Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3555
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door NICO! »

Kom maar op!
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door bluetiger »

AfbeeldingAfbeelding
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
Dreier
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jun 2013, 22:24
Type auto: Golf GTI EDITION 240

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Dreier »

Ik kon helaas niet mee door medische omstandigheden , maar ben wel benieuwd naar het verslag en ga volgend jaar zeker mee :D
Gr. Rudy
GOLF V GTI EDITION 240 United Grey, ABT 240 pk/ 305 nm, 240 leder pakket, schuifkanteldak.
Gebruikersavatar
RonSegers
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 nov 2012, 13:07
Type auto: Golf mk5 GTI
Locatie: Herkenbosch

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door RonSegers »

Net thuis. Super vette dag. Nu eens kijken of ik een paar filmpjes kan maken.
:lol:
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door bluetiger »

Het was warm maar erg vermakelijk! Leuk iedereen weer te zien [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] en ow ja fotos van mijn passagierskant worden niet op prijs gesteld [WINKING FACE]
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door bzb »

Helemaal niet op gelet en dus niet gezien, ik ben de baan afgereden maar toch een 9.07 btg filmpje volgt
Gebruikersavatar
Bjeff
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 dec 2013, 19:55
Type auto: Golf mk7 GTD 2014

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Bjeff »

Mooie dag gehad en kennisgemaakt met veel pk geweld.. Ik was wel de enige die op 1 tank de hele rit gedaan heeft denk ik, had nog 10km over bij thuiskomst. Wat mij betreft snel weer :mrgreen:
Gebruikersavatar
gti240edition
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 feb 2013, 22:19
Type auto: Golf 7R reflex

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door gti240edition »

Was gezellig mannen! Hoop geknalt, leuk gereden. Heb wel wat beeld en film spul van een aantal! Bij Foto's kan ik wel wat kentekens weg halen( niet me sterkste punt)aar van de filmpjes gaat me niet lukken iemand problemen mee?

Gr Bryan
Sold: Gti 240 edition
Sold: mk6 Gti
Sold: mk7 R lapiz
Sold: mk7 R reflex 418pk
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Golf88 »

Bedankt iedereen voor de zeer geslaagde dag! Het was weer erg gezellig 8-) ook mijn vriendin die voor de eerste keer meegegaan was heeft zich erg goed vermaakt. Ik vind het erg vervelend voor de enkele die vooraf of zelfs tijdens de rit hebben moeten afhaken :cry:
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door bluetiger »

Bjeff schreef:Mooie dag gehad en kennisgemaakt met veel pk geweld.. Ik was wel de enige die op 1 tank de hele rit gedaan heeft denk ik, had nog 10km over bij thuiskomst. Wat mij betreft snel weer :mrgreen:
beetje hoesten om de diesel oliedampen [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE] hij kon het tempo prima bijhouden! Mooi bak
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Edition30 »

Ooooohhhhh, was dat een GTD. En ik maar de gehele dag zoeken waar dat trekker geluid vandaan kwam. Nee hoor, mooie auto en kon zeker meekomen. Over meekomen gesproken, er was ook nog een busje wat lekker mee kon komen (zal wel een top gear special zijn geweest :roll: ).

Was weer een topdag, bedankt voor het regelen Thijs en Bleutiger voor de route. BTW met als puntjes op de i op deze dag een mooie set Rockinghams uit het mooie Limburg opgehaald.

De terugweg was ook leuk, een hele tijd gesport met een Porsche 964 Carrera. Bij wegwerkzaamheden de Max snelheid en als het mocht vol op het gas. Het ging gelijk op, al verdenk ik hem er wel van dat hij flink terugschakelde en hij had sowieso geen last van falende turbodruk door de temperatuur. Even bij de afrit (die hij nam) elkaar even gegroet. Blijven toch leuke dingen. Even op de RensRens de 240 aangetikt, vond ik mooi genoeg.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Bjeff
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 dec 2013, 19:55
Type auto: Golf mk7 GTD 2014

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Bjeff »

bluetiger schreef:
Bjeff schreef:Mooie dag gehad en kennisgemaakt met veel pk geweld.. Ik was wel de enige die op 1 tank de hele rit gedaan heeft denk ik, had nog 10km over bij thuiskomst. Wat mij betreft snel weer :mrgreen:
beetje hoesten om de diesel oliedampen [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE] hij kon het tempo prima bijhouden! Mooi bak
Vroeger roette een diesel, nu is het oliedamp ;), wat heeft dat blok verschrikkelijk moeten werken zeg om niet als hinderlijk obstakel mee te rijden. Hij krijgt vandaag een dagje verdiende rust.
Laatst gewijzigd door Bjeff op 20 jul 2014, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bjeff
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 dec 2013, 19:55
Type auto: Golf mk7 GTD 2014

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Bjeff »

Edition30 schreef:Ooooohhhhh, was dat een GTD. En ik maar de gehele dag zoeken waar dat trekker geluid vandaan kwam. Nee hoor, mooie auto en kon zeker meekomen. Over meekomen gesproken, er was ook nog een busje wat lekker mee kon komen (zal wel een top gear special zijn geweest :roll: ).

Was weer een topdag, bedankt voor het regelen Thijs en Bleutiger voor de route. BTW met als puntjes op de i op deze dag een mooie set Rockinghams uit het mooie Limburg opgehaald.

De terugweg was ook leuk, een hele tijd gesport met een Porsche 964 Carrera. Bij wegwerkzaamheden de Max snelheid en als het mocht vol op het gas. Het ging gelijk op, al verdenk ik hem er wel van dat hij flink terugschakelde en hij had sowieso geen last van falende turbodruk door de temperatuur. Even bij de afrit (die hij nam) elkaar even gegroet. Blijven toch leuke dingen. Even op de RensRens de 240 aangetikt, vond ik mooi genoeg.
Setje rockinghams maakt jouw prachtige ed helemaal af, leuk kennisgemaakt te hebben!
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Renekesgti »

Zo wat een mooie dag was het gisteren. Lekker door de bergen knallen (waar het kon) en genieten van al die mooie GTI's R's en een enkele GTD ;)
Die laatste hield het tempo netjes bij. Die liter olie die erbij moest is dat gebruikelijk? Hoe dan ook, leuke mensen gesproken en ontmoet. Veel uit Limburg trouwens :)
Hierbij de indruk van de dag uit mijn perspectief en die van mijn bijrijder Kees.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[/img]http://i1361.photobucket.com/albums/r66 ... e23876.jpg[/img]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Edition30 »

Bjeff schreef:
Setje rockinghams maakt jouw prachtige ed helemaal af, leuk kennisgemaakt te hebben!
Zal zeker goed staan, bedankt. Ook leuk om met jou en je bijrijder (sorry naam vergeten) kennis te hebben gemaakt, haal hem maar snel over om zijn Clio om te ruilen voor een echte GTi, waar je een hele dag lekker in kan rijden en blazen.


Mooie foto's René!
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Bjeff
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 dec 2013, 19:55
Type auto: Golf mk7 GTD 2014

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Bjeff »

[quote="Renekesgti"]Zo wat een mooie dag was het gisteren. Lekker door de bergen knallen (waar het kon) en genieten van al die mooie GTI's R's en een enkele GTD ;)
Die laatste hield het tempo netjes bij. Die liter olie die erbij moest is dat gebruikelijk? Hoe dan ook, leuke mensen gesproken en ontmoet. Veel uit Limburg trouwens :)
Hierbij de indruk van de dag uit mijn perspectief en die van mijn bijrijder Kees.

Normaliter is het 1liter olie op 8000km, nu was het na 6000km. Ik heb altijd een litertje bij me voor dit soort gevallen. Het was qua fun wel 2 liter waard geweest 8-)
Gebruikersavatar
gti240edition
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 feb 2013, 22:19
Type auto: Golf 7R reflex

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door gti240edition »

Had geen bijrijder mer een goede camera! Maar heb wel al vast een paar foto's gemaakt met me tel !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sold: Gti 240 edition
Sold: mk6 Gti
Sold: mk7 R lapiz
Sold: mk7 R reflex 418pk
emar007
Berichten: 23
Lid geworden op: 06 jun 2014, 00:00
Type auto: Golf 7R
Locatie: breda

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door emar007 »

Wat een fantastisch leuke dag is dit geweest zeg. Heb heerlijk genoten van de mooie route door de bergen, en van de vele mooie auto's die erbij waren. Me name het stuk tussen het eten en de Nürburgring was erg leuk en op zijn tijd konden we lekker door raggen met het autootje :lol: :lol: Op de terugweg nog even 253 op de teller gezet, dus mijn dag kon echt niet meer stuk.

Volgend jaar zal ik zeker weer van de partij zijn.
Gebruikersavatar
Bjeff
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 dec 2013, 19:55
Type auto: Golf mk7 GTD 2014

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Bjeff »

Ik wacht met smart op de gopro beelden gemaakt vanaf de vooruit :twisted: :mrgreen:
Gebruikersavatar
gti240edition
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 feb 2013, 22:19
Type auto: Golf 7R reflex

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door gti240edition »

Bjeff schreef:Ik wacht met smart op de gopro beelden gemaakt vanaf de vooruit :twisted: :mrgreen:
+1

En nog een paar niet de beste kwaliteit maar ach.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding
Sold: Gti 240 edition
Sold: mk6 Gti
Sold: mk7 R lapiz
Sold: mk7 R reflex 418pk
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Crokko »

Wat een super leuk weekend!

De weersomstandigheden waren mooier dan we hadden kunnen hopen en de opkomst was groot.

Zaterdagochtend was het even spannend toen de Rocco, 5 minuten na vertrek zijn vermogen kwijt was. :shock:
Even de vluchtstrook op.....motor uit....starten en gaan met die banaan.

Ik heb dit 1 keer eerder meegemaakt en het lijkt erop, dat de Rocco schrikt van Aral102.
Normaal gaat er altijd BP98 in, als er dan een slok Aral in gaat laat hij het eerst afweten, na een herstart is het alsof hij een shot adrenaline met testosteron krijgt en bewijst zich betrouwbaar als altijd. (iemand hier een verklaring voor?)

De route was top, prachtige omgeving en we hebben heerlijke bochten kunnen maken.

We hebben niet heel veel energie gestoken in het maken van foto's, maar hier toch wat sfeerplaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor herhaling vatbaar dus! :D

Altijd weer leuk om alle bekende gezichten te zien, nieuwe gezichten bij de forumnamen te ontmoeten maar ook jammer, dat er te weinig uren in een dag zitten om met iedereen bij te kletsen of kennis te maken.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de fijne dag(en).
Afbeelding
Koreaan
Berichten: 269
Lid geworden op: 16 jan 2012, 19:37
Locatie: Friesland

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Koreaan »

Mooi weekend jongens, bedankt!

ps
Mocht iemand mooie foto's hebben van onze gezinswagen mag je ze wel versturen naar mail.
Lean
Berichten: 198
Lid geworden op: 08 jan 2012, 15:22

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Lean »

Op aanvraag van verschillende leden heb ik de door Lean geplaatste foto's verwijdert omdat hier alle kentekens op zichtbaar zijn.

Ik heb Lean al een PB gestuurd met de vraag de foto's opnieuw te plaatsen zonder kentekens.

*Aangepast door Thijs (Golf88)*
Met deze Duitse vriend lijkt het me geen probleem om het kenteken te tonen. Zal als ik zin heb de kentekens weghalen en herposten.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lean op 22 jul 2014, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Beste medeforummers,

Ik had mij geen leukere verjaardag kunnen bedenken door afgelopen zaterdag mee te rijden aan de ringrit. Allereerst wil ik de mensen bedanken voor de organisatie van dit event. Een mooie route die een hele dag heeft gevuld.

En dan nu mijn verhaal... Zelf heb ik twee overnachtingen genomen in de buurt van Born/Sittard wat mij prima was bevallen en ik de volgende keer weer zou doen. Een half uurtje voor de "start" naar de Esso pomp te rijden om aldaar de hele rits aan mooie en opvallende VW's te mogen aanschouwen.
Na vertrek liep de rit naar de Aral pomp in Aachen al vrij snel mis; er waren namelijk drie Aral pompen te vinden op mijn RNS en had werkelijk geen idee welke van de drie we moesten hebben. Misschien een suggestie voor de volgende keer om toch het adres te vermelden van de pomp :lol:
Verder is mijn GTI die dag twee keer in de noodloop gesprongen vanwege een turbo overboost. De eerste keer verholpen door een Deutsche garage en de tweede keer verdween het vanzelf weer inclusief het EPC lampje. Ik heb dit probleem één keer eerder gehad en had gehoopt dat mijn nieuwe bekabeling naar de gasklep het euvel zou verhelpen (via Mark van JD en laten doen door Hans Sloot - zie mijn voorstelpagina: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ilit=325ci). Helaas was dit niet het geval dus ik zal vandaag of morgen toch maar weer eens bellen wat het euvel toch kan zijn.
Na twee uurtjes om de ring te hebben gehangen was het weer terug naar het altijd bruisende Sittard met een tussenstop in Keulen om wat te dineren. Eenmaal aangekomen in Sittard had ik nog zo'n 30km 98 in m'n tank zitten en wilde de GTI diezelfde avond nog even volgooien met Aral 102 zodat ik de volgende ochtend weer meteen terug naar het westen zou kunnen rijden. Dit had ik beter niet kunnen doen....
De dichtstbijzijnde Aral pomp was 9 km verderop, maar ik wist dat deze geen Aral 102 had dus klikte ik de volgende aan die 12 km verderop zat. Eenmaal aangekomen had deze weliswaar 102 beschikbaar echter was hier wat anders aan de hand; hij was dicht... Met nog maar 15km in de tank maar naar de volgende pomp gereden; dicht... Volgende, ook dicht... Uiteindelijk 0 km range in de tank en het dichtstbijzijnde tankstation was weer 9 km verder; toch maar even de airco uitgezet. Uiteindelijk met geknepen billen aangekomen en maar volgegooid met 98 :lol: Ik moest er niet aan denken om te stranden in een uitgestorven duits dorpje om elf uur 's avonds waar amper straatverlichting is en er geen kip op de weg loopt...
Weer veilig terug in het hotel, zijn we de volgende ochtend weer uitgerust vertrokken naar Noord-Holland om daar twee uur later aan te komen.
Het was een top-weekend en ik kan niet wachten tot de volgende! Wat mij betreft volgend weekend :)

Nogmaals mijn dank en geniet van de belabberde iphone foto's...

Groet,

Ezra

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog even mijn geknepen billen moment....

Afbeelding
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Napraten en beeldmateriaal Ringrit juli 2014

Bericht door Edition30 »

Wat een verhaal Ezra, is de spierpijn in je billen al over :lol:

Als ik je foto's zo bekijk heb je volgens mij een andere route gereden, want sommige foto's komen mij niet bekend voor. Was wel balen voor je dat de auto in nood-loop ging. Ben benieuwd wat de oorzaak was. Volgens mij ging de auto van Crokko ook in nood-loop van Aral 102.

En natuurlijk nog gefeliciteerd, als je het had verteld had je mooi een rondje kunnen geven. :D
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 61 gasten