KLACHT meeting den Helder

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Semtex »

wehoo schreef:@Luca. Die bak komt pas na jouw bericht.

@Semtex. Geen nieuwe inhoud in je ongenuanceerd bericht. Alleen echt op de persoon gespeeld. Waarschijnlijk heeft de zon haar uitwerking niet gemist en had een hoofddeksel (petjes zijn o.a. daarvoor bedoeld) bescherming (ook voor dit forum) kunnen bieden. Als dit je laatste bericht was, wens ik je veel succes. Aangezien ik je niet ken in levende lijve, zal het mij niet opvallen als je op de 6de meeting of andere activiteit van dit forum weer aanwezig bent.
Ik was dat bericht aan het schrijven toen luca zijn post maakte,dus had zijn bijdrage nog niet gezien.

@wekoo Ik doe alleen maar verslag,zoals ik het persoonlijk,uit de eerste hand,heb ondervonden,en brabbel niet mee uit de derde hand (band) zoals jij.En op de man spelen,tja,er was duidelijk geen andere manier,en wou even duidelijk maken aan de benadeelde dat dit absoluut niet Jeffrey zijn fout was.

Dat het niet al te lekker liep tussen Jeffrey en Nico was al duidelijk,in de dagen voor deze meeting.Dat blijkt onder ander uit het verwijderen van replies in het meeting topic,en toen het openen van een nieuw topic onder de naam "voor wie is dit forum".Voor mij lijkt dit dan ook sterk op een persoons gerichte actie van zijn kant,om op het laatste moment toch nog even proberen de boel te verzieken. Ook zeer zeker door de dag daarna een nieuw(mede) organisator aan te wijzen.Ik hoop wel dat die twee de bedoel weer goed krijgen samen trouwens,buiten het open forum heen.

Over mijn lekkere kleurtje wat ik die dag heb gekregen,had het gewoon niet door dat het toch zo'n mooie dag was.Merkte het pas toen ik weer in de auto stapte.Niks erstig hoor.En wat je laatste zin betreft,lekker belangrijk of ik jou wel of niet opval.Maar blijkbaar wel,want anders schrijf je zoiets niet.Of wil je me dan bewust niet zien ?Heb je zelf te lang in de zon gezeten?

@Nico Ik weet dat je (mede)oprichter bent van dit forum,en ik te gast ben,maar dat wat je gisteren flikte was gewoon heel fout,en mijn reactie daarop mischien wat hard..Maar geloof dat je je er inmiddels zelf ook bewust van bent dat het een foute actie was.Dus zoals hans dan zegt "no hard feelings"maar los de problemen met Jeffrey alsjeblieft op.En laten we gewoon doorgaan om het gezellig te houden,en dit gebeuren zo snel mogelijk vergeten.
Laatst gewijzigd door Semtex op 13 mei 2012, 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door NICO! »

Semtex schreef: Dat het niet al te lekker liep tussen Jeffrey en Nico was al duidelijk,in de dagen voor deze meeting.Dat blijkt onder ander uit het verwijderen van replies in het meeting topic,en toen het openen van een nieuw topic onder de naam "voor wie is dit forum".Voor mij lijkt dit dan ook sterk op een persoons gerichte actie van zijn kant,om op het laatste moment toch nog even proberen de boel te verzieken. Ook zeer zeker door de dag daarna een nieuw(mede) organisator aan te wijzen.
Ik had me voorgenomen niet meer te reageren, maar als er echte onwaarheden staan dan toch maar even.

Dat het niet lekker loopt tussen mij en Jeffrey is wel duidelijk en de oorzaak daarvan is dat we op organisatorisch gebied een aantal misverstanden hadden. Die zaken hadden voorkomen kunnen worden en daarmee ook de ergernissen die het met zich mee bracht. En ja, er zijn momenten geweest, gisteren zelfs, dat ik het idee had om afscheid van Jeffrey te nemen.
Dat heb ik echter niet gedaan, omdat Jeffrey verschrikkelijk zijn best doet om leuke en goede dingen te organiseren en daarvoor verdient hij respect.

Op dit moment heb ik manier bedacht waarop alle zaken die met het organiseren van meetings en evenementen gezamenlijk kunnen worden besproken door de organisatoren, moderators en beheerders. Zodat dit soort fouten en ja zoals ik al eerder heb gezegd, heb ik fouten gemaakt, niet meer kunnen voorkomen.

De reden dat ik een reactie van Jeffrey heb verplaatst, was omdat ik en dat kan je nalezen, wil dat dit soort zaken niet meer op het forum besproken worden, maar via pb. Lees maar na, dat heb ik geschreven.

Als jij denkt dat ik moedwillig de boel heb willen verzieken, dan sla je de plank volledig mis. Hoe mis is niet uit te leggen, maar niets daarvan is waar. Dat je dat niet zult geloven, is niet mijn probleem, maar dat is de waarheid.

Dus ik weet niet hoe vaak ik nog sorry moet zeggen, ik heb het zelfs via pb bij Jeffrey gedaan, maar dit zal mijn laatste bijdrage zijn in deze post. Vanavond om een uurtje of 10 sluit ik dit topic. Verwijderen zal ik het zeker niet.

The End.

Ik zie dat je het bericht nog iets hebt aangepast en met het laatste stuk ben ik het helemaal eens.
Laatst gewijzigd door NICO! op 13 mei 2012, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Toevoeging
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Semtex »

@nico tijdens het plaatsen van jou laatste reactie,had ik nog wat toegevoegd aan het laatste gedeelte van mijn post.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door NICO! »

Zie mijn laatste zin ;-)
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Edition30 »

Nu gelukkig alles is uitgesproken lijkt het mij een mooi moment om dit topic te sluiten.

Kunnen we op het (door Nico opgerichte en) door ons gemaakte forum weer gaan hebben over onze hobby, De GTI!
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
ijsberg
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 apr 2012, 20:45
Type auto: GOLF VI GTI ADIDAS
Locatie: randstad
Contacteer:

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door ijsberg »

helemaal mee eens Rens
nou is het idd wel duidelijk gedane zaken nemen geen keer hup zander over en weer door gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Luca »

Semtex schreef:
Luca schreef:Denk dat NICO het goed bedoelde en niet voor Jan LUL om 06:34 achter z'n pc ging zitten en nu krijgt hij een beste bak stront over hem heen :?
Miscommunicatie wie wat bepaald over welke meeting misschien ???
Denk dat Nico meer dan z'n best doet voor het forum en ook Jeffrey altijd druk is met z'n meetings dus een combinatie van die 2 moet alles goedkomen toch :P
Hij zat zo vroeg achter de computer,omdat hij naar JD moest voor een chip.Hij zou later misschien ook nog even naar den helder komen.Maar in plaats van te posten IK kom niet,werd het zoiets van, jullie komen allemaal niet.En miscomunicatie?. jeffrey gat toch ook niet JD opbellen om te zeggen dat Nico niet komt voor zijn chip.
Moest hij zoeken waar JD was dan ofzo op z'n computer ??? Lijkt erop dat jij denkt dat Nico z'n computer aan heeft gezet voordat hij dus naar JD moest om een meeting te vergallen, jammer man.........
Als dat wel het geval is zou Nico wel heel erg triest zijn en neem ik m'n woorden terug maar kan het me niet voorstellen dat iemand zoiets doet.

@wehoo Die bak komt pas na jouw bericht ??? :lol: yeah right
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Dirk »

@ Nico, lees nu dit hele topic pas joh! hahaha sorry voor mijn reactie in dat "speciale gedeelte" als ik dit had gelezen had ik die vraag niet hoeven vragen :P Maar goed verders is het weer klaar nu lijkt me en kan er weer gewoon door georganiseerd worden :)
Audi A4 1.8 TFSI
Gesloten

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten