loba hpfp

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Boerboel
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 jun 2016, 18:38
Type auto: Golf 5 gti

loba hpfp

Bericht door Boerboel »

hallo mede gti rijders

ik heb enkele dagen geleden een probleempje gehad met mijn golf gti uit 2005 met CDL motor.
Toen ik met de auto reed en flink gas gaf hield de motor in en heeft een paar seconde geen reactie gegeven. later kon ik gewoon weer rijden. Ik heb hem thuis uitgelezen ( met een simpel digitale auto scanner ) kwam de code P2239 naar voren ( regelklep voor brandstofdruk N276 mechanische storing) ik heb toen even de hpfp er afgehaald en ook maar even de nokkenas volger bekeken en vervangen. verder niks aan de hand. Maar ik merk dat ik vaker last heb van stotteren bokken inhouden van de auto. Nu zat ik al een tijd naar een loba hpfp te kijken. Om dat ik denk dat de sensor van mijn Hpfp het aan het begeven is. De ecu is aangepast aan de cdl motor dus ook iets getund. dus nu zat ik te denken dat mijn hpfp het mss niet aan kan en de loba net wat meer geeft dan de OEM hpfp Zou dit een oplossing kunnen zijn??

Alvast bedankt voor de reacties
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: loba hpfp

Bericht door Henniej »

Heb je s goed gekeken dat je nergens een lek hebt?

Je kan ook rijdend loggen, kijken of je wel de juiste druk krijgt als gevraagd. Dit is wel de juiste oplossing.

En mocht je toch de Loba Hpfp monteren heb je trouwens ook meer winst qua pk, maar is wel aan teraden om even terug de bank op om het fijn aftestellen. Door de tuner.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Boerboel
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 jun 2016, 18:38
Type auto: Golf 5 gti

Re: loba hpfp

Bericht door Boerboel »

hoi hennyj

ja heb alles nagelopen en nergens geen lek. En rijdend loggen heb ik helaas geen computer voor. maar zal eens kijken of ik dat met de digitale hand lezer kan doen. En mocht ik dus een loba hpfp plaats moet hij als nog afgesteld worden begrijp ik?

Dank voor je reactie
Gebruikersavatar
Nickert
Berichten: 108
Lid geworden op: 30 mei 2015, 01:21
Type auto: Golf mk5
Locatie: Ridderkerk

Re: loba hpfp

Bericht door Nickert »

zou best je hogedruk railventiel kunnen zijn..
11/2006 Volkswagen Golf mk5 R16 - Sold.
12/2009 Volkswagen Golf mk6 R20 - Sold.
11/2013 Volkswagen Golf 7 GTI PP
Boerboel
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 jun 2016, 18:38
Type auto: Golf 5 gti

Re: loba hpfp

Bericht door Boerboel »

nickert

Dat is het ventiel wat boven op de HPFP zit toch? Dat gaf hij op als fout code. maar die code komt niet meer terug, Ik heb alleen last van stottere en bonken van de auto als ik vol op het gas gaat. en als ik het gas weer los laat is het weg. En komt weer terug als ik weer vol gas geef. En dit steeds ergens rond de 4 a 5 duizend toeren. Erg irritant. Ik heb geen vcdf dus kan ik m ook niet uitlezen.

Tnx voor je reactie Nickert
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten