Hoge druk pomp kapot

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Kevinnn
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2018, 20:11
Type auto: Golf mk5 gti 280 pk

Hoge druk pomp kapot

Bericht door Kevinnn »

Hallo beste gti rijders

Ik heb een vraagje :

Mijn auto ging gisteren in de nood loop epc lampje ging branden en moterstoring .

Dus heb ik heb vandaag de auto maar naar de vetrouwde
Garage gebracht en die zij dat de sensor op de hogedruk pomp kapot was en dat ik die alleen in een hele set kon krijgen 360- euries zonder montage :roll:

Dus nu is mijn vraag aan de kenners weten jullie waar ik een 2 de handse kan krijgen artikel code is : 06f025f

Alvast bedankt voor de moeite

Het gaat om een golf 5 hand geschakeld 180 dkm downpipe stage 2 gechipt 280 pk
The Dude
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 mei 2018, 11:25
Type auto: GTR R35+GTI ED30 Mk5

Re: Hoge druk pomp kapot

Bericht door The Dude »

De sensor is onlangs bij mijn GTI volledig afgebroken. Deze kon ik, omdat de twee pins die op de sensor aansluiten open lagen, weer terug duwen. Heb twee componenten lijm gebruikt om het weer een geheel te maken. Komt toch met enige regelmaat voor, schijnt uit te maken wat de positie van de sensor is. Hij moet in de elf uur stand staan, niet in de een uur stand. Heeft volgens mij met de plastic motor kap te maken die er tegenaan komt.

Voor een gebruikte sensor zou ik de reguliere kanalen proberen, en de tuners gelieerd aan deze site. Zij monteren vaak compleet nieuwe hpfp’s en houden wellicht soms een bruikbare sensor over.
Kevinnn
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2018, 20:11
Type auto: Golf mk5 gti 280 pk

Re: Hoge druk pomp kapot

Bericht door Kevinnn »

Dankjewell voor de reactie en de moeite ik zal eens gaan kijken en bellen :)
Kevinnn
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2018, 20:11
Type auto: Golf mk5 gti 280 pk

Re: Hoge druk pomp kapot

Bericht door Kevinnn »

Ik heb jd engineering gebeld en die konden de sensor los verkopen voor 125.
Alleen ik kreeg een reactie van de onderdelenlijn waar ik hem voor 110 euro kon bestellen dus heb ik dat maar gedaan kijken of het gaat passen hij moet morgen binnen zijn .
Kevinnn
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2018, 20:11
Type auto: Golf mk5 gti 280 pk

Re: Hoge druk pomp kapot

Bericht door Kevinnn »

Ik heb dus de 2 de handse hd brandstof pomp met sensor besteld bij m pronken ik doe de doos open en ik zie dat de sensor gewoon kapot is dus ik bel terug en zeg dat ze mij een kapotte hebben terug gestuurd .
Meneer aan telefoon vraagt of ik een foto wil sturen en daarna het onderdeel terug wil stuuren dus doe ik dat
Na 2 dagen krijg ik niks meer te horen dus ik bel ze op en vraag hoe zit dat nou.
Meneer ontkent alles en zegt dat hij geen kapotte heeft opgestuurd .

Conclusie ik ben flink genaaid door m pronk demontage bedrijf in zutphen
En moet ik tog nog een andere hd brandstof pomp kopen terwijl ik al 120 euro kwijt ben geraakt.
Ik raad iedereen het bedrijf m pronk af als ze ooit een onderdeel gaan bestellen hele slechte service .

Mvg kevin
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] en 42 gasten