Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
GOLF GTI V AR schreef:@ RonnyR20, kun je iets vertellen hoe het nu gaat met jouw officiële vw garantie nu je gechiped hebt? Wat als je terug moet voor een beurt/storing bij de vw dealer? Sta zelf ook op het punt om te gaan chippen maar worstel nog met het feit dat ik dan mijn officiële fabriekjes garantie verlies.
Grtz GOLF GTI V AR.
Uiteraard vervalt je officiële fabrieks garantie als je gaat chippen of iets dergelijks.
Voor storingen en beurten ga ik gewoon na de dealer, het is niet anders...
Daar gaat het mij nou precies om, stel je hebt bijvoorbeeld een probleem met het motormanagement systeem, je gaat naar de VW dealer toe en er blijkt dat er iets vervangen moet worden , dan zal de dealer het waarschijnlijk niet nalaten om de schuld aan de tuning te wijten. Waardoor je dus zelf voor de kosten mag opdraaien.
Heb je hier dan nog een andere mogelijkheid/ontsnapping voor of neem je gewoon dit risico?
Daar gaat het mij nou precies om, stel je hebt bijvoorbeeld een probleem met het motormanagement systeem, je gaat naar de VW dealer toe en er blijkt dat er iets vervangen moet worden , dan zal de dealer het waarschijnlijk niet nalaten om de schuld aan de tuning te wijten. Waardoor je dus zelf voor de kosten mag opdraaien.
Heb je hier dan nog een andere mogelijkheid/ontsnapping voor of neem je gewoon dit risico?
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Mooi resultaat en veel gedaan! Ik vroeg het omdat ik aan het denken was wat je "bottleneck" zou zijn als je er meer wilt halen. Veel plezier met je wagen:)
Mooi resultaat en veel gedaan! Ik vroeg het omdat ik aan het denken was wat je "bottleneck" zou zijn als je er meer wilt halen. Veel plezier met je wagen:)
Injectoren zijn de 1e bottleneck, maar ook je blok intern moet versterkt worden als je echt veilig verder wil met een Golf 5 200pk motor.
Mooi resultaat en veel gedaan! Ik vroeg het omdat ik aan het denken was wat je "bottleneck" zou zijn als je er meer wilt halen. Veel plezier met je wagen:)
Injectoren zijn de 1e bottleneck, maar ook je blok intern moet versterkt worden als je echt veilig verder wil met een Golf 5 200pk motor.
Denk dat de kosten voor verdere tuning ook niet echt opwegen tegen de extra pk's dan En daarbij, zie het maar is kwijt te kunnen op je FWD.
ominous schreef:
Denk dat de kosten voor verdere tuning ook niet echt opwegen tegen de extra pk's dan En daarbij, zie het maar is kwijt te kunnen op je FWD.
Denk dat 350+ alleen leuk is bij een R of S
Valt best mee. Ik rijd met 380pk en 485Nm op de voorwielen. Als het zonnetje schijnt en het asfalt is enigszins opwarmt doen de Michelin Pilot SuperSport's goed hun werk en heb ik voor 80% grip in de 2e versnelling. Ik had dit ook niet verwacht en stond wel even te kijken toen ik het merkte.. En anders gewoon wat minder gas geven
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM