Cupra gekocht

Heb je geen VW of ander VAG product, maar vind je het hier wel gezellig? Dan is dit subforum voor jou! Merk maakt hier niets uit.
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Cupra gekocht

Bericht door sitechris »

Breaking news.

1) Mijn Megane RS is verkocht (staat nu al online al te koop bij VKV Groep)
2) De BMW dealer in Amsterdam heb ik teleurgesteld achtergelaten (LOL).
3) Ik heb vandaag mijn handtekening gezet onder koopcontract van een Seat Leon Cupra.

Over puntje 1:
De Megane RS is de beste auto die ik ooit heb gereden, maar ik heb mijn bucketlist afgevinkt. Alles ermee gedaan wat ik wilde. Geweldige ritten gemaakt. Maar in NL heb je niet zo veel stuurmanswegen waar de auto echt tot zijn recht komt. En het comfort is een issue. Is onvoldoende bij normaal gebruik. Met andere woorden, het was mooi (lees: prachtig!) geweest.

Dan puntje 2: de teleurgestelde BMW dealer in Amsterdam. Ik had een BMW Z4 sDrive 35is op het oog. Vandaag gereden met de Z4 sDrive 35is. Bouwjaar 2010, 42k op de teller en 2 jaar garantie. De staat van binnen en buiten vlekkeloos. Ik had afgelopen woensdag al een akkoord over de prijs. Was een kwestie van een proefritje en krabbelen. Vriendin was ook mee. Ik had eigenlijk verwacht dat dit hem ging worden. Lekker snel weer een auto, voor het eerst een roadster. Kan ik hem nog even meenemen op vakantie. Dikke prima. Ik had recent al gereden in de Z4 18i en dat vond ik een verrassend fijne auto. Geen ultieme sportauto, maar wel eentje met een mooi onderstel, fijne besturing en een hoge feelgood factor. Een 8-. Dan zou je verwachten dat de 35is beter zou bevallen. En dat viel nogal tegen.

Overigens niet motorisch. De twinturbo zescilinder is echt een juweel van een blok. Klinkt prachtig, bloedsnel, veel koppel maar ramt ook met groot plezier door naar de 7000 RPM. Een van de beste blokken die ik ooit gereden heb. Daar zat het probleem niet. Dat zit in het onderstel. De sDrive 35is is nog eens 10mm verlaagd tov andere Z4's met M-pakket. En daar gaat het mis. De vooras is te stug, de achteras te week. De balans klopte niet. Bij de 18i klopte dat beter. De besturing (net als de 18i) mist scherpte en gevoel. Ga je harder, dan moet je altijd corrigeren in de bocht. De auto voelde ook zwaar aan (is hij ook met 1600 kg). En dat stoorde me. Als cruiser is hij gaaf, maar als sporter onvoldoende. En daar ga ik me vanzelf een keer aan storen.

Ik heb wel enorm gelachen om de verkoper. Hij kon gewoon niet geloven dat ik de auto op rij-eigenschappen niet wilde hebben. Net zoals hij niet kon geloven dat een voorwielaangedreven auto zoals de Megane RS en Leon Cupra lekker rijden. Dat wilde hij niet van me aannemen. Hij bood nog als alternatief een 135i aan, maar die auto is van het vorige modeljaar en vind ik wat outdated. Hij snapte oprecht niet dat ik een Seat Leon Cupra boven een BMW verkoos. Ik snap dat wel, dus verliet het pand.

Dan de Seat Leon Cupra. Eerder mee kennisgemaakt. Een 8+ auto. Vooral een alleskunner. Je kunt er comfortabel mee cruisen, lekker mee rammen op de Autobahn maar ook lekker mee hoeken (dankzij sper!). Hij mist het laatste beetje scherpte van de Megane RS, maar dat vind ik geen ramp bij een allrounder. Grote minpunt vond ik het geluid. Echt heel slecht. Maar dat los ik wel op met een goede aftermarket uitlaat. Ik heb er vandaag weer een keer in gereden, want ik heb ook nog de keus om even te wachten. Occassions genoeg waar ik uit kan kiezen. Maar dat is niet meer nodig. De Cupra overtuigde me deze rit. Gewoon een fijne en capabele hothatch. Lichtvoetig. En perfecte value for money. En prima stoelen. Het voordeel van het inruilen van de Megane bij mijn vorige Renault dealer is dat ik een leuke korting heb kunnen bedingen bij de aanschaf en ik kan hem in januari op kenteken zetten (is weer gunstig bij evt inruil).

Over de opties en uitrusting heb ik nog wel even moeten nadenken. Ik wil in principe voor DSG gaan. Ik ben groot fan van een handbak, maar voor de variatie is een automaatje wel leuk. En in rechte lijn ben je wat sneller en dat is van belang aangezien ik de auto nog wel naar JD wil sturen voor wat meer pepers.
Wel heb ik nog even als voorbehoud dat ik wil weten welke bak het beste bestand is tegen wat chiptuning geweld. Ik begreep dat de DSG bakken tegenwoordig het vermogen aardig kwijt kunnen? Ik heb nog wel even om dit evt aan te passen in de configuratie.

De specs:
Standaard o.m.:
- Full LED verlichting
- Adaptief chassis (onderstel, besturing, gasrespons en sper seperaat in te stellen)
- 19 inch wielen
- Sperdifferentieel
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Licht & Zichtpakket (inc regen- en lichtsensor)
- Sportstoelen met alcantara bekleding
- Zwarte dakhemel

Bijgevinkte opties
- 5 deurs
- Kleur zwart
- Navigatie
- PDC v+a
- Audio upgrade
- DAB
- Safety pack (alarm)
- Winterpack (verwarmbare stoelen en ruitenvloeistof incl koplampreinigingsinstallatie)
- Chroompakketje interieur (wat chromen randjes langs de knopjes etc)
- Elektr schuif-kanteldak

Niet aangevinkt:
- Performance pack (belangrijkste optie zijn grotere remschijven)
- Kuipstoelen

De reden is simpel. Ik ben met deze auto niet van plan om het circuit of Ring mee op te gaan. Dus heb de grotere remmen en kuipstoelen niet nodig. De extra power van de chip moet ik ook met de gewone remmen wel kunnen beteugelen. 2400 euro vind ik teveel geld voor Performance Pack.

Verdere punten op de to do list:
- Chip bij JD (hopelijk tzt OBD, maar de externe tuning accepteer ik ook)
- Uitlaat (ook via JD, Milltek oid prima)

En zo gaat de auto dus eruit zien (heb even wat willekeurige foto's van Google geript):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu begint het lange wachten. Levering in januari (op mijn eigen verzoek)
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Cupra gekocht

Bericht door Crokko »

Gefeliciteerd!

Terug naar VAG, goede keuze hoor. ;) :mrgreen:

Niet dat ik het verwacht had, maar in je review van laatst was je al heel positief.
Erg mooie wagen en ik ben ook wel benieuwd welke eindtips (Milltek bijv. heeft en) je gaat kiezen.

Als de druk mbt de dsg-koppeling verhoogd kan worden, denk ik dat je daar wijzer mee bent.
De koppelingen bij VAG zijn over het algemeen niet heel erg denderend is gebleken.

Super veel plezier met de voorpret en sterkte met het wachten.

Keep us posted please? :mrgreen:
Afbeelding
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Cupra gekocht

Bericht door Golf88 »

Gefeliciteerd! Lijkt me een weloverwogen keuze die je gemaakte hebt. Waarom heb je de
BMW verkoper niet even een rondje meegenomen in de Megane ;)
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Cupra gekocht

Bericht door sitechris »

Je bedoelt de gewone koppelingen van de handbak? Ik heb daar idd al ervaring mee ja.

Mbt de Megane RS. Ik vind dat nog steeds een geweldige auto. Kreeg echter een heel goed aanbod van de dealer die hem wel wilde overkopen. Tsja, dan kan het opeens snel gaan :)
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Cupra gekocht

Bericht door Edition30 »

Gaaf Chris, leuke auto en weer een Vagje!

Heel,veel,plezier ermee (moet geen probleem zijn :lol: ). Zie uit naar je ervaring(en).


Wat is er mis met de koppeling van de handbakken van Vag?

En Chris, die grotere remmen vind ik wel heel fijn en ik rijd ook niet op het circuit. En speciale sportstoelen voor in de auto zijn hier op het forum ook heel gewild (ik weet niet hoe de speciale stoelen in de Cupra eruit zien). Dus ik zou het wel weten als je dan toch een mooi pakket samen stelt, dan valt die 2.400,00 € toch ook wel mee ;)
Laatst gewijzigd door Edition30 op 16 aug 2014, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Cupra gekocht

Bericht door bzb »

helemaal super, een nieuwe auto kopen is fantastisch, zeker zo 1, en de dsg (6speed, DQ250) kan al een jaar of 11 inderdaad aardig het vermogen kwijt :mrgreen: dat terwijl de handbak koppelingen zelfs in de huidige R nog wel eens te wensen overlaten. ook ik ben zeer blij de dsg te hebben aangepast zodat t allemaal nog sneller schakelt, en kick down delete, top!
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Cupra gekocht

Bericht door bluetiger »

Mooi man! Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Wel leuk om te lezen dat de bmw verkoper je niet gelooft ;)
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Cupra gekocht

Bericht door sitechris »

Het was verder een prima verkoopproces hoor. Ben echt perfect geholpen bij BMW Amsterdam, ik wil de arme man niet perse afbranden hier. Maar komisch was het wel.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Cupra gekocht

Bericht door Crokko »

sitechris schreef:Je bedoelt de gewone koppelingen van de handbak? Ik heb daar idd al ervaring mee ja.
De koppeling van de handbak mk6 was drama en (ik dacht van doohie) een standaard mk7 R met dsg zijn koppeling al vervangen.

En bij Bluetiger is het koppel tijdens het tunen ook gedrukt want zijn koppeling begon te slippen. Toch Marco?

Het zal wel loslopen allemaal, maar er zijn al wat gevalletjes bekend.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Cupra gekocht

Bericht door Edition30 »

sitechris schreef:Het was verder een prima verkoopproces hoor. Ben echt perfect geholpen bij BMW Amsterdam, ik wil de arme man niet perse afbranden hier. Maar komisch was het wel.
Qua verkoop tactiek leunt BMW heel erg op hun achterwielaandrijving (nog wel, zie de 2 serie Actieve Tourer), een heel verhaal met betere bestuurbaarheid en geen aandrijfkrachten in de sturende wielen enz. enz. Als je als verkoper al jaren achtereen dit plaatje verkoopt en er komt ineens iemand binnen die dan beweert dat een voorwielaandrijving beter stuurt dan kan ik mijn voorstellen dat die verkoper een beetje van slag is. Zeker als het ook nog eens gaat om de topper uit de Z4 reeks. :lol:

Helemaal leuk wordt het als je weet dat een groot deel van de BMW rijders niet eens weet of hun auto voor- of achterwielaandrijving heeft. Al eens een foto gezien van een BMW met sneeuwkettingen op de voorwielen. :roll:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Cupra gekocht

Bericht door sitechris »

Ik denk dat je met FWD nog steeds wel met vermogens boven de 300 pk op de grens gaat uitkomen van wat wel en niet kan. Maar bij een Leon met 280 pk, mijn Megane met 307 pk (chippie) lukt dit prima. Ik durf de gok wel aan dat een Cupra met 340/350 pk dit ook nog wel gaat lukken. Ook een sper heeft uiteindelijk zijn beperkingen. 400 pk op de voorwielen gaat hem niet worden, dan is RWD beter. Maar tot aan de grens verkies ik FWD boven RWD. Je kunt het vermogen makkelijker benutten. Met RWD heb je meer je handjes vol. VOor de ervaren stuurman een must, maar voor mij als gemiddelde stuurman ook wel eens bron van onrust,. En dat een RWD beter stuurgevoel heeft is met de komst van de elektronische stuurbekrachtiging allang niet meer zo. Een nieuwe BMW 1 of 3 serie stuurt minder fijn dan mijn vorige Megane RS.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
BND
Berichten: 453
Lid geworden op: 01 jan 2012, 18:09
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Cupra gekocht

Bericht door BND »

Leuk om lezen, uitgebreid verslag.

Nu wordt je geduld beetje op de proef gesteld, mooie aankoop!
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Cupra gekocht

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik volg je blog nu al een hele tijd en ben zelf ook van mening prijs kwaliteit koop ik liever de Cupra als de nieuwe GTI
En kwa pk's zal de nieuwe GTI niet kunnen concurreren met deze bloedsnelle Cupra, alleen dat stukje van de turbo problemen met deze wagen vind ik wat minder maar het zijn ook nog kinderziektes, En ik denk met een stage2 dat je schrikt wat deze bolide gaat doen kwa pk's. Al met al zal ik toch gaan voor de DSG ik kan als geen ander vertellen wat er allemaal kapot kan gaan maar hoe dan ook de volgende auto word gewoon weer DSG al mis ik wel dat je voor de bocht goed terug in de versnelling gooit en dan lekker in de begrenzer de bocht uit komt. Als je dit met een DSG wilt kost dit meteen weer €999,- extra voor het aanpassen van de versnellingen en de hele mikmak.

Ps: Zoals je de auto opgesteld heb word deze echt perfect alleen zal een subtiele verlaging de auto toch heel anders doen ogen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Cupra gekocht

Bericht door Gengar »

Gefeliciteerd met de Cupra. Hij is mooi 8-)
rammiegti
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 apr 2014, 20:32
Type auto: polo 6r gti

Re: Cupra gekocht

Bericht door rammiegti »

Mooie auto maar van binnen vind ik hem vreselijk lelijk en goedkoop afgewerkt
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Cupra gekocht

Bericht door sitechris »

Het is geen Golf van binnen, maar op zich valt het me nog wel mee. Vorige model was afgrijselijk, dit is gemiddeld te noemen. Ik vind het verder wel prima. Daar koop ik een auto niet voor (alhoewel ik best kan genieten van een mooi interieur)
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Cupra gekocht

Bericht door sitechris »

MkVI Nmgn schreef:Ik volg je blog nu al een hele tijd en ben zelf ook van mening prijs kwaliteit koop ik liever de Cupra als de nieuwe GTI
En kwa pk's zal de nieuwe GTI niet kunnen concurreren met deze bloedsnelle Cupra, alleen dat stukje van de turbo problemen met deze wagen vind ik wat minder maar het zijn ook nog kinderziektes, En ik denk met een stage2 dat je schrikt wat deze bolide gaat doen kwa pk's. Al met al zal ik toch gaan voor de DSG ik kan als geen ander vertellen wat er allemaal kapot kan gaan maar hoe dan ook de volgende auto word gewoon weer DSG al mis ik wel dat je voor de bocht goed terug in de versnelling gooit en dan lekker in de begrenzer de bocht uit komt. Als je dit met een DSG wilt kost dit meteen weer €999,- extra voor het aanpassen van de versnellingen en de hele mikmak.

Ps: Zoals je de auto opgesteld heb word deze echt perfect alleen zal een subtiele verlaging de auto toch heel anders doen ogen.
Ik ga er vanuit dat de turboproblemen dan inmiddels wel opgelost zijn. Mbt prijs-kwaliteitverhouding. Dat vind ik idd ook. Golf heeft mooier interieur, maar als ik de opties gelijk ga trekken ben ik met een GTI best nog wel wat duurder uit. En mis ik 50 pk (uitgaande van Performance GTI).
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
rammiegti
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 apr 2014, 20:32
Type auto: polo 6r gti

Re: Cupra gekocht

Bericht door rammiegti »

Er is maar 1 mooie cupra zowel de Leon als Ibiza en dat is naar mijn mening de versie uit 2000 de topsport
Cupra en de R kwa vermogen minder maar model top
rammiegti
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 apr 2014, 20:32
Type auto: polo 6r gti

Re: Cupra gekocht

Bericht door rammiegti »

Ik heb lang getwijfeld tussen s1, Léon cup en golf gti is golf geworden met alles erop en geen spijt s1 rete duur zoals ik wilde hebben 53k Léon binnenkant Zoals ik zij en golf top naar mijn idee kwa afwerking en model ieder z'n smaak toch
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Cupra gekocht

Bericht door sitechris »

Absoluut! De GTI geeft meer het premium gevoel, het interieur van de GTI vind ik echt prachtig. Dat is ook prettig. En ook de GTI is een fantastisch goede auto, zeker met Performance Pack.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Cupra gekocht

Bericht door yal »

@ sitechris , Hele mooie auto zo'n Leon , die zou ik nu ook kopen i.p.v. mijn GTI PP

De DSG hoef ik niet meer , teveel gedoe ermee gehad. Na 2 defecte DSG bakken hoef ik zo'n ding niet meer.

Laat het lange wachten maar gauw voorbij zijn , lees graag je ervaringen!

@MkVI Nmgn , kun je de turbo problemen nader toelichten , volgens mijn dealer/Pon gelden de turbo problemen alleen voor de USA...
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Cupra gekocht

Bericht door Edition30 »

sitechris schreef:Ik denk dat je met FWD nog steeds wel met vermogens boven de 300 pk op de grens gaat uitkomen van wat wel en niet kan. Maar bij een Leon met 280 pk, mijn Megane met 307 pk (chippie) lukt dit prima. Ik durf de gok wel aan dat een Cupra met 340/350 pk dit ook nog wel gaat lukken. Ook een sper heeft uiteindelijk zijn beperkingen. 400 pk op de voorwielen gaat hem niet worden, dan is RWD beter. Maar tot aan de grens verkies ik FWD boven RWD. Je kunt het vermogen makkelijker benutten. Met RWD heb je meer je handjes vol. VOor de ervaren stuurman een must, maar voor mij als gemiddelde stuurman ook wel eens bron van onrust,. En dat een RWD beter stuurgevoel heeft is met de komst van de elektronische stuurbekrachtiging allang niet meer zo. Een nieuwe BMW 1 of 3 serie stuurt minder fijn dan mijn vorige Megane RS.
Ik kan uit ervaring vertellen dat dik 300 pk ook op de voorwielen mogelijk is en dan in een V die dus niet beschikt over de sper die de nieuwe modellen hebben. Sterker nog, met hele goede banden en een beetje oppassen in natte omstandigheden is meer ook nog wel mogelijk. Dus jou Cupra kan gewoon richting de 400 pk ;) Het mooie vind ik dat je in de Golf weinig merkt van aandrijfkrachten in het stuur.

Leuk dat je die BMW meneer even aan het denken hebt gezet (dat hoop ik in ieder geval). Het zijn hele mooie auto's, maar ze zijn wel overtuigd van hun gelijk. Alhoewel, ik heb maar 1 keer een sprintje verloren met mijn Golf en dat was van een M3...... .
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Cupra gekocht

Bericht door sitechris »

Breaking news. De Cupra is binnen. Nu nog 7 weken wachten tot levering. Nu op kenteken zetten is zonde wat betreft de inruilwaarde.

Kleine change: ik kreeg tijdje terug van de dealer te horen dat ook alorblauw te bestellen was (was tot voor kort een exclusieve FR kleur). Dat heb ik alsnog gedaan. Heb geen spijt als ik de eerste foto's zie.

Uiteraard ga ik de auto tzt ook laten chippen bij JD. Vermogen gaat richting de 380-390 pk / 500 nm. Can't wait.

Afbeelding
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Cupra gekocht

Bericht door bluetiger »

Mooi man! Aparte kleur
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Cupra gekocht

Bericht door Golf88 »

Mooi hoor Chris! Lekker kleurtje ook zo 8-)
Plaats reactie

Terug naar “Voor alle andere merken.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten