Tire Pressure Button
Tire Pressure Button
http://www.youtube.com/watch?v=GizjMNnLc1Q
Kijk dit is nu leuk ..." speaking of reverse engineering" ..
Iemand dit al gedaan...ik heb hier zeker interesse in.
Kijk dit is nu leuk ..." speaking of reverse engineering" ..
Iemand dit al gedaan...ik heb hier zeker interesse in.
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Tire Pressure Button
Ja heb ik gedaan. Heb hem alleen helemaal rechts zitten, omdat op de 2e plaats mijn dcc knop zit
Laatst gewijzigd door staffpride op 25 sep 2012, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tire Pressure Button
Hoi Erwin,
Gaaf, moest je bedrading trekken (vanuit het handschoenenkastje) of lag hetgewoon los (in de middenconsole plek waar het een paar jaar geleden een button was) zodat je het weer kon oppakken..
Gaaf, moest je bedrading trekken (vanuit het handschoenenkastje) of lag hetgewoon los (in de middenconsole plek waar het een paar jaar geleden een button was) zodat je het weer kon oppakken..
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Tire Pressure Button
Heb het helemaal nieuw aangelegd, want zat er bij mij helemaal niet in Stelt niet zoveel voor de functie zit er sowieso op, moest alleen de draden vanaf de abs module leggen en het inschakelen via vagcom.
Bij jouw zal je de kabels moeten veleggen/verlengen waarschijnlijk.
Enigste verschil zit hem in de knopjes, de buitenste hebben ronde hoekjes dus als je het daar wil heb je een ander knopje en stekker nodig, omdat de gene in het kastje vierkant is en niet op de hoeken past.
Bij jouw zal je de kabels moeten veleggen/verlengen waarschijnlijk.
Enigste verschil zit hem in de knopjes, de buitenste hebben ronde hoekjes dus als je het daar wil heb je een ander knopje en stekker nodig, omdat de gene in het kastje vierkant is en niet op de hoeken past.
Re: Tire Pressure Button
Dan laat ik het zo.....
Alleen wel een zeer "debiele" plek zo verstopt in het handschoenenkastje..... nooit begrepen......als je bv. niet wilt dat de gebruiker het vindt/reset moet je het ook niet in de GTI-handleiding zetten...maar goed..
Alleen wel een zeer "debiele" plek zo verstopt in het handschoenenkastje..... nooit begrepen......als je bv. niet wilt dat de gebruiker het vindt/reset moet je het ook niet in de GTI-handleiding zetten...maar goed..
-
- Berichten: 760
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Overijssel
Re: Tire Pressure Button
Bij de V zit die al op die plek.. Snap niet dat ze bij de 6 voor hanschoenenkastje hebben gekozen.
Re: Tire Pressure Button
omdat je de knop eens in t jaar nodig heb?
Re: Tire Pressure Button
Hoi, dat was aanvankelijk ook mijn eerste gedachte maar nu komt het...zoals eerder vermeld heb ik ALLE opties...dan zou je dus zeggen dat je alle 5 pushbuttons in gebruik moet hebbenbzb schreef:omdat je de knop eens in t jaar nodig heb?
(dus te weinig buttons om ook nog eens de tire pressure button te huisvesten....dus handschoenenkastje)
.
Echter volgens mij heb ik nog steeds straks 2 blindplaatjes
Ik hoor graag of ik iets over het hoofd zie...ik denk dat ik straks een midden-blindplaatje over heb en een rechter hoekblindplaatje.
Ben wel reuze nieuwsgierig waar die dan voor zijn.....behalve voor launch rockets and eject seat
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Tire Pressure Button
Middenplaatje is voor parkeerhulp
Je bent dus wat vergeten aan te vinken haha
Je bent dus wat vergeten aan te vinken haha
Re: Tire Pressure Button
Ejectseats alleen in combinatie met schuifdak.ErikGTI schreef:Echter volgens mij heb ik nog steeds straks 2 blindplaatjes
Ik hoor graag of ik iets over het hoofd zie...ik denk dat ik straks een midden-blindplaatje over heb en een rechter hoekblindplaatje.
Ben wel reuze nieuwsgierig waar die dan voor zijn.....behalve voor launch rockets and eject seat
(toch 2 blindplaatjes).
Gr. Wehoo.
Re: Tire Pressure Button
Nope, die heb ik ook....dus ik moet nu 2 (of zelfs 3 ) "fake" aan schaffen ?staffpride schreef:Middenplaatje is voor parkeerhulp
Je bent dus wat vergeten aan te vinken haha
Esp
Onderstel...die heb ik dus als enige optie NIET
Park assist
?
Fake
Btw ik heb een schuifdak...lol...very tempting
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Tire Pressure Button
esp-dcc-parkeerhulp-pdc-fake(hier heb ik dus mijn tire pressure nu)
Ik heb btw de parkeerhulp niet (vrouwenoptie )
Ik heb btw de parkeerhulp niet (vrouwenoptie )
Re: Tire Pressure Button
Ik wilde perse het lampie...hahaha...(beetje blufferig)staffpride schreef:esp-dcc-parkeerhulp-pdc-fake(hier heb ik dus mijn tire pressure nu)
Ik heb btw de parkeerhulp niet (vrouwenoptie )
Okay pdc heb ik ....dus 2stuks nodig
Tja die tire pressure...ik ben gewoon niet auto-handig...zit zelfs al te stressen om die fake lampjes te bestellen/aan te sluiten (na het lezen van de pdf)
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Tire Pressure Button
Had dan ook dcc aangevinkt, werkt echt super, zou het niet willen missen icm 19" velgenErikGTI schreef:
Ik wilde perse het lampie...hahaha...(beetje blufferig)
Okay pdc heb ik ....dus 2stuks nodig
Tja die tire pressure...ik ben gewoon niet auto-handig...zit zelfs al te stressen om die fake lampjes te bestellen/aan te sluiten (na het lezen van de pdf)
Het valt best wel mee hoor om het door te lussen, mocht je het willen kan je je knopje van je dashboardkastje gebruiken voor op de plaats van de dcc (vierkant knopje = 1K0 927 121 B REH), mocht je het rechts in de hoek willen heb je knopje 1K0 927 121 C REH nodig.
Re: Tire Pressure Button
Ik denk dat ik een fake GTI knopje koop en fake VW teken voor op die 2 vrije locaties....
Ik kijk wel even ..bedankt voor de nummers....die zijn van de tyre pressure toch?
Mijn verlanglijstje of liever gezegd "to do by somebody" wordt anders wel erg lang:
Vagcom instellingen
OB "behandelen"
Kofferbak veren
Knoppies in console
Ik lees alweer veel te veel hier
DCC had ik bijna gekocht maar de detroits zijn niet leverbaar in 19 inch...ik las dat menig uk forummer de eerste instelling te slap vindt en de tweede te hard dus spijt.....toen durfde ik niet en ging "op zeker "
Ik kijk wel even ..bedankt voor de nummers....die zijn van de tyre pressure toch?
Mijn verlanglijstje of liever gezegd "to do by somebody" wordt anders wel erg lang:
Vagcom instellingen
OB "behandelen"
Kofferbak veren
Knoppies in console
Ik lees alweer veel te veel hier
DCC had ik bijna gekocht maar de detroits zijn niet leverbaar in 19 inch...ik las dat menig uk forummer de eerste instelling te slap vindt en de tweede te hard dus spijt.....toen durfde ik niet en ging "op zeker "
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Tire Pressure Button
Ja verlanglijstjes worden idd lang als je hier veel leest hahaErikGTI schreef:Ik denk dat ik een fake GTI knopje koop en fake VW teken voor op die 2 vrije locaties....
Ik kijk wel even ..bedankt voor de nummers....die zijn van de tyre pressure toch?
Mijn verlanglijstje of liever gezegd "to do by somebody" wordt anders wel erg lang:
Vagcom instellingen
OB "behandelen"
Kofferbak veren
Knoppies in console
Ik lees alweer veel te veel hier
DCC had ik bijna gekocht maar de detroits zijn niet leverbaar in 19 inch...ik las dat menig uk forummer de eerste instelling te slap vindt en de tweede te hard dus spijt.....toen durfde ik niet en ging "op zeker "
knopjes zijn idd voor bandenspanning.
Ik heb 19" detroits (maar het klopt ze zijn er idd niet origineel)
De eerste instelling (comfort) is ideaal voor van die "lekkere" klinkerwegen in de wijken, gaat erg smooth dan.
Op de snelweg gaat hij op 3e stand (sport) duidelijk verschil merkbaar. Ook wordt je stuurbekrachtiging aangepast door de standen van de dcc. Hij stuurt veel directer in de sportstand en lekker licht in de stand comfort.
En dan heb je ook nog stand 2 (normal), dat is de afstelling van een normaal gti onderstel zonder dcc.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast