De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door GolfL »

golf1 schreef:en nog bedankt daarvoor mannen, zal wel erg positive reclame voor ons opleveren.......
Ok ik ging misschien 80~ langs de man waar ik 50 mocht. Hij zou wel meer geschrokken zijn dan mijn lawaai dan van mijn snelheid hoor ;)
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door staffpride »

Volgens mij viel je ook niet echt op tussen al die motorrijders die om de 15 min voorbij kwamen blèren.

Maar ja, kan wel begrijpen dat je als bedrijf zijnde er niet op zit te wachten dat er op maandagmorgen een boze meneer aan de balie staat :?
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door GolfL »

staffpride schreef:
Maar ja, kan wel begrijpen dat je als bedrijf zijnde er niet op zit te wachten dat er op maandagmorgen een boze meneer aan de balie staat :?
Precies, excuses daarvoor. Dit was niet mijn bedoeling geweest ;)
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door Crokko »

Natuurlijk is het niet de bedoeling geweest iemand de stuipen op het lijf te jagen.
Maar het viel ook best wel mee hoor.

Waarom is die vent niet gelijk teruggereden, als het zo ernstig was?

Anyway, iemand al wat foto's van de Shadow Pro meters? :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door Verlengsnoer »

Nee nog geen fotos van de meters maar ik heb wel even het koppelstuk gepakt om de maat voor de "aflsuit" ringen op te meten. Zag daar een briefje waarbij 3 dingen mij opvielen:
1) Punt 3, gebruik de 90 graden fitting zodat de sensor bij de vooras vandaag komt (oeps, maar even doen)
2) For offroad use only? Nou mijn GTI niet. Benieuwd welke 2.0FSI/TFSI gemaakt is voor offroad, ik hou de mijne onroad ;-)
3) Bij NewSouth Performance kun je geen enkel aanspraak doen op what so ever, zelfs niet als het een productiefout (malfunction) betreft. Lekker makkelijk :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door staffpride »

Verlengsnoer schreef: 1) Punt 3, gebruik de 90 graden fitting zodat de sensor bij de vooras vandaag komt (oeps, maar even doen)
Lijkt me idd wel handig ja :D, denk dat je lekkage probleem dan wel opgelost is.


Gebruikshandleidingen en mannen?......................... :lol: :lol: :lol:
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door Crokko »

Jou Punt 1 - zou het maar doen ja :lol:

Met jou puntje 3 lijken ze idd geen enkele verantwoordelijkheid te nemen.
Moet je meer zien zoals de bijsluiter van asperientjes, denk ik.

Je kan er van alles van krijgen, maar voorlopig ben je van je hoofdpijn af. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door wehoo »

Verlengsnoer schreef:.......
3) Bij NewSouth Performance kun je geen enkel aanspraak doen op what so ever, zelfs niet als het een productiefout (malfunction) betreft. Lekker makkelijk :-)
Zo staat het niet in hun kleine lettertjes..... Het gaat bij hen om de gevolgschade van 'malfunction'; die wordt niet gedekt. (.... incidental or consequential damages resulting from........ )
Juridisch geen sterk verhaal. Een 'malfunctioned' banjoport, waardoor olielekkage ontstaat met motorschade als gevolg is wel degelijk terug te voeren op de leverancier van het product. Die moet immers garant staan voor de goede werking van zijn product. Maar.... (en dat is niet juridisch, maar strategisch....) toon maar eens aan dat je motorschade (olieverlies) is ontstaan door dit product, waarbij je alle optredende waarschuwingen hebt genegeerd. ;) :lol:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door Verlengsnoer »

@ Wehoo
Dan heb ik het niet goed gelezen, begrijpend lezen kan wel eens moelijk zijn!
Maar ik las voor malfunction ", USE" en dacht dat ze daarmee willen impliceren dat als je dit product gebruikt je niets kunt "verhalen" op de leverancier... Hoe dan ook het ligt in lijn met mijn vooringenomenheid en Amerikaanse wetgeving...
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door wehoo »

@Verlengsnoer.
Je hebt wel een punt. NewSouth Performance maakt zich er gemakkelijk vanaf op deze manier. Het zal op deze manier ook niet in hun algemene voorwaarden staan. Die zijn namelijk bindend (als ze rechtsgeldig zijn). Het is alleen aan de consument om e.e.a. goed te kunnen aantonen en daar maken ze op strategische (=slimme) wijze gebruik van.

De Amerikaanse wetgeving gaat zeer ver in de bescherming van producenten. De boetebedragen kunnen daar ook zeer hoog zijn. Ford USA zet niet voor niets op hun buitenspiegels: Objects in the mirror are closer then they appear.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
geurt2007
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 jun 2011, 17:44
Type auto: Golf 6R

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door geurt2007 »

@GolfL,

De wielrenner heeft helaas wel een kenteken door gegeven aan oom agent...
Iets met tv nog wat in het kenteken...
Maar ik denk dat hij bluft. 8-)
En last but not least de joop zoetemelk van papendrecht stond met schuim op z'n bek bij de balie :evil: ..
Ik was er op dat moment toevalig even om een sleutel op te halen.
Golf1 wist niet wat er gebeurde en kreeg zowaar bijna klappen.
Na 5 min. kreeg ik en golf1 hem tot bedaren en heb ik excuses voor alles, overal en iedereen en wat joop maar wil gegeven. :?
Nou, heb ik maar gezegt dat niet jij maar Jimmy 60 reed in z'n 1 vandaar al dat kabaal.... :lol:
Joop heeft nog wel foto's gemaakt maar daar stond alleen mijn kenteken op.
Joop is/was klant bij golf1...
Vandaar de reactie van golf1 die is nog al zuinig op z'n klanten.
Lichtpuntje, nu weet ik wel waar joop woont.... :twisted:
Wordt vervolgd :mrgreen:

ooh ja, ik wil de organisatorJimmy bedanken voor de bosche bol top!
Golf 6R Stage 3 387,4 pk / 504 Nm
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door KlouxOne »

pfff

Als hij nou slim was, was hij gelijk zondag even naar binnen gelopen. Overdrijven is ook een vak hoor!

wat wil hij gaan doen dan met dat kenteken? hij kan niks bewijzen. geen foto's van GolfL zn auto op dat tijdstip. en dan nog is er geen snelheid gemeten of aan te tonen.

Dan zou het een wellis nietis verhaaltje worden. De politie komt tegenwoordig al niet eens meer in actie als je auto gejat is. Dus laat staan dat ze geirriteerde Joop serieus gaan nemen. gewoon een geirriteerd iemand die op zondag morgen aan het fietsen was.

Uitraad was dit ook niet de bedoeling van alles. en zoals er al werd gezegd. er reden zondag ook motoren over die dijk die zelfs zoveel herry maakten dat de auto alarmen afgingen. En laten we het dan nog maar even niet hebben over de snelheden die er op de chicane van de papendrechtse dijk behaald werden :mrgreen:

wel fraai dat de beste meneer bijna tikken uit wil gaan delen. hij zal zondag vast wel even bij de auto zaak naar binnen hebben gekeken en bij zichzelf gedacht hebben dat hij dat op dat moment beter maar niet kon doen.

Beetje zielig ook dat je het dan ook niet met het persoon zelf oplost en verhaal gaat halen bij mensen die er niks mee te maken hebben.

Goed dat Geurtje weet waar hij woont. mocht het uit de hand lopen ga ik wel even met de beste man praten. Vind niet dat dit de pret van zondag mag gaan bederven!

Ik zou me er maar niet te druk om maken. komt vast goed!
Mocht er toch een papiertje op de mat vallen. kunnen we altijd nog bezwaar maken.

@golf1
leuk dat je je ook even voorstelt hier op het forum! :D
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door Crokko »

+1 @Klouxone

Ongepast dat die Jopie handtastelijk wilde worden.
Zondag bij het verkeerslicht, stond tie op veilige afstand gebaren te maken.
Had ie ook naar de auto kunnen stappen of inderdaad terugrijden naar de garage
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door Luca »

geurt2007 schreef:@GolfL,

De wielrenner heeft helaas wel een kenteken door gegeven aan oom agent...
Iets met tv nog wat in het kenteken...
Maar ik denk dat hij bluft. 8-)
En last but not least de joop zoetemelk van papendrecht stond met schuim op z'n bek bij de balie :evil: ..
Ik was er op dat moment toevalig even om een sleutel op te halen.
Golf1 wist niet wat er gebeurde en kreeg zowaar bijna klappen.
Na 5 min. kreeg ik en golf1 hem tot bedaren en heb ik excuses voor alles, overal en iedereen en wat joop maar wil gegeven. :?
Nou, heb ik maar gezegt dat niet jij maar Jimmy 60 reed in z'n 1 vandaar al dat kabaal.... :lol:
Joop heeft nog wel foto's gemaakt maar daar stond alleen mijn kenteken op.
Joop is/was klant bij golf1...
Vandaar de reactie van golf1 die is nog al zuinig op z'n klanten.
Lichtpuntje, nu weet ik wel waar joop woont.... :twisted:
Wordt vervolgd :mrgreen:

ooh ja, ik wil de organisatorJimmy bedanken voor de bosche bol top!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: zijn er geen foto's van de schuimbekkende man gemaakt :?: :?: :?:

Filmpje van Crokko is ook wel bruut trouwens brrrr leek wel een bowlingbaan.....
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
golf1

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door golf1 »

geurt kan het wel mooi overdrijven zeg, was geen sprake van tikken of iets dergelijks maar de man was een beetje pissig.

verder vind ik het wel jammer dat Jimmy er zo geheimzinnig over deed tegen ons en dat hij een paar dingen anders had kunnen doen, zo las ik elders op het forum dat er alleen op zondag gesleuteld kon worden, maar dat kan ook zeker op zaterdag ! als meneertje duidelijke afspraken kan maken zijn wij bereid om daar plek voor te maken en eventueel als het nodig is te hulp te schieten, eventueel ook met ondersteuning van VCDS zo voorkom je de olievlekken en bende die er afgelopen zondag zijn achtergelaten, nog maar te zwijgen dat ik en mijn collega door onjuist handelen door de alarmcentrale uit ons bed worden gebeld met de melding dat er ingebroken wordt, dit gaat dus in het vervolg veranderen.

@KlouxOne:
wil me zelf wel ff kort voorstellen:
ben Johan, VW-fanatiek, werkplaatschef bij Autocentrum Papendrecht en in het bezit van meerdere VW`s, waaronder een golfje 1 met pompverstuiver TDI.

mvg Johan
Gebruikersavatar
geurt2007
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 jun 2011, 17:44
Type auto: Golf 6R

Re: De Shadow Pro Meter Meeting 25-3-2012

Bericht door geurt2007 »

golf1 schreef:geurt kan het wel mooi overdrijven zeg, was geen sprake van tikken of iets dergelijks maar de man was een beetje pissig.

verder vind ik het wel jammer dat Jimmy er zo geheimzinnig over deed tegen ons en dat hij een paar dingen anders had kunnen doen, zo las ik elders op het forum dat er alleen op zondag gesleuteld kon worden, maar dat kan ook zeker op zaterdag ! als meneertje duidelijke afspraken kan maken zijn wij bereid om daar plek voor te maken en eventueel als het nodig is te hulp te schieten, eventueel ook met ondersteuning van VCDS zo voorkom je de olievlekken en bende die er afgelopen zondag zijn achtergelaten, nog maar te zwijgen dat ik en mijn collega door onjuist handelen door de alarmcentrale uit ons bed worden gebeld met de melding dat er ingebroken wordt, dit gaat dus in het vervolg veranderen.

@KlouxOne:
wil me zelf wel ff kort voorstellen:
ben Johan, VW-fanatiek, werkplaatschef bij Autocentrum Papendrecht en in het bezit van meerdere VW`s, waaronder een golfje 1 met pompverstuiver TDI.

mvg Johan

Hee Johan,

Joop is ook bij ons aan de balie geweest daar is Ad de oren gewassen vandaar...
Ik verwacht er en wil er niets meer over horen van dit voorvalletje.
Kost hooguit jou een klant.... :lol:
Golf 6R Stage 3 387,4 pk / 504 Nm
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten