Hart Photography - Group Buy

Alle gerelateerde Foto's Video's en andere Media items
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Hart Photography - Group Buy

Bericht door Timmy »

Hallo iedereen,

naar aanleiding van mijn topic ( http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =34&t=7505 ) vond ik het idee van een group buy erg interessant! Een losse shoot is leuk, maar met een groep is gezelliger en voordeliger. Normaal gesproken vraag ik €50,- voor een shoot van de auto, waarbij ik pas stop als de klant en ik tevreden zijn.

Als we tot een groepje kunnen komen van 5 man of meer, zal ik voor de shoot €30,- p.p. rekenen. Mochten er 10 personen op 1 dag komen, kost het €25 p.p. Meer dan 10 is niet gewenst, gezien het feit dat ik dan niet genoeg tijd kan besteden per auto en daar lijdt het resultaat onder.

Het idee is dat we dan een paar mooie groepsfoto's maken en van de auto's los van elkaar zoals bij de Audi. Jullie mogen uiteraard ook via bijvoorbeeld google op zoek gaan naar een gewenst resultaat en dat aan mij voorleggen. Ik zal dan het idee bekijken en bespreken of dat uit te voeren is. Dit kan voor zowel een groepsfoto als een losse auto foto!

Graag hoor ik wie er interesse heeft voor een shoot / group buy. Beschikbare dagen zijn zondag t/m woensdag en de locatie is omgeving Nijmegen.

Groetjes Tymen
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Gebruikersavatar
ppppri
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 nov 2014, 00:51
Type auto: MK5 GTI ED30

Re: Hart Photography - Group Buy

Bericht door ppppri »

Zondag word de mijne gefotografeerd, niemand anders die dan kan/wilt? Een groepsfoto lijkt me gaaf!
VW GOLF V GTI ED30
SUZUKI GSXR 750
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Hart Photography - Group Buy

Bericht door TheDGM »

Vandaag zijn de winterwielen eronder gegaan, ik had anders wel interesse :cry:
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: Hart Photography - Group Buy

Bericht door Timmy »

Ja daar zeg je inderdaad iets. Veel mensen zullen nu de winter velgen er onder doen. Ik zal het na de winter nog een keer aanhalen of er interesse is!
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Plaats reactie

Terug naar “Foto / Video / Media Album”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 2 gasten