Bluetooth audio streaming

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Bluetooth audio streaming

Bericht door iroc-dennis »

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

ik zie het wel in mijn rns 510 beeldscherm staan, ik kan er ook gewoon op drukken.
het scherm springt dan idd naar bluetooth audio, ik bedien er ook mijn telefoon mee ( iphone 4 S ) maar hoor gewoon geen geluid.
ik kan op mijn telefoon wisselen tussen vw audio en de telefoon audio zelf.

hetgeen wat er dan gebeurd is dat het geluid wel word afgespeeld op mijn telefoon als ik de vw audio uitschakel. als ik terug schakel naar vw audio hoor ik weer niets.

ik heb dus een rns 510 B (2012) versie die ge-upgrade is naar een G versie, hierbij zit gekoppeld een Bluetooth premium module die ik later heb ingebouwd.

ook een probleem is nog steeds de Iphone 4 van mijn vriendin die ik niet gekoppeld krijg aan het systeem.
de Iphone 4 ziet helemaal geen VW Phone.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Bluetooth audio streaming

Bericht door KlouxOne »

iroc-dennis schreef:Hoe krijg ik dit voor elkaar?

ik zie het wel in mijn rns 510 beeldscherm staan, ik kan er ook gewoon op drukken.
het scherm springt dan idd naar bluetooth audio, ik bedien er ook mijn telefoon mee ( iphone 4 S ) maar hoor gewoon geen geluid.
ik kan op mijn telefoon wisselen tussen vw audio en de telefoon audio zelf.

hetgeen wat er dan gebeurd is dat het geluid wel word afgespeeld op mijn telefoon als ik de vw audio uitschakel. als ik terug schakel naar vw audio hoor ik weer niets.

ik heb dus een rns 510 B (2012) versie die ge-upgrade is naar een G versie, hierbij zit gekoppeld een Bluetooth premium module die ik later heb ingebouwd.

ook een probleem is nog steeds de Iphone 4 van mijn vriendin die ik niet gekoppeld krijg aan het systeem.
de Iphone 4 ziet helemaal geen VW Phone.
Een iphone ondersteund geen bluetooth audio voor de RNS510. Met een Fiscon module kan je het wel voor elkaar krijgen. Ik heb het zelfde probleem. met een android toestel kan het wel maar met een iphone niet helaas.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Bluetooth audio streaming

Bericht door staffpride »

En daarbij komt dat je extra draden moet trekken van de tel module naar je rns, omdat dit bij sommige helemaal niet aanwezig is en bij de vroege golf VI modellen alleen in mono (dacht rechter speakers alleen)
Dit simpelweg, omdat deze funcies bij productie van de wagens/ tel modules nog niet ondersteund werd.
MVG EMServices

Afbeelding
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: Bluetooth audio streaming

Bericht door iroc-dennis »

Wel apart dat ik het muziek nr wel in mijn RNS zie verschijnen maar niets hoor.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten