KLACHT meeting den Helder

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
HansR32
Berichten: 510
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
Type auto: Golf mk5 R32
Locatie: Friesland

KLACHT meeting den Helder

Bericht door HansR32 »

Wil hierbij even mijn erhaal kwijt over de meeting in Den Helder.
Het topic is ineens gesloten en de meeting afgelast.... ZAT BIJNA IN DE AUTO !!!!!
Hoe kan het gebeuren dat Jeffrey een meeting organiseert, er vervolgens wat mensen afzeggen en dat er dan "twee voor twaalf" op het laatse moment de hele boel wordt afgelast door Nico... :x Daarna gaat ook het topic nog eens op slot.

Ik ben een reeel persoon, en sta open voor kritiek en eerlijkheid, maar hier snap ik niks van.
Zal me in ieder geval wel 5x bedenken voor dat ik ooit weer naar een meeting van deze club ga :cry:

Ik snap dat je niet iedereen persoonlijk op het laatste moment kunt afbellen, maar of dit nou de manier is....

Moest het even kwijt.
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door NICO! »

Ik zal het uitleggen.

Toen bleek dat er slechts 4 mensen op de lijst stonden, vond ik het niet netjes om mensen misschien voor niets naar de meeting te laten rijden.
Vandaar dat ik om 6.34 uur vanochtend de beslissing heb genomen om de meeting voor wat betreft golfgtiforum.nl te annuleren. Ik wilde niet het risico lopen dat mensen voor niets er heen zouden rijden en dan boos op ons zijn dat ze daar alleen stonden. Dus als de meeting om 13.00 uur begint, denk ik dat 6.30 uur ruim van tevoren is. Vervolgens besloot Jeffrey dat hij vond dat de meeting toch door moest gaan en om verwarring te voorkomen heb ik dat bericht verwijderd.

Dus ik heb liever dat je boos op me bent dat je benzine niet gebruikt hebt, dan dat je er voor niets naartoe bent gereden.
Als dit voor jou een reden is om niet maar naar meetings te komen is dat jammer, maar je eigen keuze.

Volgens mij kan je er natuurlijk alsnog heen rijden, maar ik kan geen mensen daar aanwezig garanderen en daar draait het om.
Waarschijnlijk is Jeffrey er wel met wat mensen van het vwforum.nl

Mijn excuses als het over komt als verwarrend, dat was niet de bedoeling, ik wilde enkel zorgen dat mensen er niet voor niets naartoe rijden.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Edition30 »

Had mijn reactie hieronder gepost in de topic over de meeting zelf, maar hier nog maar keertje neergezet.

Sorry Nico,

Kan het niet helemaal volgen (jou opmerking over het niet doorgaan en de reactie op een pb(?) van Jeffrey.... komen dan ook voor mij uit de lucht vallen).

Als er een meeting door iemand wordt geregeld en er een lijst is gemaakt van deelnemers, dan kan toch iedereen zien wie er komen. Als er dan vier personen op staan, dan weet je dat je daar met zijn vieren staat. Je gaat er dan toch niet van uit dat er dan 20 deelnemers zijn. Denk ik nou te simpel of is het dan toch hogere wiskunde.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door NICO! »

Ik weet het, wat ik ook doe, ik doe het toch niet goed. De bedoeling was goed en excuses is ook niet genoeg. Sorry.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Edition30 »

NICO! schreef:Ik weet het, wat ik ook doe, ik doe het toch niet goed. De bedoeling was goed en excuses is ook niet genoeg. Sorry.
Opmerking van mijn kant was een vraag en geen verwijt Nico, weet toch dat je het beste met ons voor hebt. Vandaar ook dat ik het niet snapte. Je wilde dus alleen maar waarschuwen voor het feit dat sommige een (lang) stuk gingen rijden om maar een paar forummers te ontmoeten. ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik sta in Den Helder met de mensen die op de lijst behalve die zich hebben afgemeld en mensen van de andere fora's.
Ik heb deze meeting georganiseerd en als het niet door zou gaan dan moet ik dat zeggen om dat ik de meeting heb georganiseerd en niet Nico.
Wij staan daar nu omdat Hansr32 ook wou komen maar doordat Nico dat bericht heb geplaatst kom die dus niet.
Ik vind dit heel jammer en vele andere met mij dat het zo moet lopen.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door NICO! »

Sorry hoor, maar ik bepaal of een evenement van dit forum door gaat. Ik bepaal of er andere fora uitgenodigd worden voor een GolfGTIforum evenenement. Als jij dat wil doen, vraag dat eerst even. Deze discussie hebben we al eens eerder gehad, eerst vragen en dan doen!
Er stonden inclusief jij Jeffrey, nog maar 4 mensen van dit forum op de lijst. Dat is niet genoeg om een GGF meeting van te maken.

Dus ik snap niet wie de "vele anderen" zijn die het met je eens zijn, want dat kunnen er 3 zijn. Aan die drie bied ik mijn excuses aan.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Floppie
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 apr 2011, 11:05

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Floppie »

Ik (kennelijk ook 1 van "die drie") had de annulering niet eens meer gelezen. Ik zit ook niet elke 5 minuten op het forum.
Het leek me wel leuk en liet het afhangen van het weer. Had me dan ook nog niet opgegeven.

Op persoonlijke titel:
Het maakt mij niet uit wie welke meeting organiseert maar ben wel van mening dat DIE organisator dan ook uiteindelijk bepaald of, en in welke vorm, het al dan niet door gaat.
Ben er dus wel geweest en ondanks de geringe opkomst toch wel even gezellig.
Ook een leuke locatie voor een meeting.
Grtz. Floppie

VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Edition30 »

NICO! schreef:Sorry hoor, maar ik bepaal of een evenement van dit forum door gaat. Ik bepaal of er andere fora uitgenodigd worden voor een GolfGTIforum evenenement. Als jij dat wil doen, vraag dat eerst even. Deze discussie hebben we al eens eerder gehad, eerst vragen en dan doen!
Er stonden inclusief jij Jeffrey, nog maar 4 mensen van dit forum op de lijst. Dat is niet genoeg om een GGF meeting van te maken.

Dus ik snap niet wie de "vele anderen" zijn die het met je eens zijn, want dat kunnen er 3 zijn. Aan die drie bied ik mijn excuses aan.

Met alle respect Nico, maar ik hoop wel dat het ons forum is en dat het ons forum blijft. Je bent natuurlijk wel forum eigenaar, maar het draait (hoop ik) toch wel om ons en niet om de persoon "Ik Nico".
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
HansR32
Berichten: 510
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
Type auto: Golf mk5 R32
Locatie: Friesland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door HansR32 »

Jeffreyvdt schreef:Ik sta in Den Helder met de mensen die op de lijst behalve die zich hebben afgemeld en mensen van de andere fora's.
Ik heb deze meeting georganiseerd en als het niet door zou gaan dan moet ik dat zeggen om dat ik de meeting heb georganiseerd en niet Nico.
Wij staan daar nu omdat Hansr32 ook wou komen maar doordat Nico dat bericht heb geplaatst kom die dus niet.
Ik vind dit heel jammer en vele andere met mij dat het zo moet lopen.
Dit is nou EXACT wat ik bedoel.... ik ben altijd serieus van plan geweest om te gaan.
Maar omdat er met koeieletters AFGELAST stond ben ik uiteraard thuis gebleven... erg jammer aangezien er niet vaak meetings in het noorden zijn.

@Nico no hard feelings, ik begrijp dat jij het ook goed bedoeld, je wilt voorkomen dat mensen voor niks rijden. Echter... deze meeting is georganiseerd door Jeffrey, het is volgens mij dan niet netjes dat deze wordt afgelast door een derden. Ieder die naar zo'n meeting gaat WEET dat ie de kans loopt dat er weinig mensen zijn. E.e.a. hangt af van vele factoren w.o. het weer.

Enfin, ben alweer een beetje rustiger :mrgreen:
Zal de volgende keer wel kijken wat er qua meetings voorbij komt.
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Gebruikersavatar
HansR32
Berichten: 510
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
Type auto: Golf mk5 R32
Locatie: Friesland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door HansR32 »

NICO! schreef:Sorry hoor, maar ik bepaal of een evenement van dit forum door gaat..
Klinkt redelijk arrogant... jammer Nico ben ik totaal niet met je eens...
Wanneer mensen ergens willen afspreken via dit forum ga ik hiervoor ECHT geen goedkeuring aan jou vragen hoor sorry..... :shock:
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Vince82 »

HansR32 schreef:
NICO! schreef:Sorry hoor, maar ik bepaal of een evenement van dit forum door gaat..
Klinkt redelijk arrogant... jammer Nico ben ik totaal niet met je eens...
Wanneer mensen ergens willen afspreken via dit forum ga ik hiervoor ECHT geen goedkeuring aan jou vragen hoor sorry..... :shock:

Hans, ik denk ik dat Nico bedoeld of iets onder de vlag van het GTI forum georganiseerd wordt of dat het een initiatief is van een groepje mensen die op het forum actief zijn en die willen afspreken met elkaar.
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door NICO! »

HansR32 schreef:
NICO! schreef:Sorry hoor, maar ik bepaal of een evenement van dit forum door gaat..
Klinkt redelijk arrogant... jammer Nico ben ik totaal niet met je eens...
Wanneer mensen ergens willen afspreken via dit forum ga ik hiervoor ECHT geen goedkeuring aan jou vragen hoor sorry..... :shock:
Als mensen via dit forum willen afspreken, dan is dat juist prima. Maar dit was een meeting georganiseerd namens en door de organisatie van het forum. Dus Jeffrey deed het niet op persoonlijke titel, zoals de vrijdagavond in Zoetermeer, maar uit naam van dit forum. Om die reden heb ik er wel iets over te zeggen, waar ik over de vrijdagavond meeting niets te zeggen heb. Dat is het verschil.

Dus als er staat georganiseerd door het forum dan heb ik wel inspraak, staat er bij dat Jeffrey het op persoonlijke titel doet, heb ik er niets over te zeggen.

Maar ik heb de oplossing. Jeffrey doet waar hij het beste in is, parkeerplaats meetings en voor de andere meetings gaat Vince82 de zaken regelen. Met beide zaken ga ik me, nadat ik toestemming heb gegeven, in de afwikkeling niet meer bemoeien. Doet iemand iets op persoonlijke titel bemoei ik me er helemaal niet mee, tenzij het gevolgen heeft voor de goede naam van het forum.

Iedereen akkoord?
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door wehoo »

NICO! schreef:Iedereen akkoord?
Nope....
Het is de toon die de muziek maakt. Het zijn de woorden "ik bepaal", "ik moet toestemming geven", die de muziek geen ritme geven (om in beeldspraak te blijven). Ik denk dat het niet zo bedoeld is, maar het "hakt" er wel in. Als moderator (er zijn er meer dacht/lees ik) / forumoprichter voel je je verantwoordelijk. Dat is logisch en daar is niets mis mee. Elk forum heeft personen (en dat zijn er meerdere) die er op letten dat een forum loopt, to the point is en er geen misbruik van wordt gemaakt. Vrijheid blijheid gaat in deze niet altijd op.
Hier ontstaat het misverstand dat meetingen zowel op eigen titel als op forumtitel worden georganiseerd. Dit met als doel zoveel mogelijk personen te benaderen en te laten komen. Misschien dat daarom ook steeds de andere fora erbij worden genoemd. (persoonlijk vind ik dat overbodig).

Ik bedenk me nu, dat de Ringrit 2012 (en 2011) zonder toestemming is gemaakt, op eigen titel, maar wel voor de forumleden en met gebruik makend van het forumlogo.
Daar heeft (tot nu toe) niemand over geklaagd. Ik ga ervan uit dat de Ringrit ook door kan gaan als ik zelf verhinderd zou zijn. Dat lijkt me mijn verantwoordelijkheid en dat los ik op door zoveel mogelijk informatie daarover te posten.

Tenslotte denk ik dat iedereen, die zich ertoe geroepen voelt, iets kan/mag organiseren. Kijk maar naar de Geldropmeeting. Daar hoef je geen organisator voor te zijn, te hebben en voor in het leven te roepen. Ik ben tegen dergelijke betitelingen, zoals die hier wordt gevoerd. Je bent organisator van een evenement/activiteit i.m.o. niet van een forum.

Terug naar de beeldspraak: Goede muziek maak je met meer personen. Ook al staat er soms maar één op het podium; de rest werkt op de achtergrond. Als de band optreedt, wordt ook de bandnaam genoemd. ;)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
HansR32
Berichten: 510
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
Type auto: Golf mk5 R32
Locatie: Friesland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door HansR32 »

wehoo schreef:
NICO! schreef:Iedereen akkoord?
Nope....
Het is de toon die de muziek maakt. Het zijn de woorden "ik bepaal", "ik moet toestemming geven", die de muziek geen ritme geven (om in beeldspraak te blijven). Ik denk dat het niet zo bedoeld is, maar het "hakt" er wel in. Als moderator (er zijn er meer dacht/lees ik) / forumoprichter voel je je verantwoordelijk. Dat is logisch en daar is niets mis mee. Elk forum heeft personen (en dat zijn er meerdere) die er op letten dat een forum loopt, to the point is en er geen misbruik van wordt gemaakt. Vrijheid blijheid gaat in deze niet altijd op.
Hier ontstaat het misverstand dat meetingen zowel op eigen titel als op forumtitel worden georganiseerd. Dit met als doel zoveel mogelijk personen te benaderen en te laten komen. Misschien dat daarom ook steeds de andere fora erbij worden genoemd. (persoonlijk vind ik dat overbodig).

Ik bedenk me nu, dat de Ringrit 2012 (en 2011) zonder toestemming is gemaakt, op eigen titel, maar wel voor de forumleden en met gebruik makend van het forumlogo.
Daar heeft (tot nu toe) niemand over geklaagd. Ik ga ervan uit dat de Ringrit ook door kan gaan als ik zelf verhinderd zou zijn. Dat lijkt me mijn verantwoordelijkheid en dat los ik op door zoveel mogelijk informatie daarover te posten.

Tenslotte denk ik dat iedereen, die zich ertoe geroepen voelt, iets kan/mag organiseren. Kijk maar naar de Geldropmeeting. Daar hoef je geen organisator voor te zijn, te hebben en voor in het leven te roepen. Ik ben tegen dergelijke betitelingen, zoals die hier wordt gevoerd. Je bent organisator van een evenement/activiteit i.m.o. niet van een forum.

Terug naar de beeldspraak: Goede muziek maak je met meer personen. Ook al staat er soms maar één op het podium; de rest werkt op de achtergrond. Als de band optreedt, wordt ook de bandnaam genoemd. ;)
Weet best dat iedereen de beste intenties heeft, we hebben tenslotte allemaal het zelfde uitgangspunt: "Petrolheads".

Wehoo, sluit me volledig bij je aan.
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door wehoo »

HansR32 schreef:
wehoo schreef:Weet best dat iedereen de beste intenties heeft, we hebben tenslotte allemaal het zelfde uitgangspunt: "Petrolheads".
Wehoo, sluit me volledig bij je aan.
Moderatoren worden op fora altijd direct aangesproken. En (meestal) voelen ze zich ook direct aangesproken. Logisch vanuit hun verantwoordelijkheid. Het is tenslotte hun forum. Zeker als de moderator ook "bekend" is. Dit in tegenstelling tot de leden van een forum, die vaak vanuit hun anonimiteit vanalles kunnen "schreeuwen" en "beweren". Bevalt het forum ze niet, kunnen ze vertrekken naar andere fora of terugkomen onder een andere naam. Dat alles kan een moderator maar zeer moeilijk.
Zou het een club zijn, waarbij de leden elkaar (persoonlijk) kennen, zou er wellicht meer respect voor elkaar zijn.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Gti-Mar »

Terug naar de beeldspraak: Goede muziek maak je met meer personen. Ook al staat er soms maar één op het podium; de rest werkt op de achtergrond. Als de band optreedt, wordt ook de bandnaam genoemd.

Ik zeg,niks mis met deze tekst....erg mooi Wehoo
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door 73GTI »

was vandaag ook in den helder het was voor mij de 4de meeting waar ik was via dit forum.(zwaag,alphen a/d rijn,zoetermeer)
vandaag was de eerste keer dat het mis ging. bij mij gaat het zo: door hier op het forum rond te snuffelen kom je auto's tegen die je wel eens in het echt wil zien. dan kijk ik op de lijst en als ik dan zie dat(voor vandaag was dat Hansr32)een auto komt die ik graag wil zien dan meld ik me aan dat ik ook kom. bv ben naar zoetermeer gegaan omdat ijsberg kwam met zijn adidas edition.

wat ik vind!

1: als je je aanmeld voor een meeting dan weet je zeker dat je komt!!! niet o.v.b enz enz(muv noodgevallen natuurlijk)
2: gaat het niet door? min 1/2 dagen voor de meeting's datum doorgeven!(het weer kan je niet regelen natuurlijk)

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Gebruikersavatar
HansR32
Berichten: 510
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
Type auto: Golf mk5 R32
Locatie: Friesland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door HansR32 »

73GTI schreef:was vandaag ook in den helder het was voor mij de 4de meeting waar ik was via dit forum.(zwaag,alphen a/d rijn,zoetermeer)
vandaag was de eerste keer dat het mis ging. bij mij gaat het zo: door hier op het forum rond te snuffelen kom je auto's tegen die je wel eens in het echt wil zien. dan kijk ik op de lijst en als ik dan zie dat(voor vandaag was dat Hansr32)een auto komt die ik graag wil zien dan meld ik me aan dat ik ook kom. bv ben naar zoetermeer gegaan omdat ijsberg kwam met zijn adidas edition.

wat ik vind!

1: als je je aanmeld voor een meeting dan weet je zeker dat je komt!!! niet o.v.b enz enz(muv noodgevallen natuurlijk)
2: gaat het niet door? min 1/2 dagen voor de meeting's datum doorgeven!(het weer kan je niet regelen natuurlijk)

mvg lex
Normaliter was ik zeker aanwezig geweest, echter las ik eind van de ochtend 5 minuten voor vertrek dat e.e.a. was afgelast... anders was ik ZEKER gekomen... vind het zelf ook erg jammer. Had jullie graag willen ontmoeten.

Hopelijk volgende keer beter...
Wellicht kunnen we deze meeting in de herkansing gooien ?
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door theo »

Gti-Mar schreef:Terug naar de beeldspraak: Goede muziek maak je met meer personen. Ook al staat er soms maar één op het podium; de rest werkt op de achtergrond. Als de band optreedt, wordt ook de bandnaam genoemd.

Ik zeg,niks mis met deze tekst....erg mooi Wehoo
Ehh, ja?

Als ik de Rolling Stones hoor denk ik Mick Jagger;
Als ik de Doors hoor denk ik Jim Morrison;
Als ik ..

Lead zangers zijn vaak 10 keer zo bekend dan de rest van de band.

Kom op mannen, we zetten ons over dit misverstand heen en op naar de volgende meeting!
Laat dit een leerpunt zijn waaruit een mooie afspraak is gekomen om het in de toekomst het voorkomen.
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door wehoo »

theo schreef: Ehh, ja?
Als ik de Rolling Stones hoor denk ik Mick Jagger;
Als ik de Doors hoor denk ik Jim Morrison;
Als ik ..
Lead zangers zijn vaak 10 keer zo bekend dan de rest van de band.
In de genoemde voorbeelden en m.n. betreffende de "Stones" zal dit niet opgaan. Een ander voorbeeld is Pink Floyd. Daar staat de band centraal en niet de solo-artiest, als die er al is/was. Om bij dit laatste voorbeeld aan te sluiten en de strekking van het verhaal te verduidelijken: voor een goed optreden (=show) is meer nodig dan enkel de uitvoerende artiesten. Het gaat niet om de bekendheid, maar om de tot standkoming van iets.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Luca »

Denk dat NICO het goed bedoelde en niet voor Jan LUL om 06:34 achter z'n pc ging zitten en nu krijgt hij een beste bak stront over hem heen :?
Miscommunicatie wie wat bepaald over welke meeting misschien ???
Denk dat Nico meer dan z'n best doet voor het forum en ook Jeffrey altijd druk is met z'n meetings dus een combinatie van die 2 moet alles goedkomen toch :P
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Semtex »

Ik zal ook even wat zeggen over dit onderwerp.De meeting was deze keer door Jeffrey opgezet in het plaatsje den Helder.De reden hiervoor was om mensen van het forum van die kant van Nederland het eens wat makkelijker te maken om naar een meeting te komen.Het was een officiële forum meeting,maar de hoeveelheid inschrijvingen viel eigenlijk al de hele tijd tegen,maar toch waren degene op de lijst zeker van plan te komen.Ik heb een week voor de meeting nog aan Jeffrey gevraagd of het geen idee was om andere fora aan te spreken,om het aantal mensen een boost te geven.Hij maakte me toen duidelijk dat het echt voor dit forum zou zijn,dus ok dan maar minder mensen.Tot dat dan een paar dagen voor de meeting er ineens door Nico een bericht geplaatst wordt op een ander forum met een uitnodiging voor de meeting,iets wat Jeffrey juist al die tijd had vermeden.Hij was hier dus ook niet echt blij mee.Nou stonden we afgelopen vrijdag(de avond voor de meeting dag) met een groepje van leden, in Zoetermeer en hadden het nog even over het kleine aantal mensen dat zou komen,maar waren er allemaal over eens dat we zouden gaan en maakten een afspraak om samen op te rijden.Om toch het geheel even iets drukker te maken,besloot Jeffrey om op dat moment(01:00 snachts),om op andere fora een berichtje te plaatsen,dat er een GTI forum"mini meet"(dat was het inmiddels geworden) zou zijn in Den Helder,en dat als mensen het leuk vonden,ze best een kijkje mochten komen nemen(wel VAG).Niet zozeer als deelnemer natuurlijk,want ze zijn geen forum lid,maar meer als belangstellende zeg maar.Alles was ok,tot dat er op de ochtend van de meeting zelf, ineens door Nico wordt besloten even de boel te gaan regelen,door voor andere mensen te besluiten dat het dagje uit wat ze gepland hadden, niet door ging.Ik heb Jeffrey toen een SMS gestuurd,wat dat nou weer te betekenen had,dit is dan 2 uur voor dat we afgesproken hadden bij de Shell Schiphol.Hij heeft toen snel even gepost op het forum dat het wel degelijk doorging.Ook op de andere forums was inmiddels door Nico gepost dat het niet doorging.En toen werd als klap op de vuurpijl,door Nico het bericht dat het wel door ging even verwijderd en het topic over de meeting gesloten.Wij waren inmiddels al onderweg naar Den Helder,maar konden de mensen van het forum dit dus niet meer laten weten.Met als gevolg dat juist diegene waarvoor de meeting nog in Den helder was (omdat hij uit Friesland komt,even de dijk over blazen) afgeschrikt werd, en dus niet is gekomen.Ik snap echt niet waar dit allemaal voor nodig was.Jeffrey heeft echt z'n best gedaan om er wat van te maken,en dan word er op het laatste moment roet in het eten gegooid .En dan wil men ook nog eens het organiseren van meetings van hem afnemen,alsof hij wat fout heeft gedaan.Er is er maar een die het forum een slechte naam heeft gegeven,zoals je in het eerste bericht kan lezen(Zal me in ieder geval wel 5x bedenken voor dat ik ooit weer naar een meeting van deze club ga :cry: )
,en dat is Nico.Als hij gewoon nix had gedaan,was alles perfect gelopen,en was het een mini meeting geweest onder de vlag van het GTI forum,waar niemand zich voor hoeft te schamen(behalve al die forum leden die niet zijn gekomen).

Even voor de duidelijkheid,wij hebben verder echt een gezellige dag gehad.Bakkie op het terras van het steak house,lekker OHen over de wagens,er zijn ook een paar VAG rijders uit de omgeving daar,even komen kijken naar onze "bolides".Lekker zonnetje,soms een miezerig klein buitje(heb een verbrande kop gekregen trouwens).En ook nog eens een Pizza laten komen en die gezellig naast de wagens opgegeten.Alles was ok,behalve dat we dus Hans miste.De man waarvoor we dus naar Den Helder waren gekomen.We hebben trouwens nog overwogen om naar Friesland te rijden,en dan daar nog even een meet te doen,maar is niet gemakkelijk om snel te communiceren via het forum en mobiele telefoon.
Laatst gewijzigd door Semtex op 13 mei 2012, 09:06, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door Semtex »

Luca schreef:Denk dat NICO het goed bedoelde en niet voor Jan LUL om 06:34 achter z'n pc ging zitten en nu krijgt hij een beste bak stront over hem heen :?
Miscommunicatie wie wat bepaald over welke meeting misschien ???
Denk dat Nico meer dan z'n best doet voor het forum en ook Jeffrey altijd druk is met z'n meetings dus een combinatie van die 2 moet alles goedkomen toch :P
Hij zat zo vroeg achter de computer,omdat hij naar JD moest voor een chip.Hij zou later misschien ook nog even naar den helder komen.Maar in plaats van te posten IK kom niet,werd het zoiets van, jullie komen allemaal niet.En miscomunicatie?. jeffrey gat toch ook niet JD opbellen om te zeggen dat Nico niet komt voor zijn chip.
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: KLACHT meeting den Helder

Bericht door wehoo »

@Luca. Die bak komt pas na jouw bericht.

@Semtex. Geen nieuwe inhoud in je ongenuanceerd bericht. Alleen echt op de persoon gespeeld. Waarschijnlijk heeft de zon haar uitwerking niet gemist en had een hoofddeksel (petjes zijn o.a. daarvoor bedoeld) bescherming (ook voor dit forum) kunnen bieden. Als dit je laatste bericht was, wens ik je veel succes. Aangezien ik je niet ken in levende lijve, zal het mij niet opvallen als je op de 6de meeting of andere activiteit van dit forum weer aanwezig bent.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 gasten