Vuil achter scharnier portier.

Stel hier al jullie vragen met betrekking tot het detailen van de auto's. Ook tips en trucs zijn daarnaast welkom.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
240
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jul 2011, 22:13

Vuil achter scharnier portier.

Bericht door 240 »

Vandaag even de hoge druk op de auto gezet. Eerder heb ik al eens een hoop grond, vuil en bladeren uit de ruimte achter de onderste scharnier van het linker voorportier gehaald (als je het portier open zet zie je die ruimte).

Vandaag zat het weer helemaal vol zooi :x . Bij het rechterportier is niks aan de hand. Hebben jullie dat ook? En hoe komt het daar???
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Vuil achter scharnier portier.

Bericht door Verlengsnoer »

Ik heb het ook. Merkte het meteen al toen ik de auto op ging halen. Hij zag er best netjes uit alleen bij de passagierskant leekt het wel of de auto op een herfst dag het bos was ingeweest.
Het is gewoon een extra schoonmaak plek. Ik denk dat het te maken heeft met de afvoer van regenwater etc dat dan zo wegloopt. Wehoo zal het wel weten ;-)
Gebruikersavatar
240
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jul 2011, 22:13

Re: Vuil achter scharnier portier.

Bericht door 240 »

Haha ja ik dacht toen ik hem net had ook; zo daar zijn ze flink mee door het weiland wezen crossen!
MarcoGTI
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 aug 2011, 22:05
Type auto: Golf MK7-5 GTI PP
Locatie: Groene hart

Re: Vuil achter scharnier portier.

Bericht door MarcoGTI »

Idd, heb daar ook altijd blad zitten woon "helaas" in een boomrijke buurt maar ook alleen links. Als je bij ruitenwissers onder voorruit kijkt zie je dat rechts helemaal dicht is en dus geen blad en vuil door kan en links vrij open is door ruitenwisserarm en er zo vuil naar "beneden" kan.
MK7.5 GTI PP DSG 2018
Ex. MK5 GTI 2007
Plaats reactie

Terug naar “Detailing Exterieur en Interieur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten