Meeting Hoek van Holland, datum onbekend ;-)

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

Re: Meeting Hoek van Holland, cancelled! (9 mei herkansing)

Bericht door Vince82 »

en wie komen er allemaal?
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Meeting Hoek van Holland, cancelled! (9 mei herkansing)

Bericht door Jeffreyvdt »

Jeffreyvdt.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door rabies »

ik kom mits het niet bij 2 blijft ;)
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Jeffreyvdt »

Gaat het nog voor de mensen door zaterdagavond.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door NICO! »

Ik kan in ieder geval niet, dus............
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door MkVI Nmgn »

Zal gezellig worden Jeffrey de opkomst is niet normaal zoveel personen,
Denk toch dat het niet alleen aan mij ligt dat mensen niet naar een Jeffrey meeting gaan
Sommige vinden het denk ik lullig om te zeggen maar je hebt hier nu twee meetings lopen maar de opkomst is niet bepaald om trots op te zijn, En geloof niet dat van alle leden op het forum er naar zo weinig kunnen komen denk toch dat je eens moet gaan verder kijken waaraan dat zal liggen, ik zal nu wel weer als boeman aangekeken worden maar denk niet dat de andere je willen kwetsen ofzo maar mij is geleerd de waarheid is soms hard maar zwijgen is nog veel harder. Ik ben ook niet iemand die achter je rug om gaat praten daarom zeg ik ook dat je waarschijnlijk toch maar eens moet gaan na denken waar dit aan zou kunnen liggen, en weet nu al dat je lekker kort & bot reageerd of helemaal niet want dat doe je meestal als je kritiek krijgt waar je niet op zit te wachten.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik wil gewoon weten of het vanavond nog door gaat en op welke parkeerplaats in Hoek van Holland.
En Wilcoos is met deze meeting gekomen niet ik.
Als het niet door gaat heb ik nog andere dingen die ik dan kan doen dus vandaar dat ik het vraag of het nog door gaan en hoeveel er komen.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Meeting Hoek van Holland, cancelled! (9 mei herkansing)

Bericht door MkVI Nmgn »

Dit is in mijn ogen geen Wilcoos maar zal wel aan mij liggen
Jeffreyvdt schreef:Aanstaande zaterdagavond een idee misschien.
Jeffreyvdt schreef:
Gti-Mar schreef:Ik kan wel Jeffrey 8-)
Nu de rest nog.
Jeffreyvdt schreef:En het is wel mooi weer zaterdag voor de meeting dat moet je daarna maar weer af wachten.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Jeffreyvdt »

Als jij nou ook slim ben met het kijken als dat jij tekst kan plaatsen dan ga jij naar het begin van dit topic en zie jij dat wilcoos met het idee van deze meeting kwam en niet ik.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door MkVI Nmgn »

Wie regelt nou deze meeting Wilcoos of jij ik zie Wilcoos al sinds jij zegt aankomende zaterdag niks meer zeggen,
Jij bent nu toch bezig met regelen of niet,
Wilcoos gaf toen de suggestie en toen kon is het niet door gegaan, en nu begin jij er weer over en maakt het af.
Dan is het toch echt in mijn ogen jou meeting want wilcoos regelt momenteel helemaal niks hieraan en als je eraan werk lijkt het me ook dat je er zelf bij bent en zie nog steeds geen Wilcoos staan of wel dan ?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Wilcoos »

Als ik terug lees is dit de tweede keer dat je zonder met de initiatief nemer te overleggen een andere datum e.d. voorstelt waardoor dit wel heel erg op een meeting van jou gaat lijken. In dit geval ben ik het met Tonnie eens. Als je zelf van mening ben dat deze meeting een idee van mij is, komt het dan niet bij je op om eerst even aan mij te vragen of ik uberhaupt wel kan en wil??

Deze meeting was initieel gepland door de weeks, en had een beetje als doel om volgens mij GTI-mar (of iemand anders) in mijn auto te laten rijden ivm de onderstel rubbers en wilde ik o.a. Fred weer eens spreken en zijn auto zien.

Maar als jij de meeting naar jouw hand wil zetten en vervolgens roept dat het mijn idee is/was als de opkomst erg laag is, dan mag dat van mij, ik ben de moeilijkste niet, ben er alleen niet bij.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Meeting Hoek van Holland, cancelled! (9 mei herkansing)

Bericht door Jeffreyvdt »

Jeffreyvdt schreef:Aanstaande zaterdagavond een idee misschien.
Ik had alleen dit gezegd dat wil niet zeggen dat het dan mijn meeting is maar was gewoon een idee om een beetje mee te denken maar als het weer op deze manier moet gaan. :evil:
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Semtex »

Naar mijn idee is dit idd een meeting van wilcoos ,hij heeft dit in eerste instantie gepland.Dat Jeffrey dan probeert mensen warm te maken om ook te komen,en probeert een gefaalde meeting dan op een latere datum alsnog te laten slagen,is alleen maar goed bedoeld.En dat verhaaltje dat mensen niet naar een "Jeffrey meeting" zouden komen omdat hij het organiseert, is totaal Bull.Je kan mischien voor jezelf spreken,maar zeker niet voor iedereen.Het is duidelijk dat mensen hier niet zo in zijn voor meetings,want op de meetings die Vince aan het plannen is,loopt het nou ook niet echt storm.Maar voor mij hoeft het vanavond echt niet meer.Er zit een vloek op die HvH meeting lijkt het wel.
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Luca »

Semtex schreef:Maar voor mij hoeft het vanavond echt niet meer.Er zit een vloek op die HvH meeting lijkt het wel.
Bij deze afgelast :?: :?: :?:
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Jeffreyvdt »

Het lijkt wel of er op alle meetings een vloek rust, want mensen worden boos of zij komen niet.
Sommige mensen zijn hier van uitgezonderd die wel komen of willen en die niet boos worden of slecht commentaar geven.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door FredH »

Om het gewoon even vlot te trekken zonder al te veel irritatie een ander voorstel, want vandaag wordt het duidelijk niets:

Wilco, is het een idee de meeting a.s. woensdagavond 20.00 uur te plannen bij (nog steeds) goed weer ?
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Wilcoos »

FredH schreef:Om het gewoon even vlot te trekken zonder al te veel irritatie een ander voorstel, want vandaag wordt het duidelijk niets:

Wilco, is het een idee de meeting a.s. woensdagavond 20.00 uur te plannen bij (nog steeds) goed weer ?
Volgens mij kan ik dan wel, zal nog even nakijken voor de zekerheid.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door MkVI Nmgn »

Semtex schreef:Naar mijn idee is dit idd een meeting van wilcoos ,hij heeft dit in eerste instantie gepland.
Maar als Wilcoos en die jongens waar het in eerste instantie over ging zelf sowieso helemaal niet gaan komen wat heeft het dan voorn nut? Daarom zie ik het als een Jeffrey meeting die niet even aan wilcoos heeft vraagt of die komt en aan die twee andere jongens,
waar het eigenlijk overging, Deze meeting heeft weinig nut als die jongens er zelf niet bij zijn om dingen te laten voelen en zien omdat daar in eerste instantie deze hele meeting over gaat, en als Jeffrey dan uit het niets een datum gaat roepen is het in mijn ogen toch een meeting die iemand anders organiseert, maar laten we het hier mij bij houden dit word toch een welles nietes verhaal.

Wilcoos schreef:Deze meeting was initieel gepland door de weeks, en had een beetje als doel om volgens mij GTI-mar (of iemand anders) in mijn auto te laten rijden ivm de onderstel rubbers en wilde ik o.a. Fred weer eens spreken en zijn auto zien.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door FredH »

maar laten we het hier mij bij houden dit word toch een welles nietes verhaal.
Groot gelijk, veel te warm ook nu om ruzie te maken joh. ;)

Zou leuk zijn als Rens ook a.s. woensdag kan, maar dat horen we vast nog wel van hem voor die tijd.
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Gti-Mar »

Nou kom net thuis van een gezellig dagje strand.....(echter niet in de Hoek),maar nu ik dit allemaal lees denk ik dat ik de gezelligheid maar thuis zoek in plaats van om naar de Hoek te rijden.....sorry mensen...... :?
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Meeting Hoek van Holland 26 mei 2012

Bericht door Edition30 »

FredH schreef:
maar laten we het hier mij bij houden dit word toch een welles nietes verhaal.
Groot gelijk, veel te warm ook nu om ruzie te maken joh. ;)

Zou leuk zijn als Rens ook a.s. woensdag kan, maar dat horen we vast nog wel van hem voor die tijd.

Nu kan ik natuurlijk eigenlijk geen nee meer zeggen, laat het wel voor die tijd weten ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Meeting Hoek van Holland, datum onbekend ;-)

Bericht door Wilcoos »

Als we op tijd zijn lukt het mij morgen wel. Kan niet te lang blijven hangen ;-)
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: Meeting Hoek van Holland, datum onbekend ;-)

Bericht door FredH »

Heel lullig, maar ik moet helaas op de valreep melden dat ik onvoorzien verhinderd ben om morgenavond aanwezig te zijn.

Als het zonder mij doorgaat wens ik jullie veel plezier, wordt het toch een ander moment dan probeer ik alsnog aanwezig te zijn uiteraard.
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Meeting Hoek van Holland, datum onbekend ;-)

Bericht door Wilcoos »

Anders volgende week?
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: Meeting Hoek van Holland, datum onbekend ;-)

Bericht door FredH »

Zou bij mij op woensdagavond moeten kunnen.
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten