STOP gaat branden in het display

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Plaats reactie
jos02
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2015, 09:48
Type auto: Golf IV 1.9 TDI

STOP gaat branden in het display

Bericht door jos02 »

Hallo

Sinds een korte tijd gaat er spontaan bij het remmen STOP branden in het display.
Dit brand 1 sec gevolgd door 3x een piep.
Het rare is dat hij het niet met regelmaat doet. Soms weken niet en dan weer 5x achter elkaar.
Wel steeds bij het remmen, onder het rijden nooit.
Het kan ook met de koppeling te maken hebben want vandaag schakelde ik alleen terug dus zonder te remmen en toen geen ook de STOP melding branden
Heb hem al laten uitlezen maar geen storing opgeslagen. Vlotter van remvloeistofreservoir en remolie ook vervangen zonder resultaat
Iemand een idee?
Laatst gewijzigd door jos02 op 16 okt 2015, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: STOP gaat branden in het display

Bericht door Race Eend »

Kan ook je koelvloeistof niveau zijn, of de sensor.
Vul hem eens wat voller en check even of het weg blijft.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Gebruikersavatar
fabiantaha
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 okt 2015, 12:10
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Ede

Re: STOP gaat branden in het display

Bericht door fabiantaha »

Als je je vlotter en remvloeistof hebt vervangen en remvloeistof niveau op peil hebt staan dan zou het iets elektrisch moeten zijn. Ik werk zelf in de autogarage en komt regelmatig tegen dat het remvloeistof niveau net boven het minimum streepje staat. Als je dan gaat remmen dan komt vloeistof net wel en net niet onder minimum niveau te staan en dan flikkert het lampje af en toe. Maar ik neem aan als je het ververst is dat ze hem wel netjes op max niveau hebben gevuld. Mss dat het probleem in de stekker of bekabeling zit. Probeer anders is met stekkertje er af te rijden en kijken of die dan nog problemen geeft.
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten