Golf 5 GTI Vag-Com vragen

De titel spreekt voor zich, plaats hier alles over VAG-COM.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Golf 5 GTI Vag-Com vragen

Bericht door KlouxOne »

Ik heb even de volgende vragen of wat instellingen via vagcom. het betreft het volgede.

- US lights
- Alarm Chirp op fabrieks af alarm
- Alarm vertraging wijzigen.


1. Om te beginnen met de US Light.
Daar heb ik het volgende over gevonden:

Je gaat in vag com naar 09-centr electr. dan coderen - 07 zoals gezegd. dan klik je op long coding help
dan naar byte 7 door in regel 3) te klikken op het 7e of 8e vakje waar cijfers in staan.
dan krijg je dit scherm:
Afbeelding
hier zie je ergens in het midden van dat scherm staan: Dec: 0 x 1 = 0
In dat vakje naast Dec: waar nu de 0 nog staat vul je je percentage in (20, 25 of 30 bijvoorbeeld)
Vervolgens op Enter drukken, dan links bovenin naar Exit en vervolgens op save of do-it.

Dit heb ik dus geprobeerd. maar byte 7 is gewoon leeg. Ondersteund de module van de auto dit dan niet? of moet ik eerst ergens wat anders veranderen?

2. De Alarm Chirp voor een fabrieks af alarm.
volgends deze handleiding moet je in controller 46 – Central Convienence. het volgende aanpassing/aanvinken.
http://www.my-gti.com/1022/alarm-chirp- ... tory-alarm

Ook hier is zijn de bytes leeg als ik in het vakje ga staan. Wat doe ik niet goed? ondersteund de module dit niet of moet ik eerst nog ergens wat anders aanvinken. of is het normaal dat er nog geen vakjes staan omdat ik eerst de long coding moet aanpassen?

3. Alarm vertraging veranderen.
Hier kan ik ook niks over vinden. Iemand een idee hoe dit kan en waar precies in vagcom?

het is dus de bedoeling dat de vetraging van bv 15 seconden naar 5 of 0 seconden word gezet, zodat het alarm dus eerder afgaat.
Zover ik weer is dat dit ook in controller 46 – Central Convienence zit. maar hier zijn dat ook alle bytes leeg.

alvast bedankt voor al de hulp!
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Golf 5 GTI Vag-Com vragen

Bericht door KlouxOne »

Deze mag dicht! het probleem zat in mijn vagcom software. niet alle label files werden getoond waardoor ik opties niet zag.
Plaats reactie

Terug naar “VAG-COM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 118 gasten