JimmyGTI Powered by DVX Performance

Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

Thnx Bennie,

Haha idd van Joris. Stond goed maar vindt ze te saai :geek:
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Joffrey
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 apr 2012, 00:09
Type auto: Golf iv gti 132kw

Re: JimmyGTI

Bericht door Joffrey »

Ik zeg. Bss Ch-R :)
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: JimmyGTI

Bericht door Glenne »

Heb ik u zaterdagochtend zien staan in een tankstation in Duitsland (met enkele rocco's) of was jij dat niet? Ik denk dat er enkele gti's samen stonden maar weet ni hoe die autosnelweg heet.
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

@Glenne, Nee dat kan niet. Ben daar niet geweest :)
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: JimmyGTI

Bericht door Sciroccofrank »

Glenne schreef:Heb ik u zaterdagochtend zien staan in een tankstation in Duitsland (met enkele rocco's) of was jij dat niet? Ik denk dat er enkele gti's samen stonden maar weet ni hoe die autosnelweg heet.
Denk dat je vailliant gespot hebt....ik stond er ook bij, we waren onderweg naar de Ring :twisted:
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: JimmyGTI

Bericht door Glenne »

Sciroccofrank schreef:
Glenne schreef:Heb ik u zaterdagochtend zien staan in een tankstation in Duitsland (met enkele rocco's) of was jij dat niet? Ik denk dat er enkele gti's samen stonden maar weet ni hoe die autosnelweg heet.
Denk dat je vailliant gespot hebt....ik stond er ook bij, we waren onderweg naar de Ring :twisted:
ik dacht al zoiets :).
ik kon moeilijk zien welke wagens er allemaal stonden (denk 2 gti's en 2 rocco's). ik zat in een vw busje als passagier en kon dus jammer genoeg niet even stoppen.
fun gehad hoop ik?
gr
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: JimmyGTI

Bericht door wehoo »

Glenne schreef:
Sciroccofrank schreef:
Glenne schreef:Heb ik u zaterdagochtend zien staan in een tankstation in Duitsland (met enkele rocco's) of was jij dat niet? Ik denk dat er enkele gti's samen stonden maar weet ni hoe die autosnelweg heet.
Denk dat je vailliant gespot hebt....ik stond er ook bij, we waren onderweg naar de Ring :twisted:
ik dacht al zoiets :).
ik kon moeilijk zien welke wagens er allemaal stonden (denk 2 gti's en 2 rocco's). ik zat in een vw busje als passagier en kon dus jammer genoeg niet even stoppen.
fun gehad hoop ik?
gr
Ben benieuwd, welk tankstation was het?
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: JimmyGTI

Bericht door Glenne »

wehoo schreef: Ben benieuwd, welk tankstation was het?
het was op de 61 e31 iets voor Rheinbach. geen idee welk tankstation, had het te druk met kijken welke wagens er stonden (en had het al wat aan de late kant gezien) :)
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: JimmyGTI

Bericht door wehoo »

Glenne schreef:
wehoo schreef: Ben benieuwd, welk tankstation was het?
het was op de 61 e31 iets voor Rheinbach. geen idee welk tankstation, had het te druk met kijken welke wagens er stonden (en had het al wat aan de late kant gezien) :)
Oké, dan was het niet het vertrekpunt, dat ik van hen had gehoord. Dat lag namelijk in Venlo en het tankstation was daar net over de grens in Kaldenkirchen (Nettetal).
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doohie
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 jan 2012, 12:05
Type auto: Golf VII R

Re: JimmyGTI

Bericht door Doohie »

JimmyGTI schreef:Ik zal een nieuw topic openen voor het inbouwen van de meters ;)
bestaat dit topic al...Goed idee trouwens...
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

@Doohie,

Bestaat inderdaad al: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =20&t=1754

Al met al ben ik er niet heel erg over te spreken, heb er toch best wel wat aan gehad en nu is zelfs de oliedrukmeter al retour omdat die vastgeslagen is :?

Het is grappig om te hebben, maar je kijkt er eigenlijk nooit op :P
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: JimmyGTI

Bericht door Verlengsnoer »

JimmyGTI schreef: Al met al ben ik er niet heel erg over te spreken, heb er toch best wel wat aan gehad en nu is zelfs de oliedrukmeter al retour omdat die vastgeslagen is :?
Het is grappig om te hebben, maar je kijkt er eigenlijk nooit op :P
Ik kijk er eigenlijk ook nooit op. Wel is mij opgevallen dat toen ik euro95 heb getankt is niet boven de 1.0 bar uitkom en de piep van de turbodruk meter niet hoor. Met 98 kom ik altijd tot +- 1.2 bar.
De oliedruk meter zit meestal tegen de 4 aan tot en met 4.5 afhankelijk van de toeren tijdens het rijden.

Maar jouw oliedruk meter is terug gestuurd dus?
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

Jup, de naald stond ineens vast op 1 bar en kwam daar niet meer vanaf, en dat verwacht je niet van deze dure meters!

Is die van jou geschipt dan, ik haal 1.1 max. En die piep kun je er makkelijk uithalen twee knopjes indrukken en je bent ervanaf, of vindt je niet erg? :lol:
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: JimmyGTI

Bericht door Verlengsnoer »

Hi Jimmy, dat verwacht je inderdaad niet. Het zijn degelijke meters. Ik heb er nog "geen" problemen mee gehad. Ik vind die piep niet storend :lol: De jongste ontdekte dat de piep het niet meer deed waarna ik de link heb gelegd met het 1 maal tanken van BP95.

Hoop dat je snel een nieuwe meter hebt!
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: JimmyGTI

Bericht door Crokko »

JimmyGTI schreef:Jup, de naald stond ineens vast op 1 bar en kwam daar niet meer vanaf, en dat verwacht je niet van deze dure meters!
Jeejte man, dat is inderdaad volledig tegen de verwachting in. :shock:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: JimmyGTI

Bericht door Verlengsnoer »

Als ik hem in zijn 5 vol gas op toeren laat komen dan haal ik de 1.3 bar volgens de boostmeter. In de andere versnellingen kom ik niet verder dan de 1.2 zoals eerder gezegd (met BP98).

Ik heb er vandaag een filmpje van gemaakt;
Afbeelding
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

Verlengsnoer schreef:Als ik hem in zijn 5 vol gas op toeren laat komen dan haal ik de 1.3 bar volgens de boostmeter. In de andere versnellingen kom ik niet verder dan de 1.2 zoals eerder gezegd (met BP98).

Ik heb er vandaag een filmpje van gemaakt;
Afbeelding
Het is wel duidelijk te zien dat jij een grotere turbo hebt :twisted: die van mij loopt veeeel harder op. zit bijna direct aan de 1 bar.
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
200vwpaardjes
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 sep 2011, 23:23

Re: JimmyGTI

Bericht door 200vwpaardjes »

jimmy wat een dikke bak!!!!! de kerel die jou bentleys heeft gekocht ken ik wel een beetje, dus ik hou ze wel voor jou in de gaten ben benieuwd hoe ze gaan staan onder de rs4

benny
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

He Benny,

Thnx :) . Ok, daar ben ik blij om :mrgreen: Dacht dat hij een S4 had?
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

Kleine update 8-)

Aangezien mijn Bentleys morgen opgehaald worden, en de VMR's pas rond 19 juli komen, was ik per direct opzoek naar velgen.
Nou heb ik er gisteren een setje originele Detroits bij gekocht en gelijk gemonteerd! De set heeft lichte schade maar dat is niet erg aangezien ik ze toch als circuitset ga houden.

nou zitten er dunlopp sport maxx banden om, waarvan twee versleten!

Nou wil ik graag jullie mening horen, er zitten namelijk 245 banden onder, wat ik wel erruug breed vindt (Loopt niet aan of dergelijke). Dus ik denk dat ik gewoon 4 nieuwe banden wil, maar wat is nou een goede band die niet de wereld kost?

Of als iemand nog banden heeft liggen met minimaal 4 mm profiel? let me know :)
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Ex-Belg Olivier
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 jun 2011, 19:09
Contacteer:

Re: JimmyGTI

Bericht door Ex-Belg Olivier »

@ Jimmy

Waarom maak je er niet gelijk een winterset van? Een paar weken op winterbanden rijden tot je VMR peurno er is kan geen kwaad.

**EDIT** Ik lees te snel, je wil er een circuitset van maken...
Laatst gewijzigd door Ex-Belg Olivier op 26 jun 2012, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: JimmyGTI

Bericht door KlouxOne »

Ik was persoonlijk zelf voor 17 inc gegaan en dan met deze banden.
http://www.semislicks.nl/prijzen/r1r/

voor jou 18 inc zou ik voor dit gaan als je normale banden wil. en geen semislicks.
http://www.popgom.nl/banden-kopen/vrede ... -zr18-92-y

beter nog. de 245 lekker laten zitten. als ze toch niet aanlopen. lekker oproken die rommel :D
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

Ex-Belg Olivier schreef:@ Jimmy

Waarom maak je er niet gelijk een winterset van? Een paar weken op winterbanden rijden tot je VMR peurno er is kan geen kwaad.
He Olivier,
Ik heb mijn originele detroits al als winterset liggen, ik snap wel dat een paar weken geen kwaad kan maar ik moet er ook mee naar de ring en ik denk dat ze dat niet lekker vinden :? :P

@Klouxone,
haha 18 inch past maar net, hou met de detroits niet meer dan 2 mm over tussen de remklauw en de velg :twisted:, dus daar moet geen steentje tussen komen!

Ik vindt voor die 1 a 2 keer per jaar dat ik op circuit rijdt semislicks iets te duur :shock:

En 245 ziet er werkelijk niet uit, net ballonbanden :lol:
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: JimmyGTI

Bericht door KlouxOne »

hmm oke. dat is minder. ik zou als ik jou was wel met een spacertje voor gaan rijden hoor. 2 mm is echt te weinig
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: JimmyGTI

Bericht door JimmyGTI »

KlouxOne schreef:hmm oke. dat is minder. ik zou als ik jou was wel met een spacertje voor gaan rijden hoor. 2 mm is echt te weinig
Nee ik bedoel 2 mm aan de voorkant van de remklauw, en niet aan de zeikant. Aan de zeikant had ik nog minder dan 1 mm. maar hier heb ik inderdaad voor de goed orde een spacertje tussen zitten :lol:
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Plaats reactie

Terug naar “Projecten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast