Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
FGT schreef:Ik ga morgen naar Lynx voor originele Milltek GT80 eindtips en voor een Simons middendemper.
Ik zag je richting Lynx rijden volgens mij op de provinciale weg. Ik kwam er net vandaan en heb er Milltek tips en een Simons demper besteld en laat dan gelijk de kat leegkloppen.
Wat leuk om te lezen dat, nadat ik precies een jaar geleden (oktober 2012) hier begon met een groupbuy voor de sierstukken en middendempers bij Lynx, nog steeds mensen naar Lynx gaan en voor de goede (toen ter tijd) bedongen prijzen de sierstukken (en Simons middendemper) kiezen.
Gaaf!
Ikzelf ben ook nog steeds erg tevreden met mij sierstukken en Simons middendemper, die er dus al weer een tijdje onder zitten.
Timvgti schreef:Wat leuk om te lezen dat, nadat ik precies een jaar geleden (oktober 2012) hier begon met een groupbuy voor de sierstukken en middendempers bij Lynx, nog steeds mensen naar Lynx gaan en voor de goede (toen ter tijd) bedongen prijzen de sierstukken (en Simons middendemper) kiezen.
Gaaf!
Ikzelf ben ook nog steeds erg tevreden met mij sierstukken en Simons middendemper, die er dus al weer een tijdje onder zitten.
+1
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
De demper bevalt zeker. Hij is stationair iets voller dan origineel, maar als je op het gas gaat komt er een mooi vol geluid uit. Mijn inziens een perfect alternatief als je geen compleet uitlaatsysteem wil
De eindtips van Milltek zijn ook super. Het ziet er 200% beter uit dan origineel.
Btw, ook een duimpje voor Raymond van Lynx. Iemand die met passie zn werk uitvoerd.
FGT schreef:De demper bevalt zeker. Hij is stationair iets voller dan origineel, maar als je op het gas gaat komt er een mooi vol geluid uit. Mijn inziens een perfect alternatief als je geen compleet uitlaatsysteem wil
De eindtips van Milltek zijn ook super. Het ziet er 200% beter uit dan origineel.
Btw, ook een duimpje voor Raymond van Lynx. Iemand die met passie zn werk uitvoerd.
FGT schreef:De demper bevalt zeker. Hij is stationair iets voller dan origineel, maar als je op het gas gaat komt er een mooi vol geluid uit. Mijn inziens een perfect alternatief als je geen compleet uitlaatsysteem wil
Wat was je hier voor kwijt? Mag ook via pb
Staat allemaal al lang in dit topic. Van toen we de groupbuy deden. Bijv pagina 7!
Wat was je hier voor kwijt? Mag ook via pb
Staat allemaal al lang in dit topic. Van toen we de groupbuy deden. Bijv pagina 7!