advertentie golf 5 gti dsg???

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
tomvdhurk
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2011, 17:43

advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door tomvdhurk »

hallo allemaal,
ik zal me eerst even voorstellen,
mijn naam is tom van den hurk 24 jaar
heb korte tijd geleden een golf 5 gti gehad (3 weken) en helaas je raad het al gestolen
mijn eerste vraag: beste oplossingen tegen diefstal, alarm bearlock enz maar eventuele foefjes enz?
mijn 2e vraag: ik wil nu weer een gti aanschaffen namelijk deze :

http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/4 ... -2005.html

willen jullie hier eens even naar kijken of dit iets is?
en kijk ook even naar het leeggewicht''vind ik een beetje hoog'' maar mischien kan dat wel ik weet het namlijk niet
graag reacties want ik wil denk ik aankomende maandag gaan kijken als hij er nog is dan

bedankt vast voor de info

mvg tom van den hurk
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door kevin78 »

Zou hier met een grote boog omheen lopen.. Kilometer stand 1 kilometer / Apeldoorn / sleutelbloem mmmm nee zoek maar lekker verder.
Gebruikersavatar
Robbie
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 apr 2011, 01:25
Type auto: VW GOLF VI GTI DSG
Locatie: Rotterdam

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door Robbie »

Geen best adres,lekker verder kijken
tomvdhurk
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2011, 17:43

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door tomvdhurk »

Robbie schreef:Geen best adres,lekker verder kijken
verklaar jullie nader!
de km-stand is trouwens 124.000
wat zeggen jullie puur van de auto?
kan deze combinatie auto of is het later allemaal erin gemaakt enz enz?

groetjes
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door kevin78 »

Hoezo verklaar je nader !! Kijk maar op google .. ik zou gewoon lekker verder kijken maar dat is natuurlijk aan jou
tomvdhurk
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2011, 17:43

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door tomvdhurk »

kevin78 schreef:Hoezo verklaar je nader !! Kijk maar op google .. ik zou gewoon lekker verder kijken maar dat is natuurlijk aan jou
het gaat me niet om het bedrijf maar om de auto,op dit forum zitten enkele professionals dus die moeten er even een blik op werpen

1438kg massa ledig voertuig dit is volgens rdw kan dat kloppen?

en een r32 tellerunit zit erin kan dat ook vanaf fabriek? of is dit later gedaan?

en waar moet ik bijv op letten kwaaltjes enz enz

ieder bedrijf heeft goede en slechte auto's


mvg
Gebruikersavatar
Robbie
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 apr 2011, 01:25
Type auto: VW GOLF VI GTI DSG
Locatie: Rotterdam

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door Robbie »

Er zit zowiezo een nieuw kenteken op,dit hoeft niets te betekenen,maar de auto is hoogstwaarschijnlijk ingevoerd (ook dit kan best wel goed gaan,maar ook vaak niet )historie is vaak niet te achterhalen,nationaleautopas (NAP )is alleen vanaf het moment dat de auto in Nederland is geregistreerd en in een erkende garage is geweesd voor reparatie of APK-keuring,verder is de KM-teller al niet meer origineel,en weet al wat mensen die niet zo te spreken waren over dit bedrijf,dus een gewaarschuwd mens.................!!!
tomvdhurk
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2011, 17:43

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door tomvdhurk »

Robbie schreef:Er zit zowiezo een nieuw kenteken op,dit hoeft niets te betekenen,maar de auto is hoogstwaarschijnlijk ingevoerd (ook dit kan best wel goed gaan,maar ook vaak niet )historie is vaak niet te achterhalen,nationaleautopas (NAP )is alleen vanaf het moment dat de auto in Nederland is geregistreerd en in een erkende garage is geweesd voor reparatie of APK-keuring,verder is de KM-teller al niet meer origineel,en weet al wat mensen die niet zo te spreken waren over dit bedrijf,dus een gewaarschuwd mens.................!!!
telt voor 2 ;)

tsjah ik snap het wel allemaal maar tog ben ik verliefd op de auto haha ik vind hem zeer mooi
maar ik ga er tog nog zeker hard over denken of ik het wel zou doen.
meer tips of kwaaltjes waar ik op moet letten zijn zker nog welkom
en ik wil tog nog graag weten of 1438 kg massa ledig voertuig kan?
want ik heb eens rondgekeken en de meeste zijn rond de 1330kg
kan er geen 1 vinden die even zwaar is dus tog raar

mvg
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door MkVI Nmgn »

Iemand die ik ken heeft bij deze auto gekeken,
Die heeft er met die grote boog om heen gelopen hij werkt zelf bij een dealer en btw is schade auto
Veel plezier met uw nieuwe aankoop ojah kijk is naar het gewicht van een r32... volgens mij ligt die rond die 1400
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door MkVI Nmgn »

Volkswagen Golf R32 3.2 V6 4motion 177kw € 19.500,- Bouwjaar: maart 2003. Gewicht: 1440 kg

Even snel gevonden eerst wat ik tegen kwam :P
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
tomvdhurk
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2011, 17:43

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door tomvdhurk »

tonnie024 schreef:Volkswagen Golf R32 3.2 V6 4motion 177kw € 19.500,- Bouwjaar: maart 2003. Gewicht: 1440 kg

Even snel gevonden eerst wat ik tegen kwam :P

maar wat wil dat zeggen dan?
het is tog geen r32?

kan ik ergens de historie laten checken?
ook van het andere land waar hij vandaan komt?

mvg
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door MkVI Nmgn »

Dealer kunnen dat
maar geen 1 die jou dat laat zien,
Je kan bvb wel na vragen wat zijn beurten alles geweest zijn maar dat lukt niet met kenteken ;)
Moet je het chassisnummer hebben maar dat is sowieso al een reden waarom ze dat niet laten zien
omdat elke crimineel anders langs dealers gaan voor auto's
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door NICO! »

Al zou de auto mijn absolute droomauto zijn, zou ik nog niet naar dat adres gaan. En als ik het zo lees, kloppen er een aantal zaken aan de auto niet of zijn tenminste verdacht. Ik adviseer de grote boog er omheen te gebruiken.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door theo »

Ik krijg het gevoel Tom dat je wilt gaan voor deze auto ondanks de negatieve adviezen?

Dit gelezen?
http://www.audiforum.nl/forum/aankoopad ... bloem.html

En geen BOVAG bedrijf, check dit: http://www.bovag.nl/index.php?pageID=12
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door Eric H »

Als tip, mocht je alle adviesen in de wind slaan.

Mocht de auto uit duitsland komen dan behoort daar een zgn Fahrzeugbrief bij te zitten.
Op dit document behoren alle schades vermeld te stasn die de auto ooit gehad heeft.

Een eerlijke handelaar zal deze brief bij de auto laten, ondanks dat er een Nl kenteken op zit.
Een "minder" eerlijke handelaar zal deze brief niet hebben/tonen.

Verder hebben de bedrijven in Apeldoorn, en met name die aan de Sleutelbloemstraat, een twijfelachtige reputatie.
Meestal is het daar "twee voor de prijs van 1" en toch maar 1 auto zien.........capice...... ;-)
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
240
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jul 2011, 22:13

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door 240 »

Wij zijn ook eens op de sleutelbloem wezen kijken (en weer heel snel weg gereden...)...
Kijk gewoon ff verder, er staan er genoeg te koop bij andere autobedrijven.
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door FredH »

Ik heb net het bovenstaande gelezen, inclusief alle negatieve adviezen over die GTI en dat adres.

Als je een eerlijke en goede GTI zoekt: omdat mijn vrouw en ik nog 2 andere auto's hebben overweeg ik mijn GTI 5 te verkopen omdat ik er eigenlijk veel te weinig mee rij. Hij staat nu nog nergens te koop trouwens omdat ik er nog over nadenk.

Die is wel 100% eerlijk, met alle documentatie en schadevrij. Dezelfde kleur grijs, DSG-bak, 5 deurs, elektrisch schuif-kanteldak, OEM xenon, navigatie en ook volleer (zwart). Met weinig km's (67.000) en voorzien van Parrot carkit en Oettinger chiptuning. Is dealeronderhouden, bouwjaar 2006 en te koop inclusief een set velgen en winterbanden.

Je kunt eventueel een paar foto's vinden in mijn voorsteltopic: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 9733#p9733

Als meer wilt weten stuur je maar een PB.
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door kevin78 »

volgens mij gaat die die er echt naar kijken !!
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door NICO! »

Tsja, het is een vrij land. Tom mag doen en laten wat hij wil. Ik wens hem sterkte met kiezen en besluiten.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door MkVI Nmgn »

Wil dan graag weten wat zijn indruk is mijn auto was btw goedkoper en voller en geen schade ik had compleet alles op gevraagd via chassisnummer op mijn werk en mocht het alleen niet mee nemen maar heb wel gezien dat alles dealer onderhouden was en geen gekke dingen gehad heeft en ik heb zelf ook een import maar dan een goede 
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door FredH »

Omdat ik Tom net als anderen hier volgas zag afstevenen op "de miskoop van de maand" had ik gemeld dat ik overweeg de mijne te verkopen. Die heeft weinig gelopen, is nieuwer en voller en dus ook ietsje duurder dan die auto in Apeldoorn en dat was net boven zijn budget meldde hij me. Begrijp ik en maakt mij verder niet uit.

Gezien dat m.i. toch wat krappe budget zou het me niet verbazen als hij ondanks alle negatieve reacties toch de GTI in Apeldoorn koopt, die daar blijkbaar wel in past. De kosten die hij daarna moet maken bij optredende problemen worden dan wel een probleem vrees ik. Hoop in elk geval voor hem dat het avontuur met een sisser afloopt....
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
tomvdhurk
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2011, 17:43

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door tomvdhurk »

FredH schreef:Omdat ik Tom net als anderen hier volgas zag afstevenen op "de miskoop van de maand" had ik gemeld dat ik overweeg de mijne te verkopen. Die heeft weinig gelopen, is nieuwer en voller en dus ook ietsje duurder dan die auto in Apeldoorn en dat was net boven zijn budget meldde hij me. Begrijp ik en maakt mij verder niet uit.

Gezien dat m.i. toch wat krappe budget zou het me niet verbazen als hij ondanks alle negatieve reacties toch de GTI in Apeldoorn koopt, die daar blijkbaar wel in past. De kosten die hij daarna moet maken bij optredende problemen worden dan wel een probleem vrees ik. Hoop in elk geval voor hem dat het avontuur met een sisser afloopt....


hey hallo,
ben maar niet bang allemaal want die in apeldoorn gaat het niet worden
ik ben nog een beetje aan het rondkijken enz
zodra ik wat heb mail ik foto's
bedankt gr
tomvdhurk
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2011, 17:43

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door tomvdhurk »

hallo
het is een andere geworden maar ik weet niet hoe ik de foto's geplaatst krijg
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door Dirk »

Kijk hier eens

aub! ben benieuwd wat je gekocht hebt 8-)
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: advertentie golf 5 gti dsg???

Bericht door NICO! »

Beste forumbeheerder,

Via google ben ik op uw pagina terecht gekomen. Ik heb gezocht op de term "De sleutelbloem auto's ervaringen". Op de eerste pagina kom ik direct uw forum tegen, waarbij één van uw leden advies vraagt over een Golf GTI. Er volgen een aantal reacties, "zou hier met een grote boog omheen lopen", "geen best adres". Deze reacties zijn nergens op gebaseerd en er worden totaal geen ervaringen gedeeld.

Zelfs degene die de post geplaatst heeft verzoekt geen informatie over het bedrijf maar informatie over de auto. Meneer heeft inmiddels een GTI gevonden.
Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om onderstaand topic te verwijderen, of ervoor zorg te dragen dat de reacties worden verwijderd. Wij ondervinden hier als bedrijf schade van.

Ik ga ervan uit dat ik u voldoende heb geïnformeerd en dat er per omgaande actie wordt ondernomen.


Met vriendelijke groet,
De Sleutelbloem Auto's B.V.
Helaas geen censuur op dit forum, maar ik zal het topic sluiten en verplaatsen naar het archief.
Groeten, Nico
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast