Vermogen verlies direct als auto warm is

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JDean
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2017, 08:44
Type auto: Golf Mk6 GTD

Vermogen verlies direct als auto warm is

Bericht door JDean »

Ik heb het nu al twee keer gehad dat als mijn Golf 5 warm wordt (90 graden aan tikt) ik inneens de helft van mijn vermogen kwijt ben. Het lijk alsof hij altijd in de 6 versnelling blijft hangen (DSG). Als ik hem dan handmatig terug zet gaat dat ook gewoon. Auto maakt ook de nodige toeren komt alleen ontzettend langzaam dan op tempo. Na de motor uit en aan te hebben gezet is er niks meer aan de hand.

Is dit een computer storing of zit hier meer achter?
Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
Gebruikersavatar
MK5GTI08
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 nov 2016, 21:05
Type auto: Golf MK5 GTI 08

Re: Vermogen verlies direct als auto warm is

Bericht door MK5GTI08 »

Bij het uitschakelen van het contact krijgen de regelapparaten een zogenaamde "bus-rust". Logisch dat het dan weg is (tijdelijk). Als je het zo beschrijft lijkt het alsof hij in noodloop of iets gaat. Al storingen uitgelezen? Zou daar mee beginnen.
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl

Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Gebruikersavatar
JDean
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2017, 08:44
Type auto: Golf Mk6 GTD

Re: Vermogen verlies direct als auto warm is

Bericht door JDean »

MK5GTI08 schreef: 21 feb 2018, 19:51 Bij het uitschakelen van het contact krijgen de regelapparaten een zogenaamde "bus-rust". Logisch dat het dan weg is (tijdelijk). Als je het zo beschrijft lijkt het alsof hij in noodloop of iets gaat. Al storingen uitgelezen? Zou daar mee beginnen.
Zal dat van het weekend is even doen dan. Ja het is niet dat het vaak achter elkaar gebeurde. Eerste keer was een maand geleden (toevallig wel nadat hij terug kwam van de garage na wat motor problemen) Maar die konden het nergens terug vinden. Het is overigens gewoon een Volkswagen dealer dus vond het toen al raar. Dan zelf maar is de pc hangen
Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten