Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door NICO! »

Hier kan je napraten en alle foto's en video's plaatsen.
Groeten, Nico
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door bzb »

tjongejongejongejongejonge wat een topdag!!!! weinig tijd verkloot ondeweg, lekker gegeten, diegene die de toer wilden doen hebben dat gedaan en die de ring op wilde ook!! het is heerlijk weer, en dat gold zeker ook op de ring, hele dag droog perfecte grip maar ook weer niet te heet. ben net weer terug en zal mijn record ronde een op youtube zetten :mrgreen:

we hebben de gti's laten doen waarvoor ze zijn al met al :)

mijn standaard remmen hielden zich voorbeeldig deze keer, ik denk dat dat komt omdat ik hem mooi recht heb gezet voor en achter op de schroefset, en voor een derde hardere demping heb gezet, hierdoor duikt hij minder en doen de achterremmen meer werk, deze zijn zichtbaar goed gebruikt na vandaag, voor werd de boel zo heet dat beide vw logo's er zijn afgesmolten uit het velgenhart :mrgreen:

zal vast mijn ronde tijd verklappen van brug naar brug, 9 minuut 22 seconden dames en heren :D
Laatst gewijzigd door bzb op 30 jun 2013, 20:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Golf88 »

Het was inderdaad een top dag! Heb me kostelijk vermaakt met deze heerlijke toertocht en circuit bezoek :)

Ik ben het niet helemaal met bzb eens dat er geen tijd verkloot is, we hebben slechts een keer of 10 (?) hoeven draaien omdat we de verkeerde afslag hadden genomen? :lol:

De sfeer was wel super, het weer was goed en er zijn naar mijn weten geen brokken gevallen. Wat wil je nog meer?

Ik ga zometeen ook aan de slag met mijn filmmateriaal. Heb een groot gedeelte van de tocht en mijn rondje op de ring gefilmd 8-)
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door bzb »

ik ben op tijd uit de route "gestapt" merkte ik al
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door bluetiger »

Ik heb ook een topdag gehad :) Ik zeg volgend jaar weer,
De navigatie was idd niet helemaal geweldig maar dat heeft ook wel weer zijn charme. Volgend jaar zal ik proberen een sluitende tomtom te maken. Ik weet nu waar de missers zitten.

Ik zal me film materiaal eens bekijken. Staan vrij weinig gti´s op :lol:

Wes, nog bedankt voor de leuke terug reis, de benzine meter liep t laatste stuk in duitsland wel erg hard terug maar kon nog net thuis redden 8-)

Afbeelding
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
dannyvw
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 jan 2012, 11:33
Type auto: Audi RS4

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door dannyvw »

Ook net een half uurtje thuis
terug weg paar keer file gehad maar toch nog even 270 op teller aan kunnen tikken.

Verder Was het een super geslaagde dag veel plezier gehad en super weer !
Volgend jaar zeker weer bij !
Golf 5 GTI Edition 30
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door O2RS »

Was een top dag en ook een erg mooie route!
Kortom genoten!!

De terugweg op de autobahn was het erg druk dus niet kunnen toppen, maar nog wel even gespeeld met een BMW M3 (E36 321pk),
dat ging leuk gelijk op tot 240km/h.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
Meik
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 aug 2012, 11:23
Type auto: Golf MK6 GTI DSG
Locatie: Zuid Holland

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Meik »

Wat een Topdag!

Prachtige route en lekker kunnen "spelen"

We hebben nog een tijd bij de ring staan kijken naar alles wat voorbij kwam :)

Daarna zijn we via Koblenz over de A3 naar Essen gereden en vervolgens over Arnhem naar huis. Totaal 941 km met een gemiddel verbruik van 1 op 9.3 dus dat valt mee! Met de GTI nog even de 259 KM op de digitale teller kunnen aantikken maar het was aardig druk.

Bedankt allemaal!
Groet,
Meik

Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door bzb »

Koreaan
Berichten: 269
Lid geworden op: 16 jan 2012, 19:37
Locatie: Friesland

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Koreaan »

Hey jongens

Ook wij hebben een toptijd gehad. Ik vond de lange toerrit geen probleem.
Zodra we thuis zullen wij foto's plaatsen. Als het volgend jaar past komen we zeker weer en nemen we misschien de polo ook mee.

Groetjes bas en iteke!
Laatst gewijzigd door Koreaan op 01 jul 2013, 08:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Lay »

Mannen, het was top gister.
Uiteindelijk toch de ring op gegaan met de RS en heb het ringvirus te pakken :mrgreen: .
Leuk groepje, gezellig gelunched en gelachen. Wat een mooie route!
Wist niet dat Duitsland zo mooi was.
Zijn de mannen uit Amsterdam noord nog goed aangekomen? 8-)

bzb, top georganiseerd en bedankt dat ik mee mocht :lol:.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij!!

Groetjes.
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door 73GTI »

heren,

Was toppie gisteren, het weer de toer het eten en de ring (vooral de ring 8-) )
Dat valt nog niet mee een R32 over de ring sturen het zweet liep langs me r..t :lol:
ben er de volgende keer vast wel weer bij 8-)

@Lay
Ja jongen wij zijn ook heelhuids thuisgekomen.
Was erug gezellig en we komen je wel weer eens tegen.

PS: goed dat jullie toch nog ff de ring hebben gereden, das gewoon een must.

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Lay »

@Lex,

Idd, jullie hebben me overtuigd om op de ring te gaan!
Was het niet van plan maar na jullie enthousiaste verhalen moest ik er ook aan geloven.
Geen spijt van! Ik zie jullie vast weer!
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door 73GTI »

Lay schreef:@Lex,

Idd, jullie hebben me overtuigd om op de ring te gaan!
Was het niet van plan maar na jullie enthousiaste verhalen moest ik er ook aan geloven.
Geen spijt van! Ik zie jullie vast weer!
Zo is dat :lol:

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Ralphd
Berichten: 326
Lid geworden op: 02 mei 2012, 13:07
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Ralphd »

Mannen, was een topdag gisteren! Super genoten. Wat is duitsland toch waanzinnig mooi, landschap, wegen, hoogteverschillen, bochten, dorpjes en ga zo maar door, was een mooie dag. Ook geen regen, dat was ook een meevaller.
De tourrit was heel erg leuk, heb me goed vermaakt! Tempo was ook lekker, konden aardig doorrijden en spelen met de GTI'tjes. Credits to Bzb, was goed georganiseerd!
En het zoeken naar de juiste weg vond ik juist wel wat hebben, was wel grappig. Tuurlijk af en toe was het stom, maar dat heft ook zo z'n charmes. Marco was een prima voor-rijder, goed tempo erin en op de juiste momenten rustig.

Ook blij dat ik toch nog even de ring opgegaan ben, heb het ring virus ook te pakken ben ik bang, haha! Wat een geweldige baan is dat! Wil er zeker nog een keertje op binnenkort.
Terugweg ging prima, lekker door kunnen rijden, toch nog ondanks alle drukte flink stuk 250 km/h kunnen rijden. Ben over Venlo gereden, lekker lange bochten volgas, en viel me qua drukte ook mee. Daarna lekker gegeten onderweg en lekker naar huis.

Kortom, serieus een topdag! :D :D
Elke keer die hierna komt ben ik er weer bij na deze ervaring :)

@lay, gisteren nog lekker door kunnen knallen op de terugweg? Wat loopt zo'n TT RS nou op topsnelheid? Binnenkort maar eens keertje meeten bij de BP!
Ralphd
Berichten: 326
Lid geworden op: 02 mei 2012, 13:07
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Ralphd »

73GTI schreef:
Lay schreef:@Lex,

Idd, jullie hebben me overtuigd om op de ring te gaan!
Was het niet van plan maar na jullie enthousiaste verhalen moest ik er ook aan geloven.
Geen spijt van! Ik zie jullie vast weer!
Zo is dat :lol:

mvg lex

Top! Was geweldig of niet dan? Ik kwam eraf, 10 min later wilde ik toch wel weer, was verslavend!
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door VroemTFSI »

Ook wij hebben enorm veel lol gehad tussen al die GTI's. Black rules! Ik geloof dat er maar één zilveren tussen zat! De Porsche kon het spul gelukkig bijhouden. Die Skoda RS was trouwens verbazingwekkend snel, O2RS!
We zijn wel halverwege de toer rechtdoor gegaan waar de rest rechtsaf ging. Onderweg nog een flink stuk opgereden met bzb. Wij hadden inmiddels het dak opengegooid en hebben dan ook mega genoten van het mooie landschap in de Eifel en het mooie weer.
Om 14:00u waren we bij Breidscheid. Eerst even langs de baan gekeken hoe het er aan toe ging. Baan ging net weer open. Daar kwamen we Superdave ook weer tegen.Toen doorgereden naar de hoofdingang, kaartje gekocht en meteen de baan op.
Mooi rondje gereden met één natte handenmomentje bij Adenauer Forst. Helaas bij Breidscheid last van verkeer waardoor de foto's van Superdave waarschijnlijk niet helemaal het gewenste resultaat gaan opleveren (hij stond daar te fotograferen)
Op driekwart van de baan een Citroen VTS die vol in de vangrail was gegaan. Neus lag er finaal af. De baan ging dan ook meteen dicht na ons.
Edwin (van de 911) had echt de dag van zijn leven door het rondje Ring. Op de terugweg paar keer 260+ op de teller (GPS 240) en er zat meer in, maar in mijn achterhoofd speelde toch wel mee dat het beestje 22 jaar oud is. Wij waren om 19:00u weer binnen, 3,5 uur over gedaan met 2 stops.

En bzb ook van ons bedankt voor de organisatie! Enige puntje is misschien dat Biker Treff nogal vroeg in de route ligt (ook als je de route volgt, haha) Maar het is wel een leuke tent!

Hier nog even een link naar de fotografen die altijd op en rond de Ring hangen. Kijk maar even of je erbij staat. Vaak hele leuke foto's van de Karrusell-bocht. Gisteren stonden er ook weer een aantal mannen.
http://www.ringportal.nl/fotografie
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door VroemTFSI »

Afbeelding
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Lay »

Ralphd schreef:
73GTI schreef:
Lay schreef:@Lex,

Idd, jullie hebben me overtuigd om op de ring te gaan!
Was het niet van plan maar na jullie enthousiaste verhalen moest ik er ook aan geloven.
Geen spijt van! Ik zie jullie vast weer!
Zo is dat :lol:

mvg lex

Top! Was geweldig of niet dan? Ik kwam eraf, 10 min later wilde ik toch wel weer, was verslavend!
Hey Ralphd,

Jullie hebben geen woord teveel gezegd, super!!!! Op de terugweg naar huis was de adrealine nog aanwezig. 302 km/h op de teller gehaald maar ben afgehaakt vanwege het drukke verkeer. Denk ook niet dat er veel meer in zat. Aral 102 rules 8-) .
Grappig trouwens dat ik jou weer na jaren tref met een eigen GTI. Bp meeting kunnen we zeker doen ja.
Bij terugkomst thuis de vliegen er weer afgespoten. Viel toch tegen hoe lastig dat was.

@ Vroem,

Leuk dat je er bij was. Hoe oud een Porsche ook is, het blijft bijzonder.

Tot de volgende meeting mannen!

Adios!
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door VroemTFSI »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

@Lay: Maar wat een bruut apparaat, die TT-RS. Echt bizar als je die weg ziet schieten! Daar kan je een R8 het leven héél zuur mee maken!
De 911 heeft zich goed gehouden. Hij stond wel flink te roken na het rondje Ring.
Laatst gewijzigd door VroemTFSI op 01 jul 2013, 11:32, 4 keer totaal gewijzigd.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Lay »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de Renault clio RS club 8-) . Wat hebben die auto's een wegligging! Ze knalden voorbij op de ring.

Afbeelding
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Lay »

@ Vroem,

Ik was ook echt blij verrast hoe die RS zich hield op de ring. Wat een megagrip zeg.
Ik heb bij de valkenburg Audi RS meeting een keer meegereden met een JD getunede RS3 en die had toch meer last van onderstuur in bochten.
Ik heb de grenzen niet opgezocht want wou nog heel thuis komen maar op sommige punten wel flink
gestampt. Op het laatste rechte stuk van de ring heb ik een duel gehad met een E92 M3, maar reed van hem weg. ;). Echt heerlijk die power!
Gebruikersavatar
WesleyGTI
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 apr 2011, 21:30
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door WesleyGTI »

heel erg leuke dag meegemaakt misschien volgende x alleen wat meer mensen die de route hebben op tommie ;P
zeker het stuk na het lunchen was geweldig doordat we met zn alle bij elkaar bleven rijden
@ Bluetiger, indd de terug reis werd een stuk aangenamer bij mij zag ik ook alle meters naar rechts verdwijnen behalve de benzine meter ging wel heel erg snel de andere kant op :lol: heb je dat poppetje nog gezien in die audi q3 bleef ook maar om ons heen hangen.
ik had me meisie nog beloofd ff ergens te gaan eten (amerikaans restaurant) maar ik had het zo naar mijn zin op de weg naar huis dat ik (vergeten) ben om te gaan eten ;P

heel erg bedankt allemaal!!

gr Wes
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door RobvR »

Gave foto's en mooi commentaar op jullie topdag. Super.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

Re: Napraten Ringrit 2013 (30 juni)

Bericht door Bas_T5 »

Mooi Verslag. Die 5pitter van een TTRS zou ik in het echt ook wel eens willen meemaken.
Misschien ga ik de volgende keer wel mee als een niet vag mee mag :shock:
De heen en terug reis is wel het leukste denk ik, jammer dat het druk was. Wel mooi
dat iedereen schadevrij is terug gekomen.
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten