Chiptuning MPcarworks

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MK5GTI08
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 nov 2016, 21:05
Type auto: Golf MK5 GTI 08

Chiptuning MPcarworks

Bericht door MK5GTI08 »

Kenners,

Ik zat eens te neuzen op de site bij vagnetics en ik kwam bij MPcarworks uit. Ik zie dat zij ook chiptuning aanbieden, heeft iemand hier al ervaring mee en hoe zijn de ervaringen?

Groet,

Daniel
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl

Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Chiptuning MPcarworks

Bericht door WillsR »

MK5GTI08 schreef:Kenners,

Ik zat eens te neuzen op de site bij vagnetics en ik kwam bij MPcarworks uit. Ik zie dat zij ook chiptuning aanbieden, heeft iemand hier al ervaring mee en hoe zijn de ervaringen?

Groet,

Daniel
Als je MP carworks in Den Haag bedoeld heb ik altijd mijn S3 naar toe gebracht. Ze zijn goed en niet duur.
Wat ik heb begrepen rijden ze met de tuning je auto (weet niet of het met een oplegger gebeurt) naar Lochum.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bluepower
Berichten: 464
Lid geworden op: 13 jan 2013, 20:25
Type auto: 2010 Audi TTS

Re: Chiptuning MPcarworks

Bericht door Bluepower »

WillsR schreef: 30 aug 2018, 18:24
MK5GTI08 schreef:Kenners,

Ik zat eens te neuzen op de site bij vagnetics en ik kwam bij MPcarworks uit. Ik zie dat zij ook chiptuning aanbieden, heeft iemand hier al ervaring mee en hoe zijn de ervaringen?

Groet,

Daniel
Als je MP carworks in Den Haag bedoeld heb ik altijd mijn S3 naar toe gebracht. Ze zijn goed en niet duur.
Wat ik heb begrepen rijden ze met de tuning je auto (weet niet of het met een oplegger gebeurt) naar Lochum.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Denk dat ze eerder diverse logs maken, die naar JD sturen, welke ze aanpast, en ze dan opnieuw laden in de ECU en opnieuw loggen...
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Chiptuning MPcarworks

Bericht door WillsR »

Bluepower schreef:
WillsR schreef: 30 aug 2018, 18:24
MK5GTI08 schreef:Kenners,

Ik zat eens te neuzen op de site bij vagnetics en ik kwam bij MPcarworks uit. Ik zie dat zij ook chiptuning aanbieden, heeft iemand hier al ervaring mee en hoe zijn de ervaringen?

Groet,

Daniel
Als je MP carworks in Den Haag bedoeld heb ik altijd mijn S3 naar toe gebracht. Ze zijn goed en niet duur.
Wat ik heb begrepen rijden ze met de tuning je auto (weet niet of het met een oplegger gebeurt) naar Lochum.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Denk dat ze eerder diverse logs maken, die naar JD sturen, welke ze aanpast, en ze dan opnieuw laden in de ECU en opnieuw loggen...
Toen ik mijn auto bracht, vroeg ik hoe ze die tuning deden uit nieuwsgierigheid. En ze vertelden dat ze met meerdere auto’s naar JD rijden. Ik maakte nog een opmerking dat het best ver was en tijd kost maar dat vonden ze niet erg. Misschien had ik beter door moeten vragen maar ik had toen nog geen R had en de S3 was al gechipt. Maar waarschijnlijk heb jij gelijk want ik vond dat antwoord al raar.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
HS2005
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 mei 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 R
Locatie: Earth

Re: Chiptuning MPcarworks

Bericht door HS2005 »

MK5GTI08 schreef: 27 aug 2018, 15:32 Ik zat eens te neuzen op de site bij vagnetics en ik kwam bij MPcarworks uit. Ik zie dat zij ook chiptuning aanbieden, heeft iemand hier al ervaring mee en hoe zijn de ervaringen?
Breng mijn R20 sinds 2014 daar voor onder andere onderhoud, tuning, advies. Prima bedrijf en aardige eigenaar (Martin). Weet waar hij het over heeft en zoals eerder hier beschreven zeker niet aan de prijzige kant.

MP Carworsk & Vagnetics werken samen onder een kap.

Zou zeggen: geef het een kans. :D
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Chiptuning MPcarworks

Bericht door sitechris »

Waarom niet rechtstreeks naar JD gaan voor tuning? Sta/ben je er zelf bij als het gebeurt.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
MK5GTI08
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 nov 2016, 21:05
Type auto: Golf MK5 GTI 08

Re: Chiptuning MPcarworks

Bericht door MK5GTI08 »

Oke. Het probleem is dat JD 200 km heen en 200 km terug is. DVX idem dito. Ik zag dit per toeval voorbij komen en ik dacht misschien heeft iemand dit al gedaan.
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl

Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten