boordcomputer groot scherm

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
mkvgti
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 dec 2012, 23:24
Type auto: golf 5 GTI

boordcomputer groot scherm

Bericht door mkvgti »

Hallo

Ik heb recent een golf 5 GTI gekocht bouwjaar 2005
Nu zit hier een klein boordcomputer scherm in als ik er een koop met een groot scherm
Werkt dat dan met een rns510
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door staffpride »

mkvgti schreef:Hallo

Ik heb recent een golf 5 GTI gekocht bouwjaar 2005
Nu zit hier een klein boordcomputer scherm in als ik er een koop met een groot scherm
Werkt dat dan met een rns510
Mits het juist gecodeerd is wel ;)
MVG EMServices

Afbeelding
mkvgti
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 dec 2012, 23:24
Type auto: golf 5 GTI

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door mkvgti »

En wat wil dat precies zeggen juist ingelezen of ?
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door Chris5gti »

Ik weet niet of ik de vraag snap , maar als je een grote mfa erin wil hebben kun je niet gewoon van een andere auto die erin zetten en coderen he , omdat je startblokering hierinzit , je km stand niet klopt en het alleen bij een nieuwe set kan worden ingelezen bij vw via internet enz ,heel ingewikkeld allemaal hoe dat gaat en vrij prijzig .
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door Edition30 »

Chris5gti schreef:Ik weet niet of ik de vraag snap , maar als je een grote mfa erin wil hebben kun je niet gewoon van een andere auto die erin zetten en coderen he , omdat je startblokering hierinzit , je km stand niet klopt en het alleen bij een nieuwe set kan worden ingelezen bij vw via internet enz ,heel ingewikkeld allemaal hoe dat gaat en vrij prijzig .

De tellerbak met grote display moet vrij eenvoudig over te zetten zijn (aanschaf van zo`n tellerbak is wel even zoeken en zijn niet goedkoop). Het aanpassen hoeft niet te gebeuren bij een dealer. Hier op het forum zijn er wel een aantal die hun hand daar niet voor omdraaien volgens mij.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
mkvgti
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 dec 2012, 23:24
Type auto: golf 5 GTI

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door mkvgti »

Mijn vraag is of dat het mogenlijk een groot scherm erin te krijgen wat dan het makkelijkste is ?
Alleen het schermpje of een complete teller
Gebruikersavatar
EJ5gti
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:51
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door EJ5gti »

Het is zeker niet onmogelijk. Met een 2005 gti zit je iig goed. Alleen het scherm plaatsen gaat helaas niet je zult ten allertijden de complete tellerbak moeten vervangen en dan ook nog met een vdo bak. Veder moet ook je startonderbreker opnieuw gecodeerd worden. Daar voor moet je de pincode weten van de auto en de (2e hands) tellerbak. Deze zal je dus moeten achterhalen.
MKV GTI DSG (Klik) | Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
KoNi
Berichten: 140
Lid geworden op: 10 nov 2011, 22:56
Type auto: GTI ED30

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door KoNi »

Aangezien ik info aan het zoeken was naar full fis heb ik een paar vraagjes...
Als je standaard een halve scherm hebt en dan een groot scherm laat inbouwen, werkt dan ook alles? Dus alle menu's dat standaard een mfa+ heeft dat je dan ook hebt nadat je deze hebt ingebouwd. Of zijn er functie's die dan niet werken?
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door s3. »

KoNi schreef:Aangezien ik info aan het zoeken was naar full fis heb ik een paar vraagjes...
Als je standaard een halve scherm hebt en dan een groot scherm laat inbouwen, werkt dan ook alles? Dus alle menu's dat standaard een mfa+ heeft dat je dan ook hebt nadat je deze hebt ingebouwd. Of zijn er functie's die dan niet werken?
Mits juist gecodeerd dan zou het moeten werken. Het is niks anders dan dat hij gewoon je ECU coderingen in een ander taal op je scherm laat zien.
KoNi
Berichten: 140
Lid geworden op: 10 nov 2011, 22:56
Type auto: GTI ED30

Re: boordcomputer groot scherm

Bericht door KoNi »

Ahh okee. Das goed nieuws om te horen :D
Want MFA+ staat al een hele lange tijd op mijn verlang lijstje icm kufatec e-mfa :P
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast