Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door MkVI Nmgn »

Wat ik nu hier zeg heeft niks te maken met de ringrit maar rondom het Forum is de zweer niet meer zoals het was en daarom kijk ik een beetje de kat uit de Boom en dat hebben er denk ik meer, maar zet mij maar onder voorbehoud erbij.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
RonnyR20
Berichten: 579
Lid geworden op: 17 apr 2011, 22:17
Type auto: 7R

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door RonnyR20 »

NICO! schreef:Had verwacht dat de lijst langer zou zijn, ik mis Ronny, Tonnie en nog een paar regulars.
De reden dat ik nog niks heb laten horen is dat er nogal wat commentaar was op het tempo dat er gereden werd de laatste keer, voelde me toch wel een klein beetje aangesproken omdat ik voorop ree.......
Komt daar ook nog bij dat ik niet zeker weet of ik dan kan ivm andere verplichtingen
@Bzb je mag me er bij zetten maar dan wel onder voor behoud.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door bzb »

toppie! en ik opt ook voor gewoon doorijden zoals ronny deed, was gewoon gaaf!! mijn gti was nog stock toen en ging echt prima. en regelmatig stoppen zodat de boel weer bij elkaar kwam. niemand heeft er verder een probleem mee gahad dacht ik.

als je het niet kan handelen kan je altijd nog met de citroen ds club mee wellicht :lol:

het moet wel blijven zoals het was anders is het denk ik de laatste keer geweest.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door NICO! »

Ik kan je precies vertellen sinds wanneer de sfeer anders is, maar ik denk niet dat we die discussie opnieuw gaan doen. Ik blijf het wel jammer vinden dat een aantal mensen om die reden nog maar een tiende posten van voor de discussie. Dus het forum is hetzelfde gebleven, de mensen die er aan het posten waren zijn veranderd helaas. Zo gaat dat helaas op een forum, mocht je weten hoe dat te veranderen is, laat het dan weten.

@Ronny, Mijn mening is dat ieder het tempo rijdt wat hij leuk vindt. Wat een ander daar van vindt zou ik schijt aan hebben. Ieder doet tijdens zo'n rit toch zijn eigen ding en kiest met wie en hoe hij gaat rijden. Bij de lunch en bij de Ring zien we elkaar toch weer?
Groeten, Nico
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door bzb »

ik profiteer van de ruimte en reageer op alles wat loopt :oops:
Gebruikersavatar
superdave
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 jun 2011, 10:25
Type auto: GTE
Locatie: Kop NoordHolland

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door superdave »

@ronny, je was prima bij te houden! Je hebt altijd wel mensen die minder risico's nemen, no offense overigens.

Ik denk dat dit forum gewoon een groeifase meemaakt, hetzelfde effect zie je bij bedrijven die groeien. Niet te veel bij stilstaan, keep up the good work Nico!
Ik heb helaas gewoon wat minder tijd voor het forum, helaas heb ik andere prioriteiten, waardoor het forum en helaas zelf de GTI wat op de achtergrond verdwijnt. Probeer nog wel iedere dag alles te checken. :geek:
VW Golf GTE MY16
VCDS / VagCom Service Noord Holland
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door MkVI Nmgn »

bzb schreef:ik profiteer van de ruimte en reageer op alles wat loopt :oops:
En neukt alles met een hartslag ? Hahaha
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
superdave
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 jun 2011, 10:25
Type auto: GTE
Locatie: Kop NoordHolland

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door superdave »

MkVI Nmgn schreef:
bzb schreef:ik profiteer van de ruimte en reageer op alles wat loopt :oops:
En neukt alles met een hartslag ? Hahaha
:lol:
VW Golf GTE MY16
VCDS / VagCom Service Noord Holland
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door staffpride »

NICO! schreef:Ik kan je precies vertellen sinds wanneer de sfeer anders is, maar ik denk niet dat we die discussie opnieuw gaan doen. Ik blijf het wel jammer vinden dat een aantal mensen om die reden nog maar een tiende posten van voor de discussie. Dus het forum is hetzelfde gebleven, de mensen die er aan het posten waren zijn veranderd helaas. Zo gaat dat helaas op een forum, mocht je weten hoe dat te veranderen is, laat het dan weten.
Miss moet je dan maar langskomen op de Geheime GTI en R Gayboys BBQ van de zomer. Dan kunnen we het klassikaal bespreken.

Zal het eens in de groep gooien ;)
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door NICO! »

staffpride schreef:
NICO! schreef:Ik kan je precies vertellen sinds wanneer de sfeer anders is, maar ik denk niet dat we die discussie opnieuw gaan doen. Ik blijf het wel jammer vinden dat een aantal mensen om die reden nog maar een tiende posten van voor de discussie. Dus het forum is hetzelfde gebleven, de mensen die er aan het posten waren zijn veranderd helaas. Zo gaat dat helaas op een forum, mocht je weten hoe dat te veranderen is, laat het dan weten.
Miss moet je dan maar langskomen op de Geheime GTI en R Gayboys BBQ van de zomer. Dan kunnen we het klassikaal bespreken.

Zal het eens in de groep gooien ;)
:?:
Groeten, Nico
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door O2RS »

staffpride schreef:
NICO! schreef:Ik kan je precies vertellen sinds wanneer de sfeer anders is, maar ik denk niet dat we die discussie opnieuw gaan doen. Ik blijf het wel jammer vinden dat een aantal mensen om die reden nog maar een tiende posten van voor de discussie. Dus het forum is hetzelfde gebleven, de mensen die er aan het posten waren zijn veranderd helaas. Zo gaat dat helaas op een forum, mocht je weten hoe dat te veranderen is, laat het dan weten.
Miss moet je dan maar langskomen op de Geheime GTI en R Gayboys BBQ van de zomer. Dan kunnen we het klassikaal bespreken.

Zal het eens in de groep gooien ;)
Als je met het door jezelf benoemde Gay Lords groepje activiteiten wilt organiseren heeft denkik niemand daar een probleem mee.
Ga je de activiteiten echter uitgebreid op het forum benoemen, zoals de BBQ en de meeting in het topic van Burak vind ik dat persoonlijk echt respectloos naar Nico. Hoe denk je dat het bij Nico overkomt als hij ziet dat jullie onderling besloten meetings buiten het forum organiseren en deze dan wel gezellig op het forum evalueren? Het dan in de groep gooien of Nico misschien langs kan komen om e.e.a. te bespreken doet daar nog een schepje bovenop! No hard feelings, het zal mij echt een worst wezen hoe of wat, maar zo denk ik erover!!!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door MkVI Nmgn »

In mijn opzicht is Nico gewoon welkom en andere forum leden maar der zijn meerdere hechte groepjes binnen dit forum en dat zijn niet alleen onze R gay vrienden en die petjes in die gti.
En pronken met foto's van een meeting het was eerder een hobby middag...
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door staffpride »

NICO! schreef: :?:
Details volgen later Nico, zit nog in de planning ;)

Eerst moet de temperatuur een beetje omhoog :mrgreen:
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door staffpride »

O2RS schreef:
Als je met het door jezelf benoemde R Gayboys groepje activiteiten wilt organiseren heeft denkik niemand daar een probleem mee.
Ga je de activiteiten echter uitgebreid op het forum benoemen, zoals de BBQ en de meeting in het topic van Burak vind ik dat persoonlijk echt respectloos naar Nico. Hoe denk je dat het bij Nico overkomt als hij ziet dat jullie onderling besloten meetings buiten het forum organiseren en deze dan wel gezellig op het forum evalueren? Het dan in de groep gooien of Nico misschien langs kan komen om e.e.a. te bespreken doet daar nog een schepje bovenop! No hard feelings, het zal mij echt een worst wezen hoe of wat, maar zo denk ik erover!!!
:lol:
MVG EMServices

Afbeelding
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door O2RS »

Tonnie,

Het gaat er toch helemaal niet om dat er hechte groepjes zijn, dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Ik heb een beetje het idee dat Nico het in veel opzichten toch nooit goed kan doen. Als Erwin dan zegt dat hij wel zal overleggen of Nico welkom is op de Gay Lords BBQ (om waarschijnlijk weer over het afgesloten gedeelte verder te discusseren), dan denkik van komop joh. Maar goed misschien zie ik het wel in de verkeerde context en was mijn reactie een beetje overtrokken.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door staffpride »

O2RS schreef:Tonnie,

Het gaat er toch helemaal niet om dat er hechte groepjes zijn, dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Ik heb een beetje het idee dat Nico het in veel opzichten toch nooit goed kan doen. Als Erwin dan zegt dat hij wel zal overleggen of Nico welkom is op de GTI petjes en R Gayboys BBQ (om waarschijnlijk weer over het afgesloten gedeelte verder te discusseren), dan denkik van komop joh. Maar goed misschien zie ik het wel in de verkeerde context en was mijn reactie een beetje overtrokken.
Ter info: voor de hele discussie begon zagen wij elkaar al regelmatig en snap ook niet dat er gelijk over "meetings" buiten het forum om wordt gesproken.
Toevallig was Burak er nu bij, omdat hij een week eerder bij mij en maurice was geweest voor wat dingen. Hij woont hier om de hoek, dus we hebben gevraagd of hij zin had om langs te komen.
Hij plaatst er dan een foto van in zijn Topic en daar komt dan gelijk commentaar op. Ook niet erg motiverend om dan nog eens zoiets te posten lijkt me.

Geloof toch niet dat het de bedoeling is dat op het forum vermeld hoeft te worden, wat en wanneer wij wat doen??

Snap ook niet dat er nog steeds over een gesloten gedeelte wordt gesproken, dat hoofdstuk is toch afgeloten lijkt me.

Nico zegt dat hij wel een idee heeft waarom het rustiger is, maar wil de discussie niet opnieuw oprakelen op het forum.
Dan nodig ik hem uit om eens langs te komen en jij gaat er een heel eigen verhaal van maken en je eigen conclusies op trekken.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door golfruud »

staffpride schreef:
NICO! schreef: :?:
Details volgen later Nico, zit nog in de planning ;)

Eerst moet de temperatuur een beetje omhoog :mrgreen:
Worden er nog meer leden uitgenodigd ??
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door O2RS »

Erwin,

Zoals al aangegeven zal ik het dan wel in de verkeerde context geplaatst hebben.
Ik meen mij het herinneren dat jij aangaf dat je wel even "in de groep zou gooien" of Nico ook langs kon komen, misschien was mijn interpretatie daaromtrent wel verkeerd, maar ik vond dat niet heel erg sociaal.
Begrijp mij goed; persoonlijk irriteer ik mij totaal niet aan welke meeting/bbq/toevallig samenkomen of wat dan ook er onderling afgesproken wordt. Alleen als je weet dat er reacties zullen komen van; Is dit buiten het forum afgesproken en ik had dit ook wel leuk gevonden dan vraag ik mij af of je dat dan wel openbaar op het forum moet bespreken.
Maar goed.....ik begrijp jouw beredenering ook echt wel hoor!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door staffpride »

golfruud schreef: Worden er nog meer leden uitgenodigd ??
Dat was eigenlijk niet de bedoeling, dit wordt een BBQ van een klein groepje vrienden onder elkaar met vrouwen en kinderen.
Ter verduidelijking, wij komen ook op elkaars verjaardag en daar nodigen we ook niet het hele forum voor uit.

Dat ik Nico uitnodig was ook naar aanleiding van zijn reactie op het afnemen van het aantal posts van bepaalde leden.
Denk dat iedereen met een beetje fantasie begrijp wie hij daar mee bedoelde.
Nico is hier wel eens meer geweest, dus hij weet waar hij moet zijn ;)

Mocht er animo zijn voor een forum BBQ, zoals ik meen te begrijpen uit je reactie, dan zou je miss een poll op kunnen zetten om te peilen en dan wat organiseren.
Mij lijkt het wel wat. Ik wacht het af
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door staffpride »

O2RS schreef:Erwin,

Zoals al aangegeven zal ik het dan wel in de verkeerde context geplaatst hebben.
Ik meen mij het herinneren dat jij aangaf dat je wel even "in de groep zou gooien" of Nico ook langs kon komen, misschien was mijn interpretatie daaromtrent wel verkeerd, maar ik vond dat niet heel erg sociaal.
Begrijp mij goed; persoonlijk irriteer ik mij totaal niet aan welke meeting/bbq/toevallig samenkomen of wat dan ook er onderling afgesproken wordt. Alleen als je weet dat er reacties zullen komen van; Is dit buiten het forum afgesproken en ik had dit ook wel leuk gevonden dan vraag ik mij af of je dat dan wel openbaar op het forum moet bespreken.
Maar goed.....ik begrijp jouw beredenering ook echt wel hoor!
Denk idd dat je dat verkeerd hebt geïnterpreteerd, maar ja no worry's ben zeer sociaal :mrgreen:

Ik ben van mening dat het face to face wat makkelijker communiceren is (vandaar de uitnodiging), want op een forum krijg je gelijk weer allerlei bemoeienissen van alle kanten. (daar heb jij dan weer gelijk in ;) )

Maar heb het idee dat we nu aan topicvervuiling doen :o Dus back on topic maar dan weer :mrgreen:
MVG EMServices

Afbeelding
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door O2RS »

Heb jij jezelf al aangemeld dan...? ;)
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door staffpride »

O2RS schreef:Heb jij jezelf al aangemeld dan...? ;)

Voor wat?
MVG EMServices

Afbeelding
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door O2RS »

De ringrit natuurlijk...back on topic...;)
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door staffpride »

Hahaha, wist niet meer welk topic we zaten :lol:

Maar nee, heb me niet aangemeld ik kan niet, heb dan een BBQ ;) :lol: (geintjeee)
MVG EMServices

Afbeelding
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Ringrit 2013: Nurburgring toertocht zondag 30 juni 2013

Bericht door O2RS »

Hahahaha...dat is juist ideaal kunnen we naast de mogelijkheid tot lunch ook diner toevoegen aan het programma van die dag..;)
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gesloten

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten