[2013 MK7 TSI] Dynaudio subwoofer werkt niet?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Sluggy
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2017, 19:19
Type auto: Golf MK7 TSI ACT

[2013 MK7 TSI] Dynaudio subwoofer werkt niet?

Bericht door Sluggy »

Afgelopen donderdag heb ik mijn nieuwe (tweedehandse) auto opgehaald en man wat een bak... Tot op heden super tevreden!

Mijn auto beschikt over de Dynaudio upgrade inclusief subwoofer op de plek van het reserve wiel.
Wat me echter verbaast is dat wanneer ik de muziek redelijk hard zet (muziek met bass) ik praktisch geen geluid hoor komen uit de subwoofer.
Ik snap dat het geen tweeter is en dat er dus niet echt een melodie uit gaat komen, maar ik hoor eigenlijk helemaal niks.
De bass die ik hoor komt meer van de speakers in de deuren (wat ook al zorgt voor een flinke bass).

Ik ben een klein beetje audiophile, maar heb verder weinig audio/speaker kennis (misschien dat dit soort subwoofers anders werken?)
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit systeem en mij kunnen vertellen wat ik kan verwachten van deze subwoofer?
Zou ik een duidelijk luchtverplaatsing moeten kunnen voelen/horen wanneer ik de bodemplaat van de kofferbak optil?
SH!Twit
Berichten: 77
Lid geworden op: 15 mar 2017, 17:56
Type auto: Golf 7 GTI Perf.

Re: [2013 MK7 TSI] Dynaudio subwoofer werkt niet?

Bericht door SH!Twit »

Toen ik onlangs mijn auto ophaalde, viel het me eerst ook tegen. Maar na wat zoeken in het klank menu vond ik de instellingen voor de subwoofer. Verschillende profielen, en mogelijkheid het geluid te centreren of te focussen op bepaalde plaatsen (bestuurder, passagier, achter, of naar eigen keuze). Scheelde een heleboel :mrgreen:
Gebruikersavatar
andreversteeg
Berichten: 300
Lid geworden op: 13 mei 2015, 16:02
Type auto: golf 6 2009
Locatie: Dromenland

Re: [2013 MK7 TSI] Dynaudio subwoofer werkt niet?

Bericht door andreversteeg »

Wat ook het geval is dat jouw dynaudio systeem de subwoofer terug schroeft als deze te hard wordt gezet. Dot heeft vw speciaal gedaan zodat de subwoofer niet over zijn nek kan gaan en gebouwd van de klanken. Dit heeft Audi /vw /Seat allemaal. Helaas is daar niks aan te doen. Ik kreeg dit via mijn broer te horen welke als Audi verkoper werkt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Live your life if its your last day
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast