hoe krijg ik een mooi geluid zonder hele milltek systeem ?

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: hoe krijg ik een mooi geluid zonder hele milltek systeem

Bericht door Keizer »

RVS Bypass Uitlaatklep - NL Tuning - http://www.nltuning.nl/virtuemart/rvs-u ... tlaatklep/

Ik heb dit er onder láten zette Als je een beetje kunt migen kan je het zelf ook wel doen
Had dit er éérst onder voor de bijde einddempers Echt mooi geluid en als je het zat bent druk je gewoon op knopje A en dan heb je weer je gewoone geluid Daarna heb ik nog een André downpipe onder láten zette Ook weer met dit systeem er tussen Nou nu is het een bruut stuk geweld Net als of je op de dragstrip bent beland Een echte aanrader En bij mij is het met klep open 5 pk meer succes Staat wel een filmpje van hoe het nu is Bij plaats hier je rollerbank uitdraai alleen kan de camera het geluid niet aan hèhè succes
Laatst gewijzigd door Keizer op 26 jun 2013, 06:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: hoe krijg ik een mooi geluid zonder hele milltek systeem

Bericht door Keizer »

Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten