Wie kan me helpen met mijn rns 510!?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
memoo-p
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2014, 15:52
Type auto: golf 5

Wie kan me helpen met mijn rns 510!?

Bericht door memoo-p »

Ik heb sinds gister een update laten doen.. Na deze update doet me rns heel raar, de lichten van de knoppen werken meestal niet..hij schakelt soms vanzelf uit tijdens het rijden, en bij het starten en stoppen van de auto gaat hij niet zelf aan of uit maar moet dit handmatig gedaan worden.. Wat ik wel weet is dat er een update van een b versie eropt zit.. En ik demk dat ik de d heb?? Wie kan me hierbij helpen of de juiste tips geven..

Dit is mijn rns 510:
delivery part number: 1t0035680d
Hw version: h03
Sw version: 4020
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Wie kan me helpen met mijn rns 510!?

Bericht door KlouxOne »

memoo-p schreef:Ik heb sinds gister een update laten doen.. Na deze update doet me rns heel raar, de lichten van de knoppen werken meestal niet..hij schakelt soms vanzelf uit tijdens het rijden, en bij het starten en stoppen van de auto gaat hij niet zelf aan of uit maar moet dit handmatig gedaan worden.. Wat ik wel weet is dat er een update van een b versie eropt zit.. En ik demk dat ik de d heb?? Wie kan me hierbij helpen of de juiste tips geven..

Dit is mijn rns 510:
delivery part number: 1t0035680d
Hw version: h03
Sw version: 4020

als je een update hebt alten doen zou ik eerst is terug gaan bij de gene die het voor je heeft gedaan. Als je er niet uit komt wil ik er wel is naar kijken voor je. Er kan verkeerde firmware geladen zijn. Ik denk dat je systeem nu softwarematig een D is. Om te zien wat het hardware nummer is zou je hem moeten uitlezen met VCDS. Hier kan ik je ook mee helpen.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast