Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Niemand is op het idee gekomen om even te liften tijdens wheel hop? Je zit immers toch al heel dicht tegen grip krijgen aan. Door kort te liften krijgen je banden kans volledig grip te krijgen en niet tussen wel en geen grip te blijven hangen.
Het slaan van de voor trein wat je voelt is in de basis niet zo heel erg het is niet goed maar niet erg. Echter de klappen die de versnellingsbak moet opvangen zijn wel enorm. Enerzijds een motor die vol gas wil op toeren aan de andere kant een wiel wat steeds van omwentel snelheid veranderd. Gelukkig is de tijd van de gti's met 2y-bakken voorbij anders zouden de diffs en 2de versnellingen bij de dealers op voorraad moeten liggen.
Ja waarom is bij een dsg dan gelijk het moment weg? Als je nou met een dogbox rijdt en je mist een versnelling en mag van 6 weer terug naar de versnelling waar je was dan snap ik het.....
Ik zit inderdaad met het zelfde probleem!! En vind het vet irritant!!! Kan niet aan me banden liggen, zijn zo goed als nieuw.
Seat Leon mk3 1.8TSI FR230PK313NM 20juni ga ik met vrienden de Modball Europe rijden!!
Like onze pagina op facebook https://www.facebook.com/dutchmodballteamNL, dit zouden wij als team zeker waarderen!!
achterkant stijver maken, op wat voor en manier dan ook, betere banden (met me nieuwe michi's geprobeert vandaag, 2.7 bar, wereld van verschil met conti's, ik zou zoizo nooit 19" nemen maar wie ben ik?), met deze kou eigenlijk geen wheelhop met esp aan, dat was voorheen echt beroerd (2 keer een 5,75 seconden naar de 100 of was dat een ander topic )
Seat Leon mk3 1.8TSI FR230PK313NM 20juni ga ik met vrienden de Modball Europe rijden!!
Like onze pagina op facebook https://www.facebook.com/dutchmodballteamNL, dit zouden wij als team zeker waarderen!!
Mijn wheelhop is tedelijk tot helemaal weg ! Heb hem laten afstellen en in de eerste 2 versnellingen is het koppel begrenst denk ik , kan gewoon gas geven en hij begint niet meteen te springen ! Super !
pietergti schreef:Mijn wheelhop is tedelijk tot helemaal weg ! Heb hem laten afstellen en in de eerste 2 versnellingen is het koppel begrenst denk ik , kan gewoon gas geven en hij begint niet meteen te springen ! Super !
bzb schreef:achterkant stijver maken, op wat voor en manier dan ook, betere banden (met me nieuwe michi's geprobeert vandaag, 2.7 bar, wereld van verschil met conti's, ik zou zoizo nooit 19" nemen maar wie ben ik?), met deze kou eigenlijk geen wheelhop met esp aan, dat was voorheen echt beroerd (2 keer een 5,75 seconden naar de 100 of was dat een ander topic )
Welke banden heb je er nu precies onder?? ik ga deze week ook nieuwe banden kopen ik wilde voor de conti sport contact 5 gaan, maar ik las in een paar reacties dat deze niet echt helpen bij wheelhop michi's wellicht beter?
bzb schreef:achterkant stijver maken, op wat voor en manier dan ook, betere banden (met me nieuwe michi's geprobeert vandaag, 2.7 bar, wereld van verschil met conti's, ik zou zoizo nooit 19" nemen maar wie ben ik?), met deze kou eigenlijk geen wheelhop met esp aan, dat was voorheen echt beroerd (2 keer een 5,75 seconden naar de 100 of was dat een ander topic )
Welke banden heb je er nu precies onder?? ik ga deze week ook nieuwe banden kopen ik wilde voor de conti sport contact 5 gaan, maar ik las in een paar reacties dat deze niet echt helpen bij wheelhop michi's wellicht beter?
Tot nu toe lijken de Michelin Super Sport beter uit de bus te komen dan de Conti's. Momenteel rijd ik zelf ook nog op conti's maar ga hierna ook voor de Michelins.
bzb schreef:achterkant stijver maken, op wat voor en manier dan ook, betere banden (met me nieuwe michi's geprobeert vandaag, 2.7 bar, wereld van verschil met conti's, ik zou zoizo nooit 19" nemen maar wie ben ik?), met deze kou eigenlijk geen wheelhop met esp aan, dat was voorheen echt beroerd (2 keer een 5,75 seconden naar de 100 of was dat een ander topic )
Welke banden heb je er nu precies onder?? ik ga deze week ook nieuwe banden kopen ik wilde voor de conti sport contact 5 gaan, maar ik las in een paar reacties dat deze niet echt helpen bij wheelhop michi's wellicht beter?
Tot nu toe lijken de Michelin Super Sport beter uit de bus te komen dan de Conti's. Momenteel rijd ik zelf ook nog op conti's maar ga hierna ook voor de Michelins.
Ik heb ook last van wheelhop ik twijfel nu tussen de:
Michelin sport super
Michelin pilot sport 3
of de contis contact sport 5