen idee of er uberhaubt intervallen mogelijk zijn
Plaats reactie

Terug naar “VAG-COM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten