wehoo schreef:.
Garminfile is toegevoegd.
Meetingpoints zijn gemaakt.
Zie Roadbook.
Held +1
wehoo schreef:.
Garminfile is toegevoegd.
Meetingpoints zijn gemaakt.
Zie Roadbook.
Dat moet nog blijken. Met Garmin heb ik geen ervaring. TomTom heeft zo zijn kuren. Wegwerkzaamheden onderweg en route toch enkele malen (onderweg) bij moeten stellen. En (tot nu toe) 20 voertuigen (Uig, waat ein riej) bij elkaar houden, lijkt me eigenlijk onmogelijk. Maar het mag de pret niet drukken. We doen ons best en trachten er een gezellige dag van te maken.Sciroccofrank schreef:wehoo schreef:.
Garminfile is toegevoegd.
Meetingpoints zijn gemaakt.
Zie Roadbook.
Held +1
JimmyGTI schreef:Kan ik wel voor je doen ?WesleyGTI schreef:even een klein vraagje aan mensen met vagcom
ik weet niet of er iemand is die mee gaat en die in het bezit is van vagcom
ik zou graag mijn alarm (wacht)tijd uit willen laten schakelen
mvg wesley
Dat is het ook.WesleyGTI schreef:zou dit geen bestand moeten zijn wat ik kan downloaden en in me tomtom kan gooien???
alvast bedankt voor jullie hulp
grwes
Roadbook downloaden en meetingpoints bij de hand hebben. In geval van kwijtraken erheen navigeren. Misschien kun je de RNS310 op coördinaten laten navigeren. Als de laatste doelen worden bewaard (weet niet hoeveel), is het mogelijk om hem eerst (zogenaamd) naar een navigatiepunt te laten rijden, om zodoende deze meetingpoints als doelen in het geheugen te krijgen.MKV Nmgn schreef:Ik heb de Rns310 dus ik zal echt achter 1 van de 20man aan moeten rijden dat zal toch wel lukken
wehoo schreef:Roadbook downloaden en meetingpoints bij de hand hebben. In geval van kwijtraken erheen navigeren. Misschien kun je de RNS310 op coördinaten laten navigeren. Als de laatste doelen worden bewaard (weet niet hoeveel), is het mogelijk om hem eerst (zogenaamd) naar een navigatiepunt te laten rijden, om zodoende deze meetingpoints als doelen in het geheugen te krijgen.MKV Nmgn schreef:Ik heb de Rns310 dus ik zal echt achter 1 van de 20man aan moeten rijden dat zal toch wel lukken
Handleiding rns310: http://members.ziggo.nl/werner.hooger/r ... undsen.pdf
+1MKV Nmgn schreef:Ik download wel de Roadbook en zorg ervoor dat ik er altijd achter 1 auto blijf rijden
Ben ermee bezig.NICO! schreef:Ik neem aan weer op een vast punt afspreken voor de terugreis?
Daar ben ik ook mee bezig maar wil me nog niet echt lukkenSciroccofrank schreef:geen probleem joh, ik zal de route in de garmin laden...kun je proberen een platgeslagen golf bij te houden in de eiffel...
Vooruitgang bij TomTom is niet altijd verbetering.gol5ive schreef:Zucht, 2 TomTom's in huis en op allebei kan ik niet de .itn files gebruiken
Op de TT One 3th edition kan ik ze wel d.m.v. verkenner copyeren in de juiste mappen alleen vervolgens heb je geen mogelijkheid om een reisplanner te selecteren. Om de simpele reden dat de 3th edition geen reisplanner meer heeft, de voorgaande versies blijkbaar wel
Op de TT Go Live 1000 (paar maanden oud!!) is het uberhaupt niet mogelijk om de .itn files op de TT te krijgen omdat d.m.v. verkenner de TT niet zichtbaar wordt als je hem met USB aansluit op de PC. Dit schijnt bewust gedaan te zijn door TT.
Zit denk ik niets anders op dan de Roadbook met de coordinaten bij de hand te houden en 1 voor 1 de coordinaten van de meetingpoints in te tikken. Of heeft iemand anders een oplossing wat betreft de TT Go 1000? En anders ook geen probleem we komen der wel .
Word gezellig 1 iemand die dadelijk de weg weet en 19man die erachter aan rijdenRonnyR20 schreef:Daar ben ik ook mee bezig maar wil me nog niet echt lukkenSciroccofrank schreef:geen probleem joh, ik zal de route in de garmin laden...kun je proberen een platgeslagen golf bij te houden in de eiffel...
Dan wordt het op de hieronder aangegeven delen van de route al meteen moeilijk om die 1ste man (= GTI) te kunnen volgen. Met als gevolg dat de laatste (onderste pijl) afslag gemist wordt en je in België belandt.MKV Nmgn schreef:Word gezellig 1 iemand die dadelijk de weg weet en 19 man die erachter aan rijden
Ben het allemaal nu even een beetje aan het uitvogelen. Denk dat ik maar gewoon constant m'n volgende reisdoel/meetingpoint in m'n TT invul d.m.v. de coordinaten in te tikken. Dan moet het ook allemaal wel goed komen.wehoo schreef:Vooruitgang bij TomTom is niet altijd verbetering.gol5ive schreef:Zucht, 2 TomTom's in huis en op allebei kan ik niet de .itn files gebruiken
Op de TT One 3th edition kan ik ze wel d.m.v. verkenner copyeren in de juiste mappen alleen vervolgens heb je geen mogelijkheid om een reisplanner te selecteren. Om de simpele reden dat de 3th edition geen reisplanner meer heeft, de voorgaande versies blijkbaar wel
Op de TT Go Live 1000 (paar maanden oud!!) is het uberhaupt niet mogelijk om de .itn files op de TT te krijgen omdat d.m.v. verkenner de TT niet zichtbaar wordt als je hem met USB aansluit op de PC. Dit schijnt bewust gedaan te zijn door TT.
Zit denk ik niets anders op dan de Roadbook met de coordinaten bij de hand te houden en 1 voor 1 de coordinaten van de meetingpoints in te tikken. Of heeft iemand anders een oplossing wat betreft de TT Go 1000? En anders ook geen probleem we komen der wel .
Misschien onthouden deze TomTomversies de laatst (gereden) doelen. Als dat zo is, is het (waarschijnlijk) mogelijk om de meetingpoints uit het roadbook als doelen in te geven, opdat deze als gereden doelen in het geheugen staan. Is in ieder geval iets meer dan niets.
Komt allemaal goed: is iemand de route kwijt, naar het volgende meetingpoint gaan. We zullen bij elk meetingpoint (ter plekke zichtbaar) aangeven of we er geweest zijn. (herkenbaar golfgtiforum.nl -logo). Op die wijze trachten we de groep enigszins bij elkaar te houden.gol5ive schreef:Ben het allemaal nu even een beetje aan het uitvogelen. Denk dat ik maar gewoon constant m'n volgende reisdoel/meetingpoint in m'n TT invul d.m.v. de coordinaten in te tikken. Dan moet het ook allemaal wel goed komen.
wellicht handig om de groep te verdelen in 3 subgroepen, als daar de voorijder de route van heeft moet het goed komen, 6of 7 auto's zijn goed bij elkaar te houden is mijn ervaring (mits de route niet dwars door grote steden gaat ivm stoplichten ed )wehoo schreef:Komt allemaal goed: is iemand de route kwijt, naar het volgende meetingpoint gaan. We zullen bij elk meetingpoint (ter plekke zichtbaar) aangeven of we er geweest zijn. (herkenbaar golfgtiforum.nl -logo). Op die wijze trachten we de groep enigszins bij elkaar te houden.gol5ive schreef:Ben het allemaal nu even een beetje aan het uitvogelen. Denk dat ik maar gewoon constant m'n volgende reisdoel/meetingpoint in m'n TT invul d.m.v. de coordinaten in te tikken. Dan moet het ook allemaal wel goed komen.
Er zijn gedeelten bij (bijv. bergwegen) waar het wel "iets" heeft om met 20 (nagenoeg) dezelfde voertuigen, achter elkaar overheen te rijden. Ik verwacht geen grote problemen, omdat de meetingpoints in elk navigatiesysteem zijn in te geven.Sciroccofrank schreef:wellicht handig om de groep te verdelen in 3 subgroepen, als daar de voorijder de route van heeft moet het goed komen, 6of 7 auto's zijn goed bij elkaar te houden is mijn ervaring (mits de route niet dwars door grote steden gaat ivm stoplichten ed )wehoo schreef:Komt allemaal goed: is iemand de route kwijt, naar het volgende meetingpoint gaan. We zullen bij elk meetingpoint (ter plekke zichtbaar) aangeven of we er geweest zijn. (herkenbaar golfgtiforum.nl -logo). Op die wijze trachten we de groep enigszins bij elkaar te houden.gol5ive schreef:Ben het allemaal nu even een beetje aan het uitvogelen. Denk dat ik maar gewoon constant m'n volgende reisdoel/meetingpoint in m'n TT invul d.m.v. de coordinaten in te tikken. Dan moet het ook allemaal wel goed komen.
helemaal mee eens, ik bedoelde ook niet om met 3 aparte groepen te rijden maar om diegenen met de route in een navi over de groep te verdelen zodat wanneer de groep breekt mensen niet uit alle macht proberen om gaten dicht te rijden, zou toch gaaf zijn om de groep zoveel mogelijk bij elkaar te houdenwehoo schreef:Er zijn gedeelten bij (bijv. bergwegen) waar het wel "iets" heeft om met 20 (nagenoeg) dezelfde voertuigen, achter elkaar overheen te rijden. Ik verwacht geen grote problemen, omdat de meetingpoints in elk navigatiesysteem zijn in te geven.Sciroccofrank schreef:
wellicht handig om de groep te verdelen in 3 subgroepen, als daar de voorijder de route van heeft moet het goed komen, 6of 7 auto's zijn goed bij elkaar te houden is mijn ervaring (mits de route niet dwars door grote steden gaat ivm stoplichten ed )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten