Voetverlichting doet het niet

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MaartenBielen
Berichten: 124
Lid geworden op: 09 feb 2017, 15:28
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Genk, België

Voetverlichting doet het niet

Bericht door MaartenBielen »

Hoiiiii,

Kan iemand mij vertellen waarom mijn voetverlichting knippert wanneer ik de sleutel in het contact steek en omdraai, maar voor de rest niet brand. Is dit normaal? Heb namelijk ingesteld dat ik hierover beschik en ook in vagcom aangezet.


Grtz
*VW Golf 5 GTI 2008, Stage 2 by DVX Performance, 3'' Cattles DownPipe, Full RVS exhaust system by Skytune, Forge twin cooler, CTS turbo air intake, 291.2pk & 449Nm @RON 98
*VW Golf 6 1.6 Tdi 2010, Stage 3 by DVX Performance, Carbonio air intake, 188.8pk & 365Nm

Afbeelding

Afbeelding
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Voetverlichting doet het niet

Bericht door Henniej »

Maybe aan vervanging toe? Probeer eens een ander lampje er in te steken kijken of die het wel doet?
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
MaartenBielen
Berichten: 124
Lid geworden op: 09 feb 2017, 15:28
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Genk, België

Re: Voetverlichting doet het niet

Bericht door MaartenBielen »

Dat is het net, allemaal vervangen geweest door canbus leds. Ervoor branden ze ook niet met de orignele. Vind het gek. Aangezien mijn boordcomputer deze optie toelaat.
*VW Golf 5 GTI 2008, Stage 2 by DVX Performance, 3'' Cattles DownPipe, Full RVS exhaust system by Skytune, Forge twin cooler, CTS turbo air intake, 291.2pk & 449Nm @RON 98
*VW Golf 6 1.6 Tdi 2010, Stage 3 by DVX Performance, Carbonio air intake, 188.8pk & 365Nm

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
andreversteeg
Berichten: 300
Lid geworden op: 13 mei 2015, 16:02
Type auto: golf 6 2009
Locatie: Dromenland

Re: Voetverlichting doet het niet

Bericht door andreversteeg »

Maar doen ze het wel als je de deuren opent. En anders een keer met vagcom nakijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Live your life if its your last day
Gebruikersavatar
MaartenBielen
Berichten: 124
Lid geworden op: 09 feb 2017, 15:28
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Genk, België

Re: Voetverlichting doet het niet

Bericht door MaartenBielen »

andreversteeg schreef: 31 dec 2017, 09:04 Maar doen ze het wel als je de deuren opent. En anders een keer met vagcom nakijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja als ik auto open knipperen ze een keer of 5 en dan branden ze niet meer.
*VW Golf 5 GTI 2008, Stage 2 by DVX Performance, 3'' Cattles DownPipe, Full RVS exhaust system by Skytune, Forge twin cooler, CTS turbo air intake, 291.2pk & 449Nm @RON 98
*VW Golf 6 1.6 Tdi 2010, Stage 3 by DVX Performance, Carbonio air intake, 188.8pk & 365Nm

Afbeelding

Afbeelding
Marcello
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2014, 11:48
Type auto: Golf V GTI

Re: Voetverlichting doet het niet

Bericht door Marcello »

Ik denk dat je niet de goede boordnetmodule in je auto hebt, die die functie echt ondersteunt. Je hebt namelijk de boordnetmodule 3c8 nodig (eerste 3 van het onderdeel nummer).

In 2008 is volgens mij wel het jaar dat ze naar het nieuwe boordnetmodule 3c8 zijn overgegaan. Deze zitten dan volgens mij ook in de golf 6.
Dus het zou kunnen dat je nog het oude boordnetmodule in je auto hebt.

Mijn golf komt uit 2006 en kan de voetverlichting op mijn MFA ook op 100% zetten maar werkt inderdaad dan niet na het contact en starten.
Ik heb ook alle binnenverlichting vervangen door leds. En werkt allemaal goed en dimmen ook langzaam, als je de deuren dicht doet.
Maar bij mij knipperen ze inderdaad ook een aantal keer zwakjes. Als je de auto start. Ik zelf denk dat dat door de controle functie komt, op de canbus.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten