Golf MK VII GTI Clubsport aankoop
Golf MK VII GTI Clubsport aankoop
Hey!!
Ik heb heel veel interesse in een mk7 gti clubsport maar zie door het bos de bomen niet meer.
Op de duitse sites ( mobile.de) staan de Clubsports met hopen met lage kilometerstand voor relatief mooie prijs!
Er staan er erg veel tekoop daar, allemaal lage kilometerstand maar waarom is de vraag.
Op wat moet ik letten bij de aankoop , want er zijn auto’s met slechte turbo’s in de omloop?
Ga ik voor DSG of handbak, Voor en nadelen? Gehoord dat de DSG bak om de 40K vervangen moet worden?
Kinderziektes?
Kom van manuele bak wagens met pakken vermogen.
Ik heb heel veel interesse in een mk7 gti clubsport maar zie door het bos de bomen niet meer.
Op de duitse sites ( mobile.de) staan de Clubsports met hopen met lage kilometerstand voor relatief mooie prijs!
Er staan er erg veel tekoop daar, allemaal lage kilometerstand maar waarom is de vraag.
Op wat moet ik letten bij de aankoop , want er zijn auto’s met slechte turbo’s in de omloop?
Ga ik voor DSG of handbak, Voor en nadelen? Gehoord dat de DSG bak om de 40K vervangen moet worden?
Kinderziektes?
Kom van manuele bak wagens met pakken vermogen.
Re: Golf MK VII GTI Clubsport aankoop
Is natuurlijk niet zo gek dat er veel Clubsports staan in Duitsland.
Groot land, VW is Duits, VW is 1 van de merken met de beste verkoopcijfers, dus veel aanbod.
Prijzen liggen daar nu eenmaal anders dan in Nederland, maar vergis je niet in de BPM bij import.
Clubsport heeft geen slechte turbo, dit was bij de eerste modellen van de R het geval...bij de Clubsport niet.
DSG heeft geen nadelen wat mij betreft. Enige is dat je om de 50/60K je olie moet verversen...kost je € 250 ofzo.
En waar je hebt gehoord dat de bak om de 40K vervangen moet worden ...of je hebt niet goed geluisterd, of diegene die het verteld heeft is niet helemaal niet goed bij z'n paasei
Edit: ik zie net dat je van België bent....dan heb je geen last van die onnozele BPM die wij als Hollanders moeten betalen.
Groot land, VW is Duits, VW is 1 van de merken met de beste verkoopcijfers, dus veel aanbod.
Prijzen liggen daar nu eenmaal anders dan in Nederland, maar vergis je niet in de BPM bij import.
Clubsport heeft geen slechte turbo, dit was bij de eerste modellen van de R het geval...bij de Clubsport niet.
DSG heeft geen nadelen wat mij betreft. Enige is dat je om de 50/60K je olie moet verversen...kost je € 250 ofzo.
En waar je hebt gehoord dat de bak om de 40K vervangen moet worden ...of je hebt niet goed geluisterd, of diegene die het verteld heeft is niet helemaal niet goed bij z'n paasei
Edit: ik zie net dat je van België bent....dan heb je geen last van die onnozele BPM die wij als Hollanders moeten betalen.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
-
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 15 mei 2018, 22:10
- Type auto: Golf MK7 Clubsport
Re: Golf MK VII GTI Clubsport aankoop
Hoe oud ben je eigenlijk? En wat was je vorige wagen dan?Sancho schreef: ↑31 mei 2018, 09:30 Hey!!
Ik heb heel veel interesse in een mk7 gti clubsport maar zie door het bos de bomen niet meer.
Op de duitse sites ( mobile.de) staan de Clubsports met hopen met lage kilometerstand voor relatief mooie prijs!
Er staan er erg veel tekoop daar, allemaal lage kilometerstand maar waarom is de vraag.
Op wat moet ik letten bij de aankoop , want er zijn auto’s met slechte turbo’s in de omloop?
Ga ik voor DSG of handbak, Voor en nadelen? Gehoord dat de DSG bak om de 40K vervangen moet worden?
Kinderziektes?
Kom van manuele bak wagens met pakken vermogen.
VW Golf MK7 Clubsport - Tornado red
-
- Berichten: 903
- Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
- Type auto: Cupra Formentor 310
- Locatie: Hellevoetsluis
Re: Golf MK VII GTI Clubsport aankoop
De Clubsport is nog in aardige getallen gebouwd, niet gek dat er in Duitsland genoeg te vinden zijn.
Of je voor hand of automaat kiest is aan jou! Ik vind de automaat aan de ene kant fijner omdat het meer gemak met zich mee brengt en gewoon echt veel sneller is als je hem naast een handbak zet en een sprintje zou trekken. Verschil is grooooot!
Echter ben ik nog steeds van mening dat je met een handbak meer ,,in control'' bent. Het is afwegen wat jij het fijnst vind!
Om de 40k de bak vervangen is echt onzin. De DQ250 6 bak is sterk, die gaat echt wel wat langer mee. Gewoon wat frequenter de olie verversen dan VW opgeeft, dat vindt de bak heel lekker. De kosten zijn het niet, ik laat het elke 20k doen, net zoals ik elke 10k de motorolie laat verversen.
Of je voor hand of automaat kiest is aan jou! Ik vind de automaat aan de ene kant fijner omdat het meer gemak met zich mee brengt en gewoon echt veel sneller is als je hem naast een handbak zet en een sprintje zou trekken. Verschil is grooooot!
Echter ben ik nog steeds van mening dat je met een handbak meer ,,in control'' bent. Het is afwegen wat jij het fijnst vind!
Om de 40k de bak vervangen is echt onzin. De DQ250 6 bak is sterk, die gaat echt wel wat langer mee. Gewoon wat frequenter de olie verversen dan VW opgeeft, dat vindt de bak heel lekker. De kosten zijn het niet, ik laat het elke 20k doen, net zoals ik elke 10k de motorolie laat verversen.
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Re: Golf MK VII GTI Clubsport aankoop
Bedankt al reeds voor de info, vond het enorm raar dat er zeer veel tekoop staan met lage kilometerstand.
Ik ben er 30 waarom? Heb al de nodige kilometers op circuit. Alsook heb ik men eigen schakelkart, kosmic chassis met vortex RKZ motor. Ook rij ik indoor kart kampioenschappen ik BE en NL
Dont kill me maar ik reed gans mn leven met
Ed9 crx 16 16v 141 pk met mods 1ste auto
EE8 crx 16 16v DOHC chassis met b18c-r vn integra 208 pk op de krukas met 950 kg 2de auto
EP3 civic type R 2004 pre facelift 250 pk met mods
EG civic 93 met k20a2 met mods , 950 kg met 255 pk
Golf 6 105 pk 16 tdi
EJ9 met k20a motorswap uit een dc5 met mods 268 pk
EP3 civic type R (again) met jackson racing supercharger en mods 320 pk
Momenteel BMW E90 familycar 2.0 D met 163 pk
Men kart 125cc 2 takt met 6 versnellingen 50 pk
Heb nog MK6 golfs gekilled met mn civics
Dat was het zo wat
Ik ben er 30 waarom? Heb al de nodige kilometers op circuit. Alsook heb ik men eigen schakelkart, kosmic chassis met vortex RKZ motor. Ook rij ik indoor kart kampioenschappen ik BE en NL
Dont kill me maar ik reed gans mn leven met
Ed9 crx 16 16v 141 pk met mods 1ste auto
EE8 crx 16 16v DOHC chassis met b18c-r vn integra 208 pk op de krukas met 950 kg 2de auto
EP3 civic type R 2004 pre facelift 250 pk met mods
EG civic 93 met k20a2 met mods , 950 kg met 255 pk
Golf 6 105 pk 16 tdi
EJ9 met k20a motorswap uit een dc5 met mods 268 pk
EP3 civic type R (again) met jackson racing supercharger en mods 320 pk
Momenteel BMW E90 familycar 2.0 D met 163 pk
Men kart 125cc 2 takt met 6 versnellingen 50 pk
Heb nog MK6 golfs gekilled met mn civics
Dat was het zo wat
Re: Golf MK VII GTI Clubsport aankoop
Gellukig hebben we die BPM inderdaad niet! Heb al clubsports gezien voor 32.000 met 10.000 km
Re: Golf MK VII GTI Clubsport aankoop
tussen 30000 en 35000 vindt je in belgie ook hoor gewoon effe goe zoeken
mk7 gti 325 pk 525nm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten