GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door Ralf GTI ed30 »

Hallo, is deze GTI 7 bij iemand bekend? Staat te koop bij Maas in Alphen. Laat het me weten ajb.
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door GTI usa »

Ralf GTI ed30 schreef:Hallo, is deze GTI 7 bij iemand bekend? Staat te koop bij Maas in Alphen. Laat het me weten ajb.

Lijkt erop dat deze vandaag is verkocht. Ik heb hem al een tijdje geleden zien staan en volgens de RDW is hij vandaag op naam gezet.

Mvg Marcel
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door yal »

Toch maar weer aan het kijken naar een GTI?

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Erics
Berichten: 180
Lid geworden op: 01 aug 2013, 00:14
Type auto: Golf mk7 GTI

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door Erics »

Ha Ralf,
kriebelt het weer?
GTI TCR mk7 pure grey/ GTI mk4 Satin Silber
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door Edition30 »

Gaat toch vervelen hè Ralf, dat zuinig rijden :lol:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door Ralf GTI ed30 »

Nee Rens, de Polo verveelt echt niet. Heerlijke kar, sportief en zuinig. Met gem 1:15.
Maar het echte gti gevoel mist. Maar ik koop echt niet zo maar een gti. Ik zie wel
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door VroemTFSI »

@Ralf: Ook bij mij blijft het kriebelen. Maar een GTI VI vind ik een te groot risico als 2e hands vanwege de motorproblemen cq hoge olieverbruik. De Edition 35 zou weer wel een optie zijn vanwege zijn motorblok.

Mocht je de Polo kwijt willen, dan moet je maar even een seintje geven. Vrouwlief wil graag een Polo, maar ik wil dan graag wel wat leuks. Dus Polo Cross, GT of GTI. Voor mijzelf komt het keuzemoment weer dichterbij. Nog 30.000 km (in mijn geval 8 maanden) en er moet wat anders staan. Edition 40 misschien :)
Laatst gewijzigd door VroemTFSI op 03 apr 2014, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door yal »

VroemTFSI schreef:@Ralf: Ook bij mij blijft het kriebelen. Maar een GTI VI vind ik een te groot risico als 2e hands vanwege de motorproblemen cq hoge olieverbruik. De Edition 35 zou weer wel een optie zijn vanwege zijn motorblok.

Mocht je de Polo kwijt willen, dan moet je maar even een seintje geven. Vrouwlief wil graag een Polo, maar ik wil dan graag wel wat leuks. Dus Polo Cross of GTI. Voor mijzelf komt het keuzemoment weer dichterbij. Nog 30.000 km (in mijn geval 8 maanden) en er moet wat anders staan. Edition 40 misschien :)
Edition 40 komt pas over 2 jaar.
Bij de ED 35 is de waterpomp een zwak punt , tandwiel kan loskomen v/d as.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door Nick87 »

yal schreef:
VroemTFSI schreef:@Ralf: Ook bij mij blijft het kriebelen. Maar een GTI VI vind ik een te groot risico als 2e hands vanwege de motorproblemen cq hoge olieverbruik. De Edition 35 zou weer wel een optie zijn vanwege zijn motorblok.

Mocht je de Polo kwijt willen, dan moet je maar even een seintje geven. Vrouwlief wil graag een Polo, maar ik wil dan graag wel wat leuks. Dus Polo Cross of GTI. Voor mijzelf komt het keuzemoment weer dichterbij. Nog 30.000 km (in mijn geval 8 maanden) en er moet wat anders staan. Edition 40 misschien :)
Edition 40 komt pas over 2 jaar.
Bij de ED 35 is de waterpomp een zwak punt , tandwiel kan loskomen v/d as.

Grt Yal
Elke wagen zal wel iets hebben op termijn, de 7's hebben nog niet lang genoeg rondgereden om ernstige gebreken te laten bovenkomen lijkt me.
Vermoed dat de vroege modellen max 40000-50000km hebben gereden, als het al zoveel is. Als je op 1 jaar zoveel kilometers doet dan koop je normaal gezien een diesel. Dus het zal eerder 20000-25000 zijn max lijkt me.

Gisteren de 7PP nog eens in sport mode gezet en de scherpe oprit en afrit van de autostrade getest, damn dat ding plakt toch als lijm aan de baan. Die lekkere punch tot 100km/h geraak je ook nooit beu, vanaf 120-160 is het wauw punchy gevoel iets minder maar dan moet je maar een S3 of Golf R kopen met 300Pk. Of laten chippen uiteraard.
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door VroemTFSI »

Wordt idd nog even wachten op Edition 40. Wie weet doen ze dit jaar nog wat leuks om 40 jaar Golf te vieren.

Heeft een van jullie al ervaring met Aral Ultimate 102 in de GTI VII? Ik ben gisteren weer retour Hamburg gereden (maandag heen) en heb weer 2x Ultimate 102 erin gegooid en het blijft Red Bull voor je motor. Ik vraag me af of het verschil bij een standaard GTI VII (of PP) ook voelbaar is.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: GTI 7 rood met kenteken 1-KPT-91 bekend?

Bericht door Ralf GTI ed30 »

VroemTFSI schreef:@Ralf: Ook bij mij blijft het kriebelen. Maar een GTI VI vind ik een te groot risico als 2e hands vanwege de motorproblemen cq hoge olieverbruik. De Edition 35 zou weer wel een optie zijn vanwege zijn motorblok.

Mocht je de Polo kwijt willen, dan moet je maar even een seintje geven. Vrouwlief wil graag een Polo, maar ik wil dan graag wel wat leuks. Dus Polo Cross, GT of GTI. Voor mijzelf komt het keuzemoment weer dichterbij. Nog 30.000 km (in mijn geval 8 maanden) en er moet wat anders staan. Edition 40 misschien :)
Ha die Peter, gek he dat je dat gevoel maar niet echt kwijt raakt. Jij rijdt toch al jarenlang geen GTI meer en ik nu al meer dan een jaar. Wij hebben toch beide prima auto's.
Ondanks dat ik regelmatig het gevoel heb weer een GTI te willen gaan rijden, denk ik toch dat ik het niet meer ga doen. Als ik me realiseer hoe groot het diefstalrisico is met een GTI ben ik een stuk geruster met mijn Polo. Bovendien moet je je zo inhouden in het verkeer in Nederland. En ik heb 7 mooie GTI jaren meegemaakt van 2006 tm 2012 met 2 verschillende GTI's wo een ed30. Dus voorlopig blijf ik Polo'en.
Ik kan een Polo blue (maar dat blue vergeet ik er altijd bij) GT van harte aanbevelen. Een snelle, leuk ogende en toch lekker zuinige Polo (1:15).
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten