Interieur reinigen

Stel hier al jullie vragen met betrekking tot het detailen van de auto's. Ook tips en trucs zijn daarnaast welkom.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Interieur reinigen

Bericht door jochemstr »

Wie heeft er ervaring met goede producten om het interieur te reinigen, en dan ben ik met name geïnteresseerd in producten om de bekleding van de stoelen te reinigen?
Momenteel gebruik ik Poorboys Natural Look om alles behalve de bekleding zo nu en dan wat 'nieuwer' te laten ogen. Maar waarmee is het goed te reinigen, want dit product reinigt in mijn ogen nauwelijks...

Aanstaande zaterdag staat er een grote 'schoonmaak' van mijn GTD op het programma om hem in orde de krijgen voor de meeting van de 26e :)

Gister laten chippen bij Tuningparts in Zoetermeer met software van JD, dit is dus alvast geregeld voor de 26e :P
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Interieur reinigen

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Even een tapijtreiniger huren bij Bo-Rent incl. het mondstuk voor autobekleding (25 euro voor een weekend). Water erin met een scheut APC van PoorBoys en gaan. Bekleding weer als nieuw. Leuk om te doen en eenvoudig.

Succes!
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Plaats reactie

Terug naar “Detailing Exterieur en Interieur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten