Hopelijk niet

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Hopelijk niet

Bericht door Gengar »

Beste leden,

Na dit topic http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =42&t=4465 , is bij mij vandaag een soortgelijke overkomen. Vandaag tussen 20:15 en 20:30 uur stond er een kleine, zwarte Citroen C1 ongeveer 4/5 meter afstand van mijn GTI geparkeerd staan. Op zich niks aan de hand, tot dat een Antilliaanse man met rasta haren ( leeftijd ongeveer tussen de 20 en 25 jaar oud) uit stapte, richting naar mijn GTI liep met zijn mobile telefoon om foto's te maken van mijn wagen. IK deed mijn raam open en zei tegen hem wat hij bij mijn wagen kwam doen. Die Antilliaanse man liep gauw naar zijn Citroen C1 toe en stapte gelijk in. Hij deed zijn raam open en keek naar mij, tot dat ik zei dat ik hem nog een keer zie in de buurt van mijn wagen, dan trap ik zijn kop eraf. Hij ging met zijn Citroen C1 als een speer vandoor. Vervolgens heeft mijn vriendin de politie ingelicht en de kenteken van de zwarte Citroen C1 doorgegeven, en vermeld welke richting hij op ging. Vervolgens is de politie bij mij straat even pols hoogte naar mijn wagen gaan kijken, en tevens belde politie weer terug dat zij binnenkort contact met ons gaan opnemen, betreft onze melding. Ik word er een beetje schijt ziek van dat elke keer zulke tuigen anders eigendommen stelen. Ik vind het echt onbeschoft en zeker de brutaliteit en het lef om foto's te maken van mijn GTI. Ik hoop voor die Antilliaanse man met zijn rasta haren dat hij ook echt niet meer bij mijn GTI in de buurt komt. De gevolgen zijn ook echt voor hem.

Groetjes,

Patrick
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Hopelijk niet

Bericht door staffpride »

Dat is balen! Niet goed voor je nachtrust ook :x
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Hopelijk niet

Bericht door Crokko »

:evil:
Dat zo'n gast je nog gaat zitten provoceren ook he!?! Wtf?!
:evil:
Afbeelding
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Hopelijk niet

Bericht door gerben302JD »

Hopelijk gaat de politie er wat aan doen! :evil:

Anders even een ritje naar staffpride! ;)

Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Hopelijk niet

Bericht door Gengar »

staffpride schreef:Dat is balen! Niet goed voor je nachtrust ook :x
Nachtrust was zeker niet goed. Voor elke geluid op straat ging ik kijken.
Laatst gewijzigd door Gengar op 30 apr 2013, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Hopelijk niet

Bericht door Edition30 »

Je kan beter niet vermelden welke maatregelen je hebt genomen. Ze kunnen zich nu (nog) beter voorbereiden. :roll:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Hopelijk niet

Bericht door Gengar »

Edition30 schreef:Je kan beter niet vermelden welke maatregelen je hebt genomen. Ze kunnen zich nu (nog) beter voorbereiden. :roll:
Ik heb het bericht aangepast ;)
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Hopelijk niet

Bericht door bzb »

ik ben van de week ook achtervolgt, heb een parkeer terrein opgereden waar niemand wat te zoeken heeft op dat tijdstip en ree nog achter me en ging sneaky in een hoekje parkeren, ben toen snel gevlucht, maar blijft wel eng, en dat voor een golf :roll:
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Hopelijk niet

Bericht door Chrizu »

Ja dat is idd een zwaar kutgevoel.

Ik had ook niet al te lang geleden onderweg naar huis vanaf de snelweg een aparte ervaring.

Ik reed lekker door naar afslag snelweg woonplaats ging er opeens een golf 4 volgas achter mij aan.

Ik eerst denken het is iemand die het leuk vind mij bij te houden.

Totdat ik bij het 2de stoplicht van mijn woonplaats hun nog steeds achter mij zag staan in de rij.

Toen zag ik 2 van die tuig typjes in de auto zitten en ging de bijrijder zijn witte mobiele telefoon net boven het dashboard houden.

Aangezien het een witte telefoon was zag ik duidelijk dat hij net de telefooncamera net boven het dashboard hield om foto's van mijn wagen te maken.

Toen volgas de kerels afgeschud en met een flinke omweg naar huis gereden.

Het blijven verdachte zaken en je kan jezelf paranoide vinden klinken maar toch heb je vaak het bij het juiste eind.
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Hopelijk niet

Bericht door Gengar »

Ik heb nog niks van de politie vernomen. Zij zouden mij terug bellen. Echter moet ik wel toegeven dat de laatste tijd bij mij in de straat, veel politie voertuigen rond rijden. :D Ik ben daar zelfs heel blij mee 8-)
Mikem
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 apr 2013, 08:19
Type auto: Golf V GTI

Re: Hopelijk niet

Bericht door Mikem »

Ik heb het ook al twee keer meegemaakt komt er een auto naadt je rijden dan weer achter je altijd met de zelfde types erin. Lopen je aan te kijken en rijden achter je aan.
Gelukkig rijden ze altijd in die pis auto's dus bijhouden doen ze niet maar toch.
Je moet van iemands auto afblijven.
Ik weet hoe het voelt als je in de ochtend naar je auto loopt en er is ingebroken dan zak je door de grond.
Je moet het bijna beschermen met je leven en dat voor een auto.
gijssie
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jan 2013, 20:51
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Hopelijk niet

Bericht door gijssie »

Bij mij was het ook raak vorige week. RNS 310 + usb stick weg. Bijna geen schade door het open maken. Netjes afdekken kap + schroefjes op de stoel
Voor mij nu maar een RCD 310.
Dat er gewoon zo' n klootzak in je auto zit......

Gr
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Hopelijk niet

Bericht door KnuffelTurk »

gijssie schreef:Bij mij was het ook raak vorige week. RNS 310 + usb stick weg. Bijna geen schade door het open maken. Netjes afdekken kap + schroefjes op de stoel
Voor mij nu maar een RCD 310.
Dat er gewoon zo' n klootzak in je auto zit......

Gr
Dacht dat ze de rns 310 wel met rust lieten blijkbaar niet :?
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast