Forum Meeting 26 April McDonalds Nieuwegein! Upd: 22/4!!

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Forum Meeting 26 April McDonalds Nieuwegein! Upd: 22/4!!

Bericht door Dexizzle »

Datum: Zondag 26 April 2015 | Locatie: Parkeerplaats McDonalds Nieuwegein | Vanaf 13:00

Wanneer je sowieso komt, geef dat even aan in een reactie in dit topic, ik zal dan een lijst gaan bijhouden in dit topic met aanwezigen! :D

Update 22/4: De tijd is omgevlogen want we zijn er bijna! Aankomende zondag is het dan zo ver en komen we allemaal bij elkaar met onze mooie bolides! Wat betreft de weersvoorspellingen is het de laatste week helaas een beetje achteruit gegaan. Kwa temperatuur zitten we goed (+- 18 graden), echter is er die dag wel een hoge kans op neerslag. Laten we hopen dat dit gewoon bij een bui blijft en dat het geen constante dag van regen is. Als we de voorspellingen moeten geloven zal dit wel goed komen want er is ook zon voorspeld!

Tevens zijn er een hoop vragen/opmerkingen gekomen over wie bij wie wilt gaan staan. Dit in verband met de verschillende types die zondag aanwezig zullen zijn. Ik stel voor dat we de auto's gewoon bij elkaar neer zetten. Als er mensen beslist bij elkaar willen gaan staan dan word dit gedurende de dag toch wel onderling geregeld. Ik ben er in ieder geval zeker van dat er een hoop mooi beeldmateriaal uit deze dag gaat komen.

Als er nog directe vragen naar mij toe zijn kun je me een PB'tje sturen!

Tot zondag! 8-)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update A4'tjes: Nigel heeft iedereen die op de presentielijst staat een PB gestuurd met een link er in waar je je A4'tje met je forumnaam kunt downloaden. Deze is bedoeld om onder je voorruit te leggen bij de meeting zodat de forumleden onderling weten welke auto bij wie hoort. Deze link is normaal gezien maar 1 week geldig. Zorg er voor dat je deze even download. Het kan voorkomen dat de link de 1e keer niet werkt, refresh de pagina dan even. Mocht er iets niet lukken of heb je hier nog vragen over dan kun je terrecht bij Nigel-R32.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Locatie:

McDonalds Nieuwegein (clickable link naar google maps)

McDonald's Nieuwegein
Symfonielaan 3
3438 EX Nieuwegein

Kijk hier hoe de locatie er uit ziet:
Spoiler:
Link naar google maps: KLIK HIER!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze kant van de parkeerplaats zou het mooiste zijn om te gaan staan:
Afbeelding

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lijst aanwezigen:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tevens kan ik alvast melden dat onze grote vriend van Hart Photography, Timmy, zijn camera ook zal meenemen dus er zullen ook wat mooie kiekjes van deze meeting geschoten gaan worden! 8-)

Evenals zal Nigel-R32 ook zijn fotografische kunsten loslaten op deze meeting! Nigel Bennis Photography

Voor filmpjes moet je de 26e bij jochemstr zijn. Hij zal zijn GoPro met zuignap meenemen zodat we deze op onze auto's kunnen bevestigen en wat mooie beelden kunnen maken!
Laatst gewijzigd door Dexizzle op 26 apr 2015, 10:02, 126 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door Nigel-R32 »

Mooi initiatief! Ben benieuwd, wanneer het een zondag wordt ben ik er zeker weten bij!
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door Dexizzle »

Heb zelf een zaterdag aangegeven maar zondag is voor mij ook geen probleem. Het gaat in 1e instantie even om de VOORKEUR. Ik denk dat als we op een aantal data uitkomen veel mensen zich hier ook nog wel aan aan kunnen passen. Ik geloof dat we hier wel uit gaan komen om het voor zoveel mogelijk mensen passend te maken. Suggesties zijn uiteraard meer dan welkom!
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3555
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door NICO! »

Goed gedaan dit initiatief!!

Ik kan absoluut niet op 18,19 en 26 april
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door jochemstr »

Top dat je het initiatief neemt! :)
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door Dexizzle »

2e locatie heb ik even toevoegd aan het topic. Ik stel voor dat we eerst de datum prikken en daarna nog een Poll openen voor de keuze tussen de 2 voorgestelde locaties!
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door jochemstr »

Dexizzle schreef:2e locatie heb ik even toevoegd aan het topic. Ik stel voor dat we eerst de datum prikken en daarna nog een Poll openen voor de keuze tussen de 2 voorgestelde locaties!
Datum is inderdaad belangrijker. Locatie komt wel goed, Nederland is niet zó groot... ;)
Gebruikersavatar
Tommes
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 nov 2012, 21:26
Type auto: golf mk4 1.8 T
Locatie: overijssel

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door Tommes »

Dik in orde
Gebruikersavatar
Kitaco
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 apr 2014, 20:44
Type auto: Golf VII R

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door Kitaco »

super initiatief, ik kijk er al naar uit!
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door Dexizzle »

Ik merk dat er in de laatste paar dagen nauwelijks meer gestemd is. 1 of 2 personen zijn er nog bij gekomen vanaf zondag dus ik besluit waarschijnlijk om morgen de Poll al om te gooien naar de 2 favoriete data in combinatie met de 2 locatie keuzes. We zien toch dat er op dit moment al 2 uitspringen ;)
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door jochemstr »

Dexizzle schreef:Ik merk dat er in de laatste paar dagen nauwelijks meer gestemd is. 1 of 2 personen zijn er nog bij gekomen vanaf zondag dus ik besluit waarschijnlijk om morgen de Poll al om te gooien naar de 2 favoriete data in combinatie met de 2 locatie keuzes. We zien toch dat er op dit moment al 2 uitspringen ;)
Ik zou die poll voor de locatie i.c.m. de twee data online zetten, het aantal stemmen voor 12/26 april zal denk ik niet meer overtroffen worden door andere data;)

Hopelijk reageren er nog wat meer forumleden!
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door Dexizzle »

jochemstr schreef:
Dexizzle schreef:Ik merk dat er in de laatste paar dagen nauwelijks meer gestemd is. 1 of 2 personen zijn er nog bij gekomen vanaf zondag dus ik besluit waarschijnlijk om morgen de Poll al om te gooien naar de 2 favoriete data in combinatie met de 2 locatie keuzes. We zien toch dat er op dit moment al 2 uitspringen ;)
Ik zou die poll voor de locatie i.c.m. de twee data online zetten, het aantal stemmen voor 12/26 april zal denk ik niet meer overtroffen worden door andere data;)

Hopelijk reageren er nog wat meer forumleden!
Inderdaad, nu ik toch het initiatief heb genomen hoop ik ook wel dat we een grote opkomst krijgen! Misschien een idee om de vervolg poll als sticky aan de top van het forum te krijgen zodat zoveel mogelijk mensen hem ook daadwerkelijk zien!
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door jochemstr »

Dexizzle schreef:
jochemstr schreef:
Dexizzle schreef:Ik merk dat er in de laatste paar dagen nauwelijks meer gestemd is. 1 of 2 personen zijn er nog bij gekomen vanaf zondag dus ik besluit waarschijnlijk om morgen de Poll al om te gooien naar de 2 favoriete data in combinatie met de 2 locatie keuzes. We zien toch dat er op dit moment al 2 uitspringen ;)
Ik zou die poll voor de locatie i.c.m. de twee data online zetten, het aantal stemmen voor 12/26 april zal denk ik niet meer overtroffen worden door andere data;)

Hopelijk reageren er nog wat meer forumleden!
Inderdaad, nu ik toch het initiatief heb genomen hoop ik ook wel dat we een grote opkomst krijgen! Misschien een idee om de vervolg poll als sticky aan de top van het forum te krijgen zodat zoveel mogelijk mensen hem ook daadwerkelijk zien!
Precies, hopen dat er iemand mee leest die dit kan regelen ;)
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3555
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door NICO! »

Is nu sticky...... :mrgreen:
Groeten, Nico
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door Dexizzle »

NICO! schreef:Is nu sticky...... :mrgreen:

Thanks Nico! We zijn direct alweer wat stemmen rijker! Al dacht ik eigenlijk aan het "mededelingen" stukje wat je boven elk onderwerp ziet. Of loop ik nu te hard van stapel? :lol:
Gebruikersavatar
HS2005
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 mei 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 R
Locatie: Earth

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door HS2005 »

Leuk initiatief. Mijn voorkeur gaat uit naar Zondag 5 April en Zondag 26 April :mrgreen:
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3555
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: [POLL] Locatie/datum meeting midden NL!

Bericht door NICO! »

Dexizzle schreef:
NICO! schreef:Is nu sticky...... :mrgreen:

Thanks Nico! We zijn direct alweer wat stemmen rijker! Al dacht ik eigenlijk aan het "mededelingen" stukje wat je boven elk onderwerp ziet. Of loop ik nu te hard van stapel? :lol:
Welnee, u vraagt wij draaien :mrgreen:
Groeten, Nico
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: [POLL] 2 Locaties/2 data meeting midden NL! UPDATE 18/3!

Bericht door Dexizzle »

De vervolg Poll is online! Je kunt nu kiezen tussen de 2 favoriete data + locatie!
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: [POLL] 2 Locaties/2 data meeting midden NL! UPDATE 18/3!

Bericht door Timmy »

Je mag mij erbij zetten op 12/26 april, dat maakt mij niet uit. Voorkeur gaat uit naar locatie "de lucht". Ik heb voor het gemak even op 12 april gestemd, maar 26 april vind ik ook goed!
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Gebruikersavatar
JayGerlofsma91
Berichten: 166
Lid geworden op: 10 dec 2014, 11:15
Type auto: Golf VII GTI
Locatie: Noord-Holland

Re: [POLL] 2 Locaties/2 data meeting midden NL! UPDATE 18/3!

Bericht door JayGerlofsma91 »

Zou leuk zijn als ik er ook bij kan zijn! Krijg mijn Golf GTI tussen 10 en 23 april. (zal wel 23 april worden aha). Zet mij dus erop voor de 26ste.
Golf 7 GTI 288PK
Gebruikersavatar
sanka2378
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 mar 2015, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI DSG
Locatie: B'wijk

Re: [POLL] 2 Locaties/2 data meeting midden NL! UPDATE 18/3!

Bericht door sanka2378 »

De 26ste kan ik zo en zo, locatie maakt niet zoveel uit want zover uit elkaar is het niet.
De 12e kan ik niet..
> VAG*FORCE < DVX Stage 4 @ 377.8pk / 466nm
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: [POLL] 2 Locaties/2 data meeting midden NL! UPDATE 18/3!

Bericht door Nigel-R32 »

Ook ik ben er bij ongeacht welke van deze twee data of locaties het wordt. Al heb ik nu op de 26ste gestemd in de hoop hoe verder richting de zomer des te beter het weer :D
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: [POLL] 2 Locaties/2 data meeting midden NL! UPDATE 18/3!

Bericht door Nigel-R32 »

Tevens, zoals ik ook in mijn voorstel topic aangaf dat ik aan autofotografie doe, zal ik net zoals Hart Photography ook de nodige foto's maken. 8-) http://www.facebook.com/nigelbennisphotography
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: [POLL] 2 Locaties/2 data meeting midden NL! UPDATE 18/3!

Bericht door Golf88 »

Aanwezig! Ongeacht de locatie of datum :!:
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: [POLL] 2 Locaties/2 data meeting midden NL! UPDATE 18/3!

Bericht door Timmy »

Nigel-R32 schreef:Tevens, zoals ik ook in mijn voorstel topic aangaf dat ik aan autofotografie doe, zal ik net zoals Hart Photography ook de nodige foto's maken. 8-) http://www.facebook.com/nigelbennisphotography
Welke body + lens gebruik jij eigenlijk voor je foto's?
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Gesloten

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten