garage

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

garage

Bericht door Gti-Mar »

Nico,

Ik kijk ook weleens op het polo forum(jou wel bekend),en wat mij daar heel erg aanspreekt is de "garage",heel leuk om daar je eigen foto's in te zetten,is het een idee om dat hier op dit forum ook te introduceren?

Zou het persoonlijk heel leuk vinden,maar ben benieuwd hoe jij/de rest hierover denkt?

Alvast bedankt, :D

Marco

Ps,weet niet zeker of ik het juiste topic heb gekozen btw
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: garage

Bericht door NICO! »

Op dit forum kan je daar je voorstel topic voor gebruiken.

Op dit moment is het niet mogelijk om foto's te uploaden naar het forum en wil ik de opslagruimte die ik heb niet heel snel moeten uitbreiden, dan zal dat niet gaan gebeuren.

Ik weiger om naast de sponsors ook de mensen op dit forum te laten betalen, dus dan moet ik keuzes maken. Helaas is dit zo'n keuze.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: garage

Bericht door Gti-Mar »

Duidelijk...... :D
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten