Golf V GTI - R20 / 365HP - Lekkage kofferruimte & 0-100 filmpje youtube.

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Razenl
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2015, 10:13
Type auto: Vw golf V5

Golf V GTI - R20 / 365HP - Lekkage kofferruimte & 0-100 filmpje youtube.

Bericht door Razenl »

Dag mede VW people,

Nadat onze Golf V (ook met een r20 swap) enkele jaren geleden gestolen was bleef het wel een beetje nazeuren. Dus wij hebben een nieuwe gekocht recent die nog net iets sneller is, want het was oprecht een van de leukste auto's die ik ooit gehad heb. Hieronder een filmpje van de acceleratie (ongeveer 5 seconden naar de 100). Ik ga het volgende seizeoen de Toyo888 eens proberen en dan vergelijken.

Filmpje gemaakt van 0-100:
https://www.youtube.com/watch?v=d3nvLpMAzUo

Vorige gestolen draadje :cry:
viewtopic.php?f=42&t=8731

Het is een leuke auto met wat kleine defecten O.a. een lekkage in de kofferbak. Onze vakmonteur gaf aan dat we even met talkpoeder moeten kijken waar het vandaan komt, en het komt uit de gaten op de foto's. (de lampen zijn goed aangeschroefd/geseald daar lekt het niet).
Ook zit er achter het vilt aan weerszijden een ruimte waar water instaat, de drainage is goed want het water dat over de koplampen heen wordt gegoten loopt aan de onderkant eruit. Iemand enig idee?

Afbeelding Afbeelding
Razenl
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2015, 10:13
Type auto: Vw golf V5

Re: Golf V GTI - R20 / 365HP - Lekkage kofferruimte & 0-100 filmpje youtube.

Bericht door Razenl »

Update: Ik heb een vermoeden dat het de lucht-kleppen/flappen zijn aan de achterzijde van de bumper voor het uitlaten van de lucht in de auto. Onder deze kleppen ligt een hoop water en residue. Ik ga er eens silicone omheen doen en kijken of het opgelost is.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten